جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ : ۱۹ - ۲۱ تير ۱۴۰۱
پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با «دیباچه» مطرح کرد
اسکوچیچ با تیم نتیجه گرفته و جایگاه و استحقاق این را دارد که جام‌جهانی را بر روی نیمکت تیم‌ملی حضور داشته باشد.

یدالله اکبری پیشکسوت تیم‌ملی فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال در رابطه با شرایط بحرانی تیم‌ ملی و برکناری دراگان اسکوچیچ گفت: به‌ نظر بنده در این مقطع نباید دست به چنین تغییری زده می‌شد. چرا که آقای اسکوچیچ با تیم نتیجه گرفته و جایگاه و استحقاق این را دارد که جام‌جهانی را بر روی نیمکت تیم‌ملی حضور داشته باشد. به علاوه در شرایطی هستیم که زمانی هم برای شروع مسابقات باقی نمانده‌ است. احساس می‌کنم تصمیم اشتباهی گرفته‌ شده و در این مقطع لزومی به تغییر نیست.

وی افزود: به‌ هر حال اگر این تصمیم برکناری آقای اسکوچیچ عملی نشود بهتر است.

بازیکن اسبق استقلال در ارتباط با شرایط این روزهای آبی‌پوشان نیز خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم استقلال بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و شرایط خوبی را تجربه می‌کند. ان‌شاءالله بتوانند با تمرین‌های خوب و بدنسازی مناسب فصل جدید را با قدرت آغاز کنند.

اسکوچیچ استحقاق نشستن بر روی نیمکت تیم ملی در جام‌جهانی را دارد/ «ساپینتو» در مقطعی، توپ‌های زیادی را برای تیم پرتغال خراب می‌کرد و ما را حرص می‌داد

وی همچنین در مورد تعداد بالای مهاجمان استقلال نیز گفت: بالاخره این هنر کادر فنی است که بتواند تعادل را در تیم برقرار کند، در نقاطی که کمبود دارند نیز باید بازیکن با کیفیت جذب کنند. مطمئنم مدیریت مشکلات تیم را برطرف می‌کند.

هافبک اسبق فوتبال کشورمان در ارتباط با مربیگری «خسرو حیدری» افزود: وظیفه خسرو امسال بسیار سنگین است و باید به آقای «ریکاردو ساپینتو» کمک کند. خسرو باید باهوش باشد و حاشیه‌های تیم را جمع کند تا بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند و مثل پارسال با کمترین حاشیه قهرمان شویم.

وی در مورد ریکاردو ساپینتو نیز تصریح کرد: آقای ساپینتو بازیکن سرشناسی بود و من شخصا بازی‌های او را دوست داشتم. فوروارد تکنیکی و گل‌زن بود که البته در مقطعی هم توپ‌های زیادی را برای تیم پرتغال خراب می‌کرد و ما را حرص می‌داد. اما در هرحال بازیکن بسیار خوبی بود و قطعا مربی خوبی نیز هست و خواهد بود.

اکبری در مورد جلوگیری از ورود نماینده باشگاه استقلال به‌ جلسه تبلیغات محیطی توسط آقای «صادق درودگر» خاطرنشان کرد: به‌ نظر بنده مسائلی ازین قبیل که به اصطلاح چوب لای چرخه استقلال می‌گذارند در فوتبال ما بسیار زیاد است. در سال گذشته نیز در مقطعی دوست داشتند برای استقلال حاشیه درست کنند اما «فرهاد مجیدی» و مدیریت، خیلی باهوش بودند و توانستند مسائل را از تیم دور کنند تا تیم قهرمان شود. این حاشیه‌ها در فوتبال ما وجود دارد و مسئولین استقلال باید باهوش باشند تا اجازه ندهند چنین مسائل حاشیه‌ای وارد تیم شود.

وی در رابطه با حمله «یحیی گل‌محمدی» به استقلال و عقب‌نشینی از موضع خود تصریح کرد: این مسائل به فوتبال ما هیچ کمکی نمی‌کند و نباید اصلا بیان شود. اگر این مصاحبه‌ها کمتر شود و تنش‌ها از بین برود تیم‌ها بیشتر به مسائل فنی بپردازند؛ برای فوتبال ما مفید خواهد بود. وارد شدن به چنین مسائلی قطعا به تیم خودشان ضربه خواهد زد. اما یحیی بازیکن بزرگی بوده و می‌داند که این مسائل بین دو تیم پایتخت وجود دارد. به‌ نظر بنده یحیی مربی بسیار خوب و باهوشی است و باید تمام تمرکز خود را بر روی تیم خود بگذارد. پرسپولیس امسال نیز بازیکنان خوبی جذب کرده و رقابت خوبی را با استقلال خواهد داشت.

انتهای پیام/

گفت و گو از : مجتبی بیگلری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار