پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۳۶۹
تاریخ انتشار : ۵۸ : ۱۶ - ۲۶ دی ۱۴۰۱

عیسی گلمحمدی سخنگوی فدراسیون بوکس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» در رابطه با انتخاب مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بوکس بزرگسالان اظهار داشت: همانطور که در جریان هستید فدراسیون بوکس شورایی را تحت عنوان شورای فنی بوکس تشکیل داده است درجلساتی که توسط اعظای این شورای برگزار شد قرار بر این شد که به صورت موقت بین آقای علیرضا استکی و آقای نهرودی یکی هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد. آقای استکی که در جلسه حضور نداشتند و اکثر دوستان هم در نهایت تصمیم شان این بود که آقای نهرودی سرمربی تیم ملی شوند.

هدفمان جذب مربی کوبایی برای تیم ملی است/ بودجه کل بوکس در سال 9 میلیارد است!

وی افزود: آقای نهرودی از بهترینها این رشته هستند و تقریبا اکثر بوکسوهای ما به نوعی شاگردی ایشان را کردند حتما حضورشان می تواند در شرایط فعلی به تیم ملی کمک کنند. علیرضا استکی هم در همه این سالها برای بوکس و تیم ملی زحمات زیادی کشیدند مدال تاریخ بوکس ایران که توسط دانیال شه بخش در مسابقات جهانی به دست آمد زمانی بود که استکی هدایت تیم ملی کشورمان را به عهده داشت.

گلمحمدی در ادامه تاکید کرد: هدف فدراسیون جذب یک مربی خارجی طراز اول است بنابراین آقای نهرودی موقتا شاید این پست را در اختیار داشته باشند. هدف ما این است که این مربی از کشور کوبا باشد تقریبا گزینه ها در حال بررسی هستند ولی برای نهایی شدن این امر باید روی اسپانسر تمرکز کنیم چون در مجموع بودجه کل فدراسیون در سال 8 الی 9 میلیارد است که با این رقم واقعا هیچ قدمی نمی توان برداشت.

این کارشناس حوزه بوکس در ادامه گفت وگو با «دیباچه» درخصوص انتخاب روح الله حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون نیز گفت: آقای حسینی از دلسوزان این رشته هستند و قلبا به بوکس کمک می کنند. با اتفاقاتی که رخ داد شرایط این رشته کمی سخت تر از قبل شده است ولی همه تلاش می کنیم که بوکس دوباره به روزهای خوب خودش بازگردد.

عیسی گلمحمدی در پایان بیان کرد: بوکس کشورمان سال آینده مسابقات مهمی همچون رقابت‌های قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس را پیش رو دارد. ما از حالا استارت کار را زدیم و از یک بهمن نیز ملی پوشان وارد اردو خواهند شد. اخیرا هم وزیر ورزش قول هایی در مورد سالن ناطق نوری به ما دادند که نوید روزهای خوبی برای بوکس ایران است.

انتهای پیام/

گفت و گو از : فریبا  جلیل خانی

برچسب ها: بوکس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳