سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  |  Tuesday, 19 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ : ۱۶ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱

«رحیم علی آبادی»، پیشکسوت کشتی در گفتگو با خبرنگار دیباچه در ارتباط با عملکرد تیم کشتی آزاد ایران در مسابقات بلگراد صربستان اظهار داشت: الحمدالله خوب بود و هفت مدال رنگارنگ کسب شد و تا حدودی بچه‌ها به خواسته‌های خود رسیدند. اشتباهاتی که در برنامه رخ داد که تمامی آن‌ها فردی بود. بچه‌ها اشتباهاتی کردند که به ضرر خودشان و تیم بود. اگر این مسائل رخ نمی‌داد تیم صد درصد باید مقام اول را کسب می‌کرد. با همه این‌ها مقام دومی را تثبیت و حفظ کردند. ما از کشتی آزاد راضی هستیم؛ که برعکس در کشتی فرنگی کم و کاستی‌هایی بود که بچه‌ها به خودشان باختند. مثلا آقای «محمد رضا گرایی» به دلیل این که بهترین کشتی گیر ما بود و می‌خواست با بهترین نتایج قهرمان شود که مسابقه را واگذار کرد. کشتی‌گیران ما باید بدانند کسانی که در مسابقات جهانی به نیمه نهایی یا فینال می‌رسند کشتی بلدند.

تصمیم بنا قابل احترام است/ علی ارسلان فرزند ایران است
وی در واکنش به  عملکرد پژمان درستکار گفت: هشتاد درصد کشتی این است که کشتی‌گیران در ۱۲ ماهی که با مربیان خود کار می‌کنند پایه و اساس نظرات مربیان را بدانند. آقای «پژمان درستکار» نیز کشتی آزاد ما را به خوبی مدیریت کرده است که نمی‌شود ایراد گرفت. تا جایی که می‌توانست تیم را جمع کرد و بچه‌ها نیز از جان مایه گذاشتند. این را هم باید در نظر داشته باشیم که این مسابقات با مسابقات سال گذشته زمین تا آسمان تفاوت داشت.
وی در ارتباط با استعفای محمد بنا نیز گفت: یک مربی آن هم مربی تیم ملی قطعا دوست دارد نمره بالایی در گرفتن مقام بیاورد. انتقادی که به «محمد بنا» وارده این است که مخالف انتخابی تیم ملی بود. هر شخصی دوست دارد خود را در این میدان ببیند. در تمامی جهان حتی روسیه با آن عظمت کشتی که دارد انتخابی تیم ملی دارد. در ده وزن می‌شود یک استثناء را قبول کرد، اما اگر همه را خودمان انتخاب کنیم این گونه می‌شود. تهران دوازده میلیونی یک کشتی‌گیر ندارد، اما شهر کوچی مثل جویبار ۷ ملی پوش دارد.
این پیشکسوت کشتی تصریح کرد: انتخابی تیم ملی یعنی پویایی جامعه یعنی تکاپوی جوان کشتی‌گیر برای انتخاب شدن که شور و نشاطی را ایجاد خواهد کرد. انتخابی استان‌ها را به جوش و خروش می‌آورد.
وی خاطرنشان کرد: البته که ما مربیان زحمت کشی داریم که واقعا کار می‌کنند و زحمت می‌کشند. امیدوارم آقای محمد بنا هم تصمیم درستی بگیرد. حالا که رفته احترامش واجب و تصمیمش محترم است. اما یک معلم و یک استاد باید صبر و تحمل داشته باشد.
علی آبادی در ارتباط با کشتی «علی ارسلان» برای کشور صربستان نیز بیان کرد: اگر این فرزند ایران را در کشور خودمان نگه می‌داشتند و در انتخابی به او احترام می‌گذاشتند تا جلای وطن نمی‌کرد، الان طلای او برای ایران بود. ضمن این که هیچ کسی دوست ندارد خانه خود را ترک کند. غربت برای این جوانان بسیلر سخت است. این‌ها (جوانان) همگی در شهر‌های خود نام آورند و نوجوانان می‌خواهند رهرو راه این عزیزان باشند. بنده از این موضوع بسیار ناراحت شدم. نه فقط برای علی ارسلان، ورزشکاران دیگری که برای کشور‌های خارجی به میدان می‌روند فرزندان ما هستند که باید قدر وجود آن‌ها را بدانیم.

گفتگو از: مجتبی بیگلری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲