پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۷ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

«جواد فروغی» عضو تیم ملی تپانچه ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات  پیش رو عنوان کرد: در حال حاضر ما دو تا تیم تپانچه داریم. ما در خدمت آقای جعفرزاده هستیم و تمرینات به خوبی پیش می‌رود. من فکر میکنم بر اساس تمریناتمان حتی  ما بیشتر از حد امکان خروجی داشتیم در این مدت، امیدوارم که به همین شکل پیش برویم تا مسابقات آتی ببینیم چه پیش می‌آید.

در تیراندازی نتیجه مانند روی دو سکه است/ اگر رکوردهای تمرین را بزنیم دو فنالیست حتمی خواهیم داشت

دارنده مدال طلای المپیک 2020 توکیو در پاسخ به این پرسش که برای آینده چه برنامه‌ای دارید تا بتوانید با آمادگی بیشتر و بهتر در مسابقات حاضر شوید؟ گفت: برای من فقط تمرین و است و تمرین، برنامه ریزی اصلی با مربیان است که آنها هم این برنامه‌ها را در غالب اردو و تمرین برای ما تدارک می‌بینند. ما یک مرحله معمولی داریم، یک فاز پیش از مسابقه که بسیار مهم است و هرچه به مسابقات نزدیک شویم وارد همین فاز تمرینات خواهیم شد. آنجاست که مربیها سعی می کنند ورزشکار به آن چیزی که قبلا بوده برسانند.

جواد فروغی در ادامه گفت وگو با «دیباچه» با بیان اینکه نمی توان نتایج مسابقات را از قبل پیش بینی کرد؛ گفت: رقابتهای تیراندازی گویا بازی دو روی سکه است؛ نتایجی که در تمرینات می بینیم ممکن است با آنچه که در مسابقات اتفاق می افتد متفاوت باشد. چرا که شرایط مسابقات کاملا فرق دارد. در مسابقات استرس، جو سنگین ممکن است کار را سخت کند، ولی اگر همین امتیازات را بتوانیم در مسابقات هم به ثبت برسانیم، حداقل آنجا دو فینالیست خواهیم داشت.

وی در مورد شرایط رشته تیراندازی پس از کسب مدال المپیک توضیح داد: آنچه که بیشتر از هر چیز من احساس میکنم بالا رفتن انتظار مسئولین و مردم از رشته تیراندزای است.

فروغی در پاسخ به این سوال که شما چه انتظاری از مسئولین دارید، گفت: ورزشکار چیزی که انتظار دارد حمایت‌های مالی و غیر مالی است و یک زمانی می‌بینید که حمایت‌های غیر مالی اهمیتش بیشتر می‌شود. در خصوص تیراندازی ما نیاز داریم به سوخت کارمان که ساچمه است و فشنگ‌های باکیفیت که متاسفانه اینها خارجی است و دسترسی به آنها یک مقدار بخاطر مسائل مربوط به تحریم سخت شده است.بنابراین نیاز است که مسئولین این مشکلات را به نحوی حل کنند که ما ابتدا به ساچمه و فشنگ دسترسی پیدا کنیم.

انتهای پیام//

گفت و گو از : فریبا  جلیل خانی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳