جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۰۶۲
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۱۰ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

سعید مراغه چیان گفت: همان‌طور که آقای «استراماچونی» به‌ مرور زمان نشان داد که مربی خوبی است، پس به آقای «ساپینتو» نیز باید زمان بدهیم تا لیگ و فوتبال ما را بشناسد و برای ادامه موفق شود.
سعید مراغه چیان،پیشکسوت فوتبال ایران و رئیس اسبق آکادمی باشگاه استقلال در ارتباط با بازی هفته اول استقلال مقابل سپاهان گفت: در بازی اول استقلال با توجه به تغییر مربی و برخی بازیکنان و این‌ که بازی اول لیگ بود نمی‌شود گفت که مربی خوبی است یا خیر. مرور زمان نشان می‌دهد که مربی کاربلدی به خدمت گرفته‌ایم یا نه. همان‌طور که آقای «استراماچونی» به‌ مرور زمان نشان داد که مربی خوبی است، پس به آقای «ساپینتو» نیز باید زمان بدهیم تا لیگ و فوتبال ما را بشناسد و برای ادامه موفق شود. اما با توجه به همه موارد استقلال بازیکنان خوبی دارد و فکر می‌کنم یکی از مدعیان قهرمانی دوباره باشد.

او افزود : به‌ نظر بنده استقلال می‌تواند با آمدن سایر بازیکنانش مثل «محبی و قاعدی و مرادمند و یزدانی و رضایی» بسیار بهتر از این تیمی که دیدیم باشد. در بازی اول تنها اشکال استقلال خط دفاعش بود. «چشمی» نباید در مرکز و «سیلوا» نباید در کنار بازی کند. علاوه‌ بر این‌ که یکی دو نفر از بازیکنان صرفا در این بازی در حد استقلال ظاهر نشدند. استقلال بازیکن بازیساز ندارد. (البته پارسال هم نداشت) که اگر عزت اللهی به استقلال بپیوندد از این‌هم بهتر می‌شود.

باید مثل استراماچونی به ساپینتو هم فرصت بدهیم/ محبی و صادقی بهترین‌های جام خواهند شد

پیشکسوت استقلال در ارتباط با لیگ بیست و دوم نیز خاطرنشان کرد : با آمدن مربی‌های خارجی، بازیکن‌های خارجی شرایط لیگ به‌ مراتب بهتر و سخت‌تر از سال گذشته خواهد بود.

مراغه چیان در مورد شرایط این روزهای استقلال نیز تصریح کرد : با توجه به جذب بازیکنان خوب مثل محبی و برگشت برخی بازیکنان مثل مرادمند، شرایط استقلال مطلوب است.البته تاپ بودن و خوب بودن بازیکنان در تیم‌های دیگر مهم نیست. آن‌ها باید در تیم استقلال عملکرد خوب و مناسب و قابل‌ قبول هواداران را ارائه بدهند.

او ادامه داد : استقلال از صادقی و محبی باید بیشتر و بهتر استفاده کند.؛ در واقع اگر از آن‌ها خوب استفاده شود، می‌توانند یکی از بهترین‌های جام باشند. اما «قائدی» با توجه به شرایط نامشخصی که دارد و یک‌ سال تقریبا یا بازی نکرده یا کم بازی کرده شرایط به نسبت مبهمی دارد. شاید از فرم ایده‌آل خود خارج شده‌ است.


بازیکن محبوب دهه ۵۰ و ۶۰ استقلال تاکید کرد: چند سال پیش پیشنهاد دادم که استقلال محبی را جذب کند. بازیکن گل‌زن، نترس و جنگنده‌ای است. قطعا به استقلال بسیار کمک خواهد کرد.

انتهای پیام//

گفت و گو از : مجتبی بیگلری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار