شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۰۶۶
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۱۲ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
نرگس میرنورالهی، نماینده وزنه ۶۲ کیلوگرم تکواندو زنان ایران در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد

نرگس میرنورالهی نماینده وزنه ۶۲ کیلوگرم تکواندو زنان ایران، درباره کسب مدال نقره در پنجمین دوره بازی‌های کشور‌های اسلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» اظهار داشت: خیلی خوشحالم که موفق شدیم در قوینه نتایج خوبی را رقم بزنیم. به اعتقاد من تکواندو ایران در این بازی‌ها درخشید. سطح کیفی بازی‌ها برخلاف آنچه که گفته می‌شود بالا بود؛ حداقل در وزن ۶۲ کیلو حریف‌های جویای نامی داشتم.

وی افزود: مدال گرفتن در هر رویداد بین المللی سخت است. حالا شما تصور کنید ما در مسابقاتی حضور داشتیم که همه چیز برای قهرمانی ورزشکاران کشورِ میزبان، مهیا شده بود. اما خوشحالم که موفق شدم مدال نقره این بازی‌ها را کسب کنم. من با شکست تکواندو کار ترکیه به فینال رفتم، ولی در این مرحله رقیب ازبکستانی من بهتر ظاهر شد و به قهرمانی رسید. اما در مجموع از عمکلرد خودم رضایت دارم.

ترکیه میزبانی ضعیفی داشت / ساعت خواب ورزشکاران بهم ریخته بود/ تکواندو ایران در قونیه خوش درخشید

نایب قهرمان مسابقات کشور‌های اسلامی در ادامه با گلایه از میزبانی ترکیه در این رویداد گفت: متاسفانه میزبانی بسیار ضعیف بود. ابتدا در هتل به هیچ عنوان وسیله گرمایشی و سرمایشی وجود نداشت. هوا بسیار گرم بود و به همین دلیل  ساعت خواب ورزشکاران که بسیار حائز اهمیت است دچار مشکل شد. در زمین بازی هم همه چیز برای قهرمانی ورزشکاران ترکیه‌ای فراهم شده بود و باید بگویم که داوری‌ها همه به سود ورزشکاران خودی بود. همه ما در یک سالن گرم تمرین می‌کردیم درحالی که ورزشکاران ترکیه فقط زمان مسابقه در سالن حاضر می‌شدند. 

میرنورالهی درخصوص شرایط این روز‌های تکواندو زنان ایران توضیح داد: همانطور که در جریان هستید تکواندو دچار تحولاتی شده است؛ تحولاتی که البته سیر صعودی دارد. زنان تکواندوکار ایران ابتدا در قهرمانی آسیا خوش درخشیدند، حالا هم در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی نتایج خوبی به دست آمد. برنامه ریزی خوبی برای تیم انجام شده است، کادر فنی مناسبی کنار تیم قرار دارد که نوید روز‌های بهتری را می‌دهد.

عضو تیم ملی تکواندو درخصوص مسابقات پیش رو نیز بیان داشت: مهمترین رویداد پیش رو مسابقات گرندپری فرانسه است، از شنبه مجددا اردو‌ها شروع خواهد شد، البته من جزو نفرات اعزامی به مسابقات نیستم و به عنوان حریف تمرین کنار تیم قرار خواهم گرفتم. قطعا بچه‌های ما پتانسیل خوبی دارند هر چند گرندپری‌ها دشوار هستند، ولی نتیجه گرفتن هم برای نفرات اعزامی خیلی دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. برای تیم بانوان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که سال آینده نیز بتوانیم در بازی‌های آسیایی هانگژو روی سکو‌های قهرمانی بدرخشیم.

او در پایان درباره زمان شروع لیگ برتر نیز گفت: هنوز فدراسیون برنامه بازی‌ها را مشخص نکرده است. خودم از چند تیم پیشنهاد دارم، ولی چون هنوز به جمع بندی نرسیدم نمی‌توانم نام تیم مورد نظرم را اعلام کنم.

انتهای پیام//

گفتگو از:  فریبا جلیل خانی 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار