شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ : ۱۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

« فرید اصلانی » ، گارد راس تیم بسکتبال ذوب آهن، در مورد نایب قهرمانی ذوبی‌ها در رقابت های لیگ برتر بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» اظهار داشت : خوشبختانه همه چیز در طول فصل برای تیم ما خوب بود، چون احساس می کنم از بازیکن گرفته تا کادر فنی و مدیریت باشگاه همه برای این خوب بودن فضا و رسیدن به نتیجه تلاش کردند. با توجه به اینکه موفق شدیم تا فینال صعود هم کنیم به نظرم اتفاقی فراتر از آنچه که فکر می کردیم رخ داد. نبود بازیکن خارجی قطعا در نتیجه اثرگذار بود اما همانطور که اشاره کردم نتیجه ای فراتر از تصورمان به دست آمد که جا دارد به همه هم تیمی هایم تبریک و خسته نباشید بگویم.
وی با اشاره به بازی حساس فینال گفت: پر واضح است که بازی فینال همیشه در عین جذابیت از حساسیت بالایی هم برخوردار است. اینبار هم بازی فینال بین دو تیم خوب برگزار شد. فارغ از نتیجه ای که برای هر دو تیم رقم خورد ،بازی زیبایی را هواداران شاهد بودند. به شهرداری گرگان بابت کسب جام قهرمانی تبریک می گویم. گرگان تیم خوبی داشت و مجموعه ای که خارج از زمین برای موفقیت این تیم تلاش می کرد از مدیریت باشگاه گرفته تا غیره همه برای این قهرمانی کمک کردند که در نهایت هم نتیجه زحمات خود را با قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی دیدند.

تعویق بازی‌های آسیایی تمرکز تیم‌ها را بهم ریخت / در فینال لیگ به فراتر از آنچه که فکر می‌کردیم رسیدیم!

او درخصوص حضور تماشاگران در سالن و حواشی به وجود آمده توضیح داد: فکر میکنم باید جنبه مثبت این اتفاق را دید. به هر شکل ما بازیکنها دوست داریم هواداران و تماشاگران در بازیها حضور داشته باشند چون به هر حال فضا یک مدال دیگر می شود. تماشاگران گرگانی هم که همیشه در حمایت از تیمشان شهرت مخصوصی دارند حالا تصور کنید بازی فینال هم باشد قطعا این حضور پررنگتر از همیشه خواهد بود که شاهد این اتفاق هم بودیم. بازی آخر فینال تقریبا سالن پر شده بود و جذابیت و حساسیت را بالا برده بود که واقعا شرایط برای هر تیمی سخت می کرد.
عضو تیم ملی بسکتبال در ادامه درباره لغو بازیهای آسیایی هانگژو گفت: خب اکثر تیم ها برای حضور در این مسابقات برنامه داشتند و تقریبا بیشتر تمرکز تیم ها و رشته های مختلف برای درخشش در این رقابتها بود. این تعویق یکباره تقریبا برنامه همه تیم ها را با مشکل مواجه کرد اما چاره ای جز سازگاری نیست. قطعا می توان برای تیمها تورنمنت های دیگری جایگزین کرد که امیدوارم با توجه به دو سال سختی که در پیش داریم این اتفاق رخ بدهد.
اصلانی در پایان درمورد تقویت کادر فنی تیم ملی خاطر نشان کرد: انتخاب و در مجموع تصمیم گیری درخصوص کادرفنی تیم ملی به عهده خود فدراسیون است. هنوز هیچ چیزی به طور رسمی اعلام نشده است و من هم خیلی در جریان جزئیات ماجرا نیستم. برای تیم ملی آروزی موفقیت داریم امیدوارم هر مربی که قرار است کنار تیم باشد بتوانیم نتایج خوبی را از تیم ملی بسکتبال ایران شاهد باشیم.

گفت و گو از: فریبا جلیل خانی

برچسب ها: فرید اصلانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار