پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 02 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۳۲۴
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۵ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

عبدالصاحب نیکویی کارشناس هندبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص کسب سهمیه جهانی زنان برای دومین بار پیاپی اظهار داشت: به تیم بانوان ایران خسته نباشید می گویم، چون دست به کار بزرگی زدند. روزهایی بود که در هندبال بانوان ما آرزو داشتیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم و نهایتا با تفاضل گل کم‌تر نتیجه را واگذار کنیم، اما در حال حاضر بانوان ما در آسیا مقام دارند، در بخش نوجوانان مقام اول آسیا را به دست آوردند و در رده جوانان دومی آسیا کسب شده است و در بزرگسالان هم رتبه چهارم آسیا را داریم؛خوشبختانه هندبال بانوان ایران در حال حاضر بسیار شناخته شده است که این نوید روزهای بهتری را می دهد.

روزگاری در هندبال زنان آرزو داشتیم باخت‌مان آبرومندانه باشد/  ما خاک خورده‌های هندبال انتظار داشتیم هندبال ایران دیده و شناخته شود

وی درباره ارزیابی کلی خود از شرایط این روزهای هندبال در دوره ریاست علیرضا پاکدل بیان کرد: هندبال ایران در چهار سال گذشته براساس برنامه ‎ریزی‌‌هایی که مدیریت این فدراسیون داشت، روند روبه رشدی را طی کرده و نتیجه آن هم مشهود است. برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این دوره در بخش رده‌های پایه،بسیار قابل توجه است و متاسفانه در دوره‌های گذشته چنین برنامه‌ریزی‌هایی وجود نداشت.

وی تاکید کرد: البته روسای پیشین فدراسیون هم تلاش خود را به کار بستند اما پیگیری و استمراری که در بخش پایه در این دوره فدراسیون وجود دارد بسیار بهتر است و خوشبختانه منجر به نتایج قابل قبول و فوق العاده‌ای شد که همه شاهد آن هستیم.

این پیشکسوت هندبال ایران با بیان اینکه امیدوارم روند کنونی ادامه پیدا کند و هندبال ایران بتواند توسعه بیشتری پیدا کند؛ گفت: ما خاک خورده‌های هندبال انتظار داشتیم هندبال ایران دیده و شناخته شود و خداراشکر این موضوع به وقوع پیوست و در حال حاضر به آینده هندبال ایران خوشبین هستیم.

نیکویی در ادامه گفت وگو با خبرنگار «دیباچه» در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید چه اتفاقی باید رخ بدهد تا هندبال به این مسیر خود ادامه دهد؛ توضیح داد: ادامه روند روبه رشد هندبال ایران مستلزم برگزاری مسابقات بیشتر در رده‌های پایه و شناخت استعدادهایی است که در اقصی نقاط کشور حضور دارند اما فرصت دیده شدن ندارند. تشکیل اردوهای مداوم و مستمر، یعنی وقتی تیمی موفق به کسب مقام می‌شود بازیکنان رها نشوند و برای استمرار به دنبال جایگزین بازیکنانی باشیم که برای مثال از رده سنی نوجوانان خارج و وارد جوانان شدند.

او در پایان خاطرنشان کرد: باید این روند پشتوانه سازی را داشته باشیم تا بتوانیم از مقام‌های کسب شده حفاظت کنیم و مقام‌هایی بهتری کسب کنیم. با این شرایط به آینده هندبال ایران امیدوار هستم و باید همه دست به دست هم دهیم تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر هندبال ایران باشیم.

برچسب ها: هندبال زنان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار