پنجشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۳  |  Thursday, 20 February 2025

دیباچه

کد خبر: ۵۱۹۵۴
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۱

دینا محمدی: فلور نظری بازیگر عرصه تئاتر، سینما وتلویزیون که این روزها در عرصه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد بعد از تهیه کنندگی فیلم "زخم کهنه"ساخته سید مجتبی اسدی پور، هم اکنون دومین اثرخود با نام "بلوط سیاه " را در مقام تهیه کننده ،به کارگردانی سید مجتبی اسدی پور تولید کرده است .او می گوید: "بلوط سیاه" راوی برخی معضلات رفتاری آدم ها از جمله زیر پا گذاشتن اخلاقیات انسانی است که در قالب یک اثر نمایشی با مخاطب مو اجهه خواهد شد.

بلوط سیاه، روایت زیر پا گذاشتن اخلاقیات انسانی است/ ژانر وحشت جایش در میان ژانر‌های دیگر خالی است/ بازی در کار‌های تاریخی را به شدت دوست دارم

فلور نظری، تهیه کننده فیلم تلویزیونی "بلوط سیاه" در گفت و گو با دیباچه گفت: مضمون فیلم داستانی "بلوط سیاه" قصه ای با ژانر اجتماعی است در خصوص خانواده ای که به خاطر ارث و میراث یک سری اخلاقیات را زیر پا می‌گذارند.

بازیگر مجموعه "آسمان همیشه ابری نیست" و "تکیه بر باد" در ادامه بیان کرد: فیلم داستانی "بلوط سیاه" هم اکنون در مرحله تدوین است و لوکیشن های این فیلم داستانی همه در گیلان و اطراف لاهیجان توسط دوربین علیرضا دهقانی که او از تحصیل کرده های کشور فرانسه است ، به ثبت رسیده و فیلمنامه این اثر داستانی توسط سید مجتبی اسدی پور به رشته تحریر درآمده و هادی افشار به عنوان صدابردار در این پروژه همکاری می‌کند.

بازیگر مجموعه طنز " خانه به دوش" در ادامه  افزود : ژانر وحشت جایگاهش در میان ژانر های دیگر به شدت خالی است و این ژانر از سبک های مورد پسندم است، همچنین در آثار تاریخی دوست دارم بیشتر فعالیت کنم که پیش تر در تله فیلم "دهخدا" به کارگردانی محمد رضا ورزی به نقش آفرینی پرداختم.

بازیگر فیلم های سینمایی چون کلاهی برای باران، بچه های ابدی، تسویه حساب و آتش بس ۲ درارتباط با اینکه ساخت آثار تلویزیونی در خارج از تهران چقدر می‌تواند تاثیر موثری بر جذب مخاطب و دیده شدن یک اثر داشته باشد، گفت :  ساخت آثار سینمایی و یا تلویزیونی در شهر های مختلف ایران می‌تواند به نوعی مخاطب را با آداب و رسوم ، فرهنگ و حتی بناهای تاریخی و گردشگری آن شهر آشنا کند، علاوه بر آن این قوت قلب را به هموطنان عزیز مان می دهد که بدانند در شهر و یا استان آنها اگر اثری ساخته می شود، اگر علاقه مند به بازیگری هستند می‌توانند کار کنند و به نظرم نوعی امید می‌تواند برای جوانان ایجاد کند  که در کارهای هنری فعالیت کنند.

او در واکنش به این سوال که آیا علت گرایش سازندگان آثار و حتی بازیگران به سمت شبکه های نمایش خانگی را میتوان فقط در چرخه اقتصادی این رسانه‌ها دانست، یادآور شد: سینمای خانگی محدودیت ها را برداشته و توانسته آن را کمرنگ کند و بازیگر بیشتر میتواند به نقش و خلاقیتش فکر کند و در نتیجه راحت تر کار کند چرا که علاوه بر دستمزد بالا نیز، حقوقشان به موقع به عوامل پرداخت می شود.

برچسب ها: فلور نظری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
علی اوجی بازیگر سینما و تلویزیون به دیباچه گفت؛

من هم باید شمشیر خودم را برای دفاع از سینمای اجتماعی زمین بگذارم و فیلم بسازم!

۰۹:۱۰  -  ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
گفتگو دوربین «ویژه برنامه فجر دیباچه» با آریا عظیمی نژاد، آهنگساز مطرح کشورمان

استعداد‌های عصر جدید، وضع مالی شان خیلی خوب شده است!

۱۲:۳۳  -  ۲۰ بهمن ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با فرزین محدث بازیگر فیلم سینمایی «آنتیک»

جسارت، باعث خلاقیت می‌شود / کاراکتری که من آن را ایفا کردم، شخصیت خاص و عجیب و غریبی دارد!

۱۱:۳۶  -  ۱۴ بهمن ۱۴۰۳
گفتگو دوربین «ویژه برنامه فجر دیباچه» با جواد افشار، کارگردان سریال گاندو

هیچ مشکلی با حسن روحانی ندارم، آنچه گفتم واقعیت تاریخ بود!

۱۹:۳۱  -  ۱۹ بهمن ۱۴۰۳
کارگردان فیلم سینمایی «ترک عمیق» در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

امیدوارم ژانر اجتماعی دوباره احیا شود / دغدغه من بیان موضوعات تنهایی و عشق است!

۱۲:۰۹  -  ۱۴ بهمن ۱۴۰۳
گفتگو دوربین «ویژه برنامه فجر دیباچه» با جواد یحیوی

خودم را در تئاتر پالایش میکنم / جنجال حاکم بر سینما، ما را از موضوع فرهنگ و هنر دور کرده است !

۲۱:۱۷  -  ۱۸ بهمن ۱۴۰۳
گفتگو دوربین «ویژه برنامه فجر دیباچه» با پژمان بازغی

انگارخیلی از سبک‌های سینمایی در ایران منسوخ شده است / خاطره بازی با فیلم های سال های دور جشنواره

۱۸:۰۲  -  ۱۸ بهمن ۱۴۰۳
مجید مظفری بازیگر پرآوازه سینمای ایران به دیباچه گفت؛

نزدیک به یک سال، مو و ریش هایم را نزدم و ۱۲ کیلو چاق شدم!

۰۹:۰۰  -  ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
غزل شاکری بازیگر فیلم سینمایی « رها » به دیباچه گفت؛

این اطمینان برای من حاصل شد که «رها» از یک خطی نمی‌تواند پایین‌تر باشد!

۱۸:۳۰  -  ۱۵ بهمن ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با صمد طاهری، نویسنده مجموعه داستان کوتاه «آن پریزاد سبزگوش»

تا سوژه‌ای به عواطف من چنگ نزند، سراغ نوشتن آن نمی‌روم/ به روند داستان‌نویسی در ایران خوشبین هستم!

۰۹:۱۰  -  ۱۷ بهمن ۱۴۰۳
شهاب حسینی به دیباچه گفت؛

«رها» با یک سوم هزینه های مرسوم تولید شده است !

۱۸:۱۳  -  ۱۵ بهمن ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با ارسطو خوش رزم، بازیگر سینما و تلویزیون

توجه به لهجه مازندرانی در سریال پایتخت، کار را برای بازی من در «بازی خونی» سخت و وحشتناک کرد!

۱۲:۱۹  -  ۱۴ بهمن ۱۴۰۳