جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۱۶۲
تاریخ انتشار : ۰۰ : ۱۵ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱

فریبا جلیل خانی : انتخابات فدراسیون تکواندو ۱۵ دی ۱۴۰۰ برگزار شد و هادی ساعی با ۲۹ رأی از ۵۶ رأی مأخوذه برای ۴ سال آینده ریاست فدراسیون تکواندو را به‌عهده گرفت. اما حالا با گذشت ۹ ماه از حضور ساعی در بدنه مدیریت فدراسیون تکواندو هنوز تکلیف دو پست کلیدی این فدراسیون المپیکی نامشخص باقی مانده،درحالی که پیش بینی می‌شد، ساعی در این زمینه زودتر دست به کار شود، اما تا به این لحظه گزینه‌ای را به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون معرفی نکرده و پست دبیری فدراسیون نیز با سرپرست موقت اداره می‌شود.

هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» در این رابطه اظهار داشت : من هم معتقد هستم باید این اتفاق خیلی زودتر انجام می‌شد، ولی همانطور که در جریان هستید از زمان حضور ما در فدراسیون بخاطر شرکت در مسابقات و از جمله میزبانی از چند رویداد در ابتدای حضورمان سرمان حسابی شلوغ شد و نتوانستیم دست به معرفی بزنیم.

در تلاشیم تیم را بدون چالش راهی مسابقات کنیم/ مهروز ساعی دوست ندارد نایب رئیس شود!

وی در واکنش به خبر احتمال معرفی مهروز ساعی به عنوان نایب رئیس بانوان این فدراسیون گفت: حقیقت این است که خود خانم ساعی علاقه‌ای به حضور در این پست ندارند وگرنه من به شخصه موافق حضورشان در این پست بودم.
رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه درخصوص میزان آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های گرندپری منچستر توضیح داد: اردو‌های تیم در جریان است و خوشخبتانه تیم خوب و جوانی داریم. البته مسابقات گرندپری جزو مهمترین رویداد‌های دنیاست و بهترین‌های جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند قطعا کار ما سخت خواهد بود چرا که تعدادی از بچه‌های ما جوان و کم تجربه هستند، ولی به هر شکل تیم خوبی را اعزام خواهیم کرد. مسابقات بیروت هم به نوعی پیش زمینه‌ای است تا تیم را آماده‌تر راهی مسابقات کنیم.
هادی ساعی با بیان اینکه در بخش بانوان هم نماینده خواهیم داشت؛ گفت: کار اخذ ویزای تیم انجام شده است امیدوارم هرچه سریعتر کار‌ها به درستی پیش برود تا تیم را بدون چالش راهی مسابقات کنیم. در بخش زنان هم دو نماینده خواهیم داشت.
او در مورد نفرات اعزامی به گرندگری منچستر توضیح داد: ترکیب اعزامی به این مسابقات مشخص است و تیم‌ها در حال تمرین هستند، اما برای مسابقات جهانی مکزیک که بعد از گرندگری منچستر برگزار خواهد شد. انتخابی خواهیم داشت البته این انتخابی در بخش آقایان برگزار شده است، ولی به زودی در بخش زنان هم این انتخابی را خواهیم داشت.
هادی ساعی در پاسخ به این پرسش که مسابقات گرندپری جزو مسابقات برتر است و امتیاز بالایی دارد چرا فدراسیون پیشتر حضور در دو گرندپری را از دست داد؟ بیان کرد: ببینید ما زمانی باید تیم را راهی یک رویداد بین المللی کنیم که بتوانیم از آن مسابقات نتیجه‌ای را به دست بیاوریم. برای دو گرندپری اخیر که اعزامی نداشتیم تیم ما اماده شرکت در این مسابقات با این سطح نبود. اکثر بچه‌های ما جوان هستند و با تجربه‌های ما هم مانند آرمین هادی پور که پیشتر در المپیک توکیو هم حضور داشته مصدوم بود. اما حالا شرایط متفاوت است و تلاش داریم تیم اماده‌ای را اعزام کنیم.
رئیس فدراسیون تکواندو در پایان تاکید کرد: درست است که ما گرندگری‌های قبلی را شرکت نکردیم، اما تیم را به مسابقات قهرمانی آسیا بردیم ودر بازی‌ها کشور‌های اسلامی شرکت دادیم تا بتوانند محک بخورند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲