شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۰۰۰
تاریخ انتشار : ۳۴ : ۱۱ - ۳۰ تير ۱۴۰۱
نماینده وزن ۱۰۰ کیلو گرم جودو ایران در گفتگو با دیباچه مطرح کرد

تیم ملی جودوی کشورمان پس از پشت سرگذاشتن سه سال تعلیق، قرار است با ترکیب ۱۴ ورزشکار در بخش مردان و زنان در بازی‌های کشور‌های اسلامی که مرداد ماه سال جاری به میزبانی شهر قونیه تکیه برگزار می‌شود،شرکت کند.
حمیدرضا ملک زاده، نماینده وزن ۱۰۰ کیلو گرم ایران در این رقابت‌ها درخصوص آخرین شرایط اردو‌های تیم ملی برای حضور پر قدرت در مسابقات به خبرنگار ورزشی «دیباچه» گفت: همانطور که در جریان هستیید جودوی ایران به دلیل مسائلی که سه سال پیش رخ داد تا به همین چند مدت اخیر از حضور در مسابقات محروم بود، ولی خوشبختانه پیگیری‌های فدراسیون باعث شد اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بتوانیم یک اردوی مشترک با تیم ملی عراق در کربلا داشته باشیم و بعد از آن به صورت مستمر در تهران اردو‌های تیم ملی پیگیری شد و در حال حاضر نیز روند آماده سازی تیم برای حضور پر قدرت در مسابقات درحال طی شدن است.

جودو ایران با وجود تعلیق دچارافت نشده است / منتقدین در حق فدراسیون بی انصافی می‌کنند!
وی با اشاره به اردوی مشترک با تیم عراق توضیح داد: آن زمان برخی از دوستان معتقد بودند که سطح جودی ایران فراتر از اینهاست که بخواهد با تیم عراق اردوی مشترک داشته باشد. شاید حرفشان اشتباه هم نباشد، اما واقعیت این است که ما سه سال از مسابقات و حتی انجام یک تمرین مشترک با کشور خارجی محروم بودیم اینکه بخواهیم بعد از سه سال مستقیم برای مثال با تیم ملی ژاپن یا روسیه اردو برگزار کنیم قطعا آن بازدهی که به دنبال آن بودیم را به دست نمی‌آوردیم.
نماینده وزن ۱۰۰ کیلو گرم جودو ایران در ادامه افزود: بعد از عراق عازم تورنمنت روسیه شدیم، مسابقاتی که بهترین‌های جهان آنجا حضور داشتند. خوشبختانه عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم. به اعتقاد من و با توجه به این چند ماهی که دو سفر برون مرزی اعزام شدیم و در حال حاضر نیز تمرینات برقرار است ،جودوی ایران با وجود تعلیق دچار افت شدیدی نشده است.
ملک زاده با یادآوری اینکه سطح فنی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی بالاست، اظهار داشت: با توجه به اسامی کشور‌های اعلام شده پر واضح است که کار دشواری در بازی‌ها خواهیم داشت. الجزایر، ازبکستان، تونس، ترکیه و قزاقستان از جمله کشور‌های قوی حاضر در این مسابقات هستند؛ البته در این مدت به خوبی همه تیم‌ها را آنالیز کردیم، ولی چون بازی‌های آسیایی هانگژو نیر به تعویق افتاد قطعا همه این تیم‌ها با بهترین توان خود در مسابقات شرکت خواهند کرد. امیدوارم بعد از سه سال همه نمایندگان جودو ایران بتوانند با دست پر از این رویداد به کشور بازگردند.
عضو تیم ملی جودو در پایان خاطر نشان کرد: حس خوبی است که بعد از سه سال قرار است در یک رویداد بین المللی شرکت کنیم. تمام تمرکز ما فعلا همین بازیهاست. برای مهم است همه دوستان و هم تیمی هایم در این بازی‌ها خوش بدرخشتند امیدوارم این هدف و آرزو هم محقق شود تا بتوانیم بعد از این سه سال دل مردم کشورمان را شاد کنیم. در این سه سال شاید از مسابقات دور بودیم، ولی بی انصافی است بگوییم فدراسیون به ما توجه نداشت ما هر زمان مراجعه کردیم فدراسیون به امور ما رسیدگی کرد امیدوارم پاسخ این اعتماد را هم به خوبی بدهیم.
انتهای پیام//

گفت و گو از:  فریبا جلیل خانی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار