جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۱۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹ : ۱۳ - ۲۷ مهر ۱۴۰۱

«ایمان عالمی»، مربی تیم فوتبال هوادار تهران در گفتگو با خبرنگار دیباچه در مورد شرایط این تیم در لیگ بیست و دوم اظهار داشت: تیم ما مسابقات را با عملکرد مناسبی آغاز کرد، اما دچار چالش‌هایی شدیم و علت این چالش‌ها نیز تغییر نگرش تیم بود. چرا که با اضافه شدن برخی نفرات ما برای هماهنگی نیاز به زمان داشتیم. در بازی‌هایی که انجام دادیم؛ جز بازی مس کرمان و ملوان، در دیگر بازی‌ها مثل سپاهان و پرسپولیس و مس رفسنجان، علاوه‌ بر بازی خوبی که انجام دادیم، استحقاق امتیاز را نیز داشتیم. اما با تمامی این‌ها نتیجه دلخواه را کسب نکرده‌ایم و امتیازی حاصل کار ما نشد.

وی ادامه داد: در بازی‌های اخیر اما همراه با بازی خوب نتیجه مورد نظر را نیز کسب کردیم که باعث شد به میانه جدول برسیم. اکنون به‌ دنبال ارتقای جایگاه تیم و همچنین کیفیت بازی‌هایمان در نیم‌ فصل هستیم.

عالمی در ارتباط با این‌ که نگاه کادر فنی تیم هوادار در پایان فصل به کدام رده جدول لیگ است، خاطرنشان کرد: ابتدا ما با بازی‌هایی که می‌کنیم می‌خواهیم در جدول باقی بمانیم. ضمن این‌ که جایگاه مد نظر کادر فنی در بهترین شرایط نیمه بالای جدول است و اکنون به‌ دنبال این هستیم که خود را تا پایان فصل به نیمه بالای جدول رسانده و جایگاه خود را تثبیت کنیم.

پیشکسوت استقلال و سپاهان در ارتباط با این دو تیم مدعی گفت: با سپاهان بازی کرده‌ایم و با استقلال در هفته یازدهم و قبل‌ از جام‌جهانی رقابت خواهیم کرد. در ابتدای فصل هم با این تیم بازی داشتیم و شناخت داریم. ضمن این‌ که بازی‌های قبلی این تیم را آنالیز خواهیم کرد. اما استقلال همیشه تیم قدرتمندی است و از مدعیان قهرمانی است. اما در مورد سپاهان باید بگویم ما در بازی با سپاهان می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم. چرا که نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود و گل اول را هم ما زدیم. اما در دو اشتباه فردی گل خوردیم که جریمه شدیم و بازی را واگذار کردیم این دو تیم جزو تیم‌هایی مدعی لیگ ما هستند. دو مربی پرتغالی با سبک‌های متفاوت هم دارند. سرمایه‌گذاری خوبی کرده و هم جزو بالای جدول لیگ ما هستند. بازی با آن‌ها همیشه سخت و مهم بوده‌ است.

وی در ارتباط با کیفیت لیگ و شرایط برگزاری ادامه لیگ گفت: در آستانه جام‌جهانی که کمتر از چهل روز دیگر است یک انگیزه‌ی ویژه و مضاعفی در بازیکنان وجود دارد تا خود را به کادر فنی تیم‌ملی تحمیل کنند و مسافر قطر شود. این لیگ ما را با کیفیت می‌کند. اما در مورد ادامه لیگ باید بگویم به واسطه این‌ که لیگ با برنامه‌های جام‌ جهانی تحت تاثیر قرار گرفته از آن کیفیت مدنظر فاصله دارد، اما همچنان کیفیت بسیار بالایی دارد.

عالمی در پاسخ به این‌ که آیا کیفیت لیگ بعد از جام‌جهانی ارتقا خواهد یافت یا خیر، تصریح کرد: با توجه به این‌که تنش‌های حضور در جام‌جهانی به پایان می‌رسد، لیگ ما با برنامه، منظم و بدون فاصله‌های مخرب دنبال می‌شود و این باعث کیفیت بالای فوتبال ما خواهد شد. اما همچنان بازیکنان انگیزه حضور در جام ملت‌های آسیا که در خرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود را دارند و این باعث حفظ کیفیت بالای لیگ می‌شود. امیدوارم ثمره لیگ ما در جام‌جهانی و در جام ملت‌های آسیا موفقیت‌های تیم ملی باشد.

گفتگو از: مجتبی بیگلری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳