چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 01 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ : ۱۷ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۱

محمد علی یوسفی، سرمربی تیم موی‌تای جوانان اعزامی به مسابقات جهانی مالزی درباره عملکرد ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار ورزشی "دیباچه" اظهار داشت: با توجه به اینکه برای چندمین بار به عنوان کادر فنی در مسابقات جهانی کنار تیم ایران حضور داشتم، آنچه که پر واضح بود هر دوره این مسابقات بهتر از دوره قبل می‌شود. اما مسئله‌ای که بیش از هر چیز دیگری اهمیت داشت، استقبال اکثر کشور‌های دنیا از این مسابقات بود. بیش از ۱۱۷ کشور در رقابت‌های مالزی شرکت کردند و کشوری مانند روسیه هم با ۱۸۰ ورزشکار در مسابقات حاضر شد.

چالش در هر رشته‌ای ورزشکار را گمراه می‌کند/ از مسئولین انتظار حمایت مالی نداریم / در داخل چه وزارت و چه کمیته ملی المپیک توجهی به ما نکردند
وی افزود: این مسابقات در همه رده‌های سنی و در دو بخش پسران و دختران برگزار شد. تیم ایران هم در مجموع با تمام سختی‌ها و سنگ اندازی‌ها با یک ترکیب ۳۴ نفره در مسابقات شرکت کرد. برای حضور در این مسابقات ریالی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دریافت نکردیم؛ اسپانسر شخصی داشتیم. بخاطر کرونا نتوانستیم اردو‌های آماده ساری برگزار کنیم؛ اما خوشحالیم که با وجود همه این دشواری‌ها موفق شدیم ۱۷ مدال رنگارنگ به دست بیاوریم.
یوسفی با یادآوری اینکه فعلا خودمان را برای حضور در مسابقات پیش رو آماده می‌کنیم؛ گفت: آذرماه رقابت‌های کاپ آزاد جهانی را داریم. این مسابقات به میزبانی آنتالیا خواهد بود، تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا یک تیم در شان ایران راهی مسابقات کنیم و حتی نتیجه‌ای بهتر از مالزی به دست بیاوریم.
یوسفی در ادامه با اشاره به چالش‌های به وجود آمده برای موی‌تای در ایران گفت: قبل از هر چیز بگویم چالش در هر رشته ورزشی بیشترین آسیب را به ورزشکاران و قهرمانان آن رشته می‌زند، چرا که در کِش و قوس این اتفاقات و گا‌ها عدم آگاهی، دچار سردرگمی می‌شوند. هر فدراسیونی یک مرجع قانونی در دنیا دارد مانند فوتبال که فیفا را دارد. « ایفما » هم تنها مرجع قانونی موی‌تای در جهان است که اخیرا با ارسال نامه‌ای اعلام کرد جواد نصیری را به عنوان رئیس موی‌تای ایران به رسمیت می‌شناسد، ولی متاسفانه در داخل چه وزارت و چه کمیته ملی المپیک توجهی به ما نکردند. البته نصیری بار‌ها اعلام کرده است که ما فقط به دنبال حمایت معنوی هستیم نه مادی، ولی با این حال چالش‌ها همچنان ادامه دارد.

چالش در هر رشته‌ای ورزشکار را گمراه می‌کند/ از مسئولین انتظار حمایت مالی نداریم / در داخل چه وزارت و چه کمیته ملی المپیک توجهی به ما نکردند
او در پایان با اشاره به حضور آزمایشی موی‌تای در المپیک پاریس گفت: موی‌تای برای نخستین بار قرار است در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد قطعا ما هم با تمام توان برای راهیابی به این رویداد بزرگ تلاش خواهیم کرد.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار