سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ : ۱۲ - ۲۳ تير ۱۴۰۱
صدرالدین کاظمی کارشناس کشتی در گفت و گو با «دیباچه» مطرح کرد

صدر الدین کاظمی گفت: بهترین‌ها، آماده‌ترین‌ها، بروزترین ها و مطلوب‌ترین‌ها عضو تیم‌ملی ما در صربستان خواهند بود. پیش‌بینی شخصی من این است که با توجه به غیبت روس‌ها در هر دو رشته آزاد و  فرنگی قهرمان جهان شویم.

«صدرالدین کاظمی» کارشناس کشتی با اشاره به نحوه برگزاری انتخابی تیم‌ملی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان، به خبرنگار دیباچه گفت: مسابقات انتخابی با فرایندی که فدراسیون کشتی صلاح بداند، برگزار می‌شود. این فرایند هر سال احتمال تفاوت و تغییر نسبت‌ به سال گذشته را دارد. همان‌ طور که در ۷۰ سال گذشته هر سال یک فرایند تعریف‌ شده و طبق آن انتخابی برگزار شده‌ است. این‌ها بر اساس سلیقه و نظر مسئولین فدراسیون کشتی است که این نوع انتخابی را تشخیص دادند و با کیفیت بالا برگزار شد. البته تورنمنت تونس مرحله آخر انتخابی تیم‌ملی است که شنبه و یکشنبه پیش رو برگزار خواهد شد، تا ترکیب نهایی تیم برای مسابقات صربستان شکل بگیرد.

او  در رابطه با حضور «حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع» در مسابقات و رقابت با کشتی‌گیران مطرح آمریکایی از جمله «تیلور و کاکس» گفت: در فاصله ۲ ماه تا مسابقات جهانی، هنوز کشتی‌گیران ما در حد آمادگی ایده‌آل نیستند. طبق تعریفی که مربیان از نفرات اصلی می‌کنند، قله آمادگی در مسابقات جهانی است. اگر حساب و کتاب مربیان درست باشد و نمایندگان ایران دچار بیش تمرینی یا کمپ تمرینی نشوند. اکنون با توجه به شرایط، بچه‌های ما به دلیل قدرت بدنی، زیرگیری، آمادگی و تجربه ذاتی شانس بیشتری از آمریکایی‌ها برای کسب مدال دارند. اگر به لحاظ روحی بر روی بچه‌های ما کار شده باشد ما پیروز این نبرد خواهیم بود.

با توجه به غیبت  روس‌ها در هر دو رشته آزاد و فرنگی ، قهرمان جهان می شویم!

کاظمی در ارتباط با شکسته «مجتبی قلیچ و علی اکبر یوسفی» اظهار داشت: آقای علی‌اکبر یوسفی سال گذشته نیز مقابل آقای «میرزازاده» شکست خورد. اما به دلیل ابتلای آقای میرزازاده به کرونا آقای یوسفی راهی مسابقات شدند. آقای قلیچ هم شرایط مشابهی داشتند و بعد از ناکامی آقای «محمدیان» در المپیک فرصتی به آقای قلیچ داده شد تا در مسابقات جهانی کشتی بگیرند. مشکل اینجا است که این عزیزان شکل کشتی خود را نسبت‌ به یک‌سال گذشته تغییر ندادند و به‌ همین دلیل دوباره به حریفان مستقیم خود باخته و از راهیابی مجدد به تیم‌ملی محروم شدند.

وی ادامه داد: بهترین‌ها، آماده‌ترین‌ها، بروزترین ها و مطلوب‌ترین‌ها عضو تیم‌ملی ما در صربستان خواهند بود. پیش‌بینی شخصی من این است که با توجه به غیبت روس‌ها در هر دو رشته آزاد فرنگی قهرمان جهان شویم.

این کارشناس کشتی در ارتباط با مسیر و آینده کشتی کشورمان نیز خاطرنشان کرد: آینده کشتی ایران از ابتدای کشتی تاکنون همیشه روشن بوده‌ است. هیچ‌وقت نقطه تاریکی در کشتی خودمان نداشته‌ایم. بالا و پایبن جایگاه ما صرفا بستگی داشته کشتی‌گیران چگونه از نظر فنی و روحی حمایت شوند. یعنی هر زمان اردوهای خوب را پشت سر گذاشته‌اند و به انسجام رسیدند و نفرات نزدیک‌تر به کشتی ایرانی در ترکیب تیم ما بوده، موفق بوده‌ایم و هر زمان از این فاکتورها دور شده‌ایم از موفقیت فاصله گرفته‌‌ایم. بنابراین امسال یکی از بهترین تیم‌های تاریخ کشتی را در آزاد و فرنگی راهی مسابقات جهانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

گفت و گو از : مجتبی بیگلری 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲