جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ : ۱۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

ابراهیم مهربان گفت: در مسابقات مختلف نفرات متنوعی را اعزام کردیم. در مغولستان یا کشورهای اسلامی یک تیم جداگانه را دیدیم. در جهانی نیز تیمی دیگر حضور پیدا خواهد کرد. اگر مسابقات دیگری نیز برگزار شود، آن تیم نیز به طور قطع ، متفاوت خواهد بود. این نشان می‌دهد که ما به‌ دنبال میدان دادن به پشتوانه‌ها بوده‌ایم.

« ابراهیم مهربان » دبیر فدراسیون کشتی در ارتباط با درخشش ملی‌پوشان این رشته پرطرفدار در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به خبرنگار دیباچه گفت : کشتی نشان داده‌ است که در بزنگاه‌های مختلف به‌ خصوص مسابقات جمعی مثل المپیک، مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی وغیره ، سهم بسزایی در صعود رنکینگ تیمی و مدالی ما دارد. این رشته نشان داده‌ است که یک ورزش بی‌بدیل است.

وی در مورد پیش‌بینی از موفقیت ملی‌پوشان در مسابقات جهانی اظهار داشت: پیش‌بینی درست نیست. خصوصا در مورد ورزش کشتی که شرایط هر وزن با وزن دیگر تفاوت دارد. رقبایی که برای هر کدام از کشتی‌گیران ما می‌آیند متفاوت‌اند. پس نمی‌شود با قاطعیت گفت که تیم چه عنوانی را کسب چه در آزاد و چه در فرنگی کسب خواهد کرد.

این عنوان دار اسبق کشتی با تاکید بر اهمیت پشتوانه سازی برای کشتی بیان داشت: اما مهم آن است که در یکی دو سالی گذشته ما در مسابقات مختلف نفرات متنوعی را اعزام کردیم. به‌طور مثال در مسابقات مغولستان یا کشورهای اسلامی یک تیم جداگانه را دیدیم. در مسابقات جهانی نیز تیمی دیگر حضور پیدا خواهد کرد. اگر مسابقات دیگری نیز برگزار شود، آن تیم نیز به طور قطع متفاوت خواهد بود. این نشان می‌دهد که ما به‌ دنبال میدان دادن به پشتوانه‌ها بوده‌ایم و به سرمایه‌های خود توجه می‌کنیم. خدا را شکر تاکنون و تا حدود زیادی نیز موفق بوده‌ایم. که البته عناوین کسب‌ شده نشان‌ دهنده این موفقیت است.

دنبال رقابت با هیچ فدراسیونی نیستیم/ حضور چند تیم در چند مسابقه مختلف نشان از پشتوانه سازی ما دارد

مهربان در ارتباط با وضعیت کشتی کشور نیز خاطرنشان کرد: با شرایط موجود و با اقداماتی که فدراسیون در حوزه‌های مختلف جدای از موضوع تیم‌ملی انجام داده، مثل پشتوانه‌سازی، توجه به مربیان، مباحث عمرانی و فرهنگی اقدامات مؤثری بوده که اگر بخواهیم این‌ها را یک مجموعه در نظر بگیریم، در عین‌ حال این‌ که با شرایط موجود آن توجهی که باید به فدراسیون کشتی شود نشده؛ عملکرد فدراسیون عالی بوده و از نمره ۲۰ من به آن ۲۰ می‌دهم. البته اگر نمره بالاتری داشتیم قطعا نمره بالاتری به فدراسیون می‌دادم.

وی در مورد کیفیت بالای کشتی با توجه به هزینه کردش نسبت به سایر فدراسیون‌ها افزود: ما به‌ دنبال رقابت با هیچ فدراسیونی نیستیم. اگر کل خدمات کشتی را یک مجموعه در نظر بگیریم، عملکرد، عملکرد عالی و بسیار مطلوب است

انتهای پیام//

گفت و گو از : مجتبی بیگلری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳