جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۲۳۴
تاریخ انتشار : ۳۷ : ۱۶ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

«زینب شیخ‌حسن ارباب» عضو تیم ملی وزنه برداری زنان ایران درباره شانس حضور در مسابقات قهرمانی جهان کلمبیا، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» اظهار داشت: اردوهای تیم ملی مدتی است که زیر نظر کادر فنی آغاز شده است. خوشبختانه شخصا شرایط خوبی دارم ولی شرط حضور در رقابتهای جهانی که نخستین رویداد رسمی گزینشی المپیک 2024 پاریس بوده ،ثبت رکوردهایی است  که مورد نظر کادر فنی تیم ملی باشد. بدون شک همه دوست دارند در این رویداد به این مهمی شرکت کنند ، من هم از قاعده جدا نیستم اما در نهایت باید دید کادر فنی چه تصمیمی را برای نفرات اعزامی خواهند گرفت.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تغییرات رخ داده در فدراسیون چقدر اثرات مثبت و منفی برای رشته وزنه برداری زنان داشته است؛ گفت: خوشبختانه هر اتفاقی که بوده بیشتر جنبه مثبت داشته تا منفی و همین امر باعث شده است که بچه ها و از جمله خودم با انگیزه بیشتر تمرینات و حتی این رشته نوپا در ایران را دنبال کنیم.

شیخ‌حسن ارباب در ادامه گفت وگو با «دیباچه» اضافه کرد: در همین مدت کوتاه، وزنه برداری زنان، بسیار خوش درخشیده است. بازیهای کشورهای اسلامی « قونیه » یکی از میدان هایی بود که وزنه برداران زن ایران خوش ظاهر شدند و نتایج و مدالهای خوبی را کسب کردند. در ادامه هم کسب اولین مدال آسیایی دختران ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا باعث شد نگاه ها در همین مدت کوتاه مثبت تر از گذشته باشد.

نماینده دسته 87 کیلوگرم ایران با اشاره به ضعف‌های موجود در این رشته نوپا اینگونه توضیح داد: مهمترین دغدغه وزنه بردرای زنان از روزی که در ایران راه اندازی شد، ابتدا نداشتن سالن و تجهیزات کافی و در کنار آن نداشتن مربی های کارکشته که در شهرستانها بتوانند این رشته را توسعه و استعدادها را شناسایی کنند.اما در بحث مربی فدراسیون درحال برگزاری یکسری کلاس های آموزشی است که امید می رود در آینده شاهد برطرف شدن این مشکلات باشیم

زینب شیخ‌حسن ارباب در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از فعالیت در این رشته پشمیان نیستید؟ گفت: هرگز این اتفاق رخ نداده که بخواهم از حضور در این رشته پشیمان شوم. بنابراین از هیچ تلاشی برای پیشرفت و دستیابی به اهدافم دریغ نخواهم کرد تا روزی باعث افتخار کشورم باشم.

برچسب ها: وزنه برداری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار