جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۲۸۸
تاریخ انتشار : ۳۳ : ۱۷ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱

به گزارش دیباچه ، در این شماره از خبرهای کوتاه حوزه تلویزیون و رسانه ، ابتدا به سراغ  خبر داغ ممنوع الخروج شدن دلاوری مجری با سابقه صدا و سیما می رویم که « همشهری » امروز خبر داد.  این رسانه نوشت : 

اخبار کوتاه / علت ضبط پاسپورت مجری مشهور تلویزیون چه بود؟

دلاوری، مجری با سابقه صداوسیما که با برنامه‌های صرفاً جهت اطلاع، تهران۲۰ و پایش به شهرت رسید؛ آنطور که در خبرها آمده او صبح امروز ممنوع الخروج و پاسپورتش ضبط شده است . هنوز درباره دلایل این اقدام خبری در دسترس نیست.

رسول نجفیان با «ژرفاخند» به تلویزیون می آید 

شبکه آموزش با طراحی برنامه «ژرفاخند» و دعوت از رسول نجفیان، ابیاتی از ادبیات کلاسیک ایران از شاهنامه فردوسی، مثنوی معنوی،گلستان و بوستان سعدی را انتخاب می‌کند که در این برنامه به صورت آوازی و همخوانی خوانده می شود.

اخبار کوتاه / علت ضبط پاسپورت مجری مشهور تلویزیون چه بود؟

این برنامه که هم اکنون مراحل تولید خود را سپری می کند حدود ۲۵ دقیقه است و قرار است تا یک ماه آینده از آنتن شبکه آموزش پخش شود . در این برنامه ابیاتی از اشعار شعرای ایران آموزش داده می شود و سعی شده مفاهیم آن به صورت عمومی وارد زندگی مردم شود.

کلاهبرداری اینبار بنام رستم سریال « ستایش » !

امروز در خبرها آمد که شخصی خودش را رستم سریال « ستایش » معرفی کرده  و تاکنون چندین نفر را تحت این عنوان، فریب داده و اقدام به کلاهبرداری میلیونی از آنها کرده‌است.

این فرد که از لحاظ چهره و قد و قامت شباهت زیادی به امید علیمردانی بازیگر سریال «ستایش» داشته، به بهانه‌های مختلف کلاهبرداری‌های متعددی انجام داده است.

اخبار کوتاه / علت ضبط پاسپورت مجری مشهور تلویزیون چه بود؟

امید علیمردانی بازیگر و تهیه‌کننده که با شنیدن این خبر بسیار متعجب شده بود، گفت: «واقعاً عنوان مرا جعل کردند و رفته‌اند کلاهبرداری! نمی‌دانم چه بگویم! چطوری مرا جعل کرده‌اند؟ من که دیگر مشخص هستم و همه مرا دیده‌اند.»

اما ماجرا از چه قرار است ؟ 

امیدعلیمردانی می گوید :

در تبریز یک نفر 19 میلیون نقره را گرفته و به صاحبِ مغازه گفته من رستمِ سریال «ستایش» هستم. صاحب آن مغازه مرا در اینستاگرام پیدا کرد و خواست با من صحبت کند.شماره را گرفتم وقتی با او صحبت کردم با نکته عجیبی مواجه شدم. او به من گفت یک نفر خودش را جای شما گذاشته و 19 میلیون نقره از من گرفته است. یکی دیگر با من تماس گرفت و به من گفت شخصی آمده و گوشی از من بگیرد. من پرسیدم شما خودت هستید. من اصلاً تبریز نیامدم.

بهروز افخمی پس از ناکامی در اجرای برنامه « هفت » اینبار با « خانه جلال » می آید!

بهروز افخمی کارگردان سینمای کشورمان ، که در سالهای اخیر با اجرای برنامه سینمایی هفت و حواشی های پیرامونش با انتقاداتی مواجه شده بود ، پس از دوری ای طولانی از اجرا در تلویزیون ، قرار است به زودی با برنامه « خانه جلال »  به شبکه نسیم نقل مکان کند! لوکیشن این برنامه خانه موزه سیمین و جلال بوده و یوسفعلی میرشکاک نیز افخمی را در اجرا همراهی می کند. 

اخبار کوتاه / علت ضبط پاسپورت مجری مشهور تلویزیون چه بود؟

گفته شده ، در هر قسمت مهمانانی از جمله شعرا، طنزپردازان، مجسمه‌ساز، نقاش و ... حضور خواهند داشت و درباره‌ی هنرهای مختلف به گفت‌وگو می‌پردازند و در عین حال از دغدغه‌ها و فلسفه هنر می‌گویند.بخشی از برنامه مهمان‌محور است و بخش دیگر کارشناسی است و به موضوعاتی از جمله شاهنامه‌خوانی و هفت پیکرخوانی پرداخته شده است. بخش جنبی برنامه هم پرداختن به خاطرات خانم سیمین دانشور است.در هر قسمت هم گریزی به زندگی و آثار جلال  آل احمد زده می شود و روایت‌ها و حکایت‌های یک کتاب فروش هم بخشی از این برنامه است که علی رکاب آن را اجرا می کند.

اخبار کوتاه / علت ضبط پاسپورت مجری مشهور تلویزیون چه بود؟

برنامه «خانه جلال» در ۱۰۰ قسمت ۵۴ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محمد پورصباغیان و حجت حسن زاده، کارگردانی: محمدپورصباغیان تولید شده و اولین قسمت آن همزمان با شب یلدا از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار