پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ : ۱۷ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱

فرزاد عبداللهی، قهرمان سابق تکواندو ایران و مربی تیم مس سونگون در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص عملکرد بازیکنان تیمش در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها خیلی با انگیزه بازی می‌کنند، خودم خیلی از نتایج اخیرمان خوشحال هستم. برای اِرقی که به تبریز و تیم مان دارم حتی برای مدتی به ایران آمدم تا در کنار تیم مان باشم. ما یک هفته اردوی خوب را پشت سرگذاشتیم و خیلی خوشحالم که در مسابقات هم بچه‌ها ما را رو سفید کردند.

دارنده مدال طلای جهان در مورد هدف گذاری باشگاه مس برای فصل جاری مسابقات لیگ توضیح داد: ما سال گذشته قهرمان شدیم، ولی هفته گذشته یک اشتباه داشتیم و اَرِنج تیم را تغییر دادیم و متاسفانه بازی را مقابل تیم نفت که تیم جوان و با انگیزه‌ای است واگذار کردیم. البته بازی‌ها با همین بُرد و باخت‌ها جذاب می‌شود و طبیعتا هر تیمی که بهتر باشد آن تیم قهرمان خواهد شد. ما هم برای این حفظ این سکو تلاش می‌کنیم؛ امیدوارم که بتوانیم در این مسیر نیز موفق ظاهر شویم.

برای انتقاد به تیم ملی باید به 1000 نفر پاسخگو باشیم/ مربیگری در لبنان برایم راحت است

مربی تیم ملی تکواندو لبنان در ادامه گفتگو با «دیباچه» در مورد شرایط مربیگری در لبنان بیان کرد: من در کشور لبنان بسیار راحت هستم؛ در یک سال و اندی که آنجا بودم نیز موفق شدیم نتایج خوبی را کسب کنیم. البته اینکه می‌گویم خوب منظور آن چیزی است که در حد تکواندوی لبنان است. من احساس میکنم در قدم اول باید ورزشکاران این رشته به درک درستی از تکواندو برسند که در همین راستا من گام خوبی را برداشتم و تکواندو را به خوبی به آن‌ها معرفی کردم. طبیعتا رسیدن به آن نقطه‌ای که مد نظر من هست زمان می‌برد، ولی غیر ممکن نیست.

فرزاد عبدالهی در پاسخ به این پرسش که آیا در لبنان مسئولین حمایتی از تکواندو دارند، گفت: در لبنان وزارت ورزشی وجود ندارد که بخواهد از این رشته حمایتی داشته باشد، اما رئیس فدراسیون لبنان خودش یک شخص ورزشی است که تقریبا حمایت می‌کند، اما شرایط آنجا کاملا متفاوت است. برای مثال اکثر هزینه اعزام‌ها را خود بازیکن‌ها پرداخت می‌کنند و عملا هیچ پاداش و جایزه‌ای هم برای مدال ندارند. حالا من از پیشنهاد پاداش را دادم که امیدوارم مورد موافقت رئیس فدراسیون قرار بگیرد.

ملی پوش پیشین تکواندو در پایان در واکنش به نتایج اخیر تیم ملی در مسابقات جهانی مکزیک و گرندپری ریاض گفت: خیلی دوست ندارم در مورد تیم ملی حرفی بزنم، چون هر چه بگوییم و هر انتقادی داشته باشیم به ۱۰۰۰ نفر برمی‌خورد. اما باید کسی باشد که پاسخگوی این نتیجه‌ها باشد باور کنید ما تکواندو را دوست داریم و با هر شکست آن اشک می‌ریزیم.

گفت و گو از : فریبا  جلیل خانی

برچسب ها: فرزاد عبدالهی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳