جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۷۵۳
تاریخ انتشار : ۵۱ : ۰۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سیامک صفری در گفت و گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

به گزارش دیباچه ، سیامک صفری بازیگر و کارگردان تئاتر, سینما و تلویزیون و مدرس بازیگری است که بازی های درخشانی از او دیده ایم که می توان به سریال های تلویزیونی «آنام» , «مختارنامه» و « آب پریا» و فیلم های سینمایی «خون شد» , «زهرمار» و «بمب؛یک عاشقانه» اشاره کرد.

« سیامک صفری» درخصوص جدیدترین فعالیت های خود در گفت و گو با خبرنگار «دیباچه» گفت: در حال حاضر مشغول تمرین نمایش هستم. از چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه دو نمایش در تماشاخانه سپند را روی صحنه بردیم. نمایش «سودولوس» که کارگردانی آن را برعهده دارم , نمایشی کمدی است که هر شب ساعت 19 و نمایش «توپ شناور» که هر شب ساعت 21 به اجرا می روند. نمایش «توپ شناور» هم جنس کمدی دارد که در آن ایفای نقش می کنم.

وی افزود: این روزها سر ضبط سریال «پدر گواردیولا» به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله هستیم.

سریال‌های کمدی، مورد اقبال بیشتر مردم قرار می‌گیرند

صفری با اشاره به اجرای نمایش «سودولوس» بیان کرد: دلیل اجرای نمایش «سودولوس» فضای کمدی و مفرح آن است و نوع بازی در این نوع آثار برای من جذاب است. همه این ها سبب شد تا این نمایشنامه را به روی صحنه ببرم. این نمایشنامه نوشته پلوتوس است که من آن را بازنویسی کردم.

بازیگر سریال «آنام» درخصوص برتر بودن سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی گفت: ما سریالی را به نام «گاو صندوق» به کارگردانی « مازیار میری» برای تلویزیون کار کردیم که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و سریال دیگری به نام «آنام» که هنوز هم بازپخش آن را می بینیم که قصه  , اتفاق ها و ماجراها و داستانی که روایت می کرد, بسیار جذاب بود به همین دلیل مردم به تماشای آن نشستند. بنابراین سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی هر دو می توانند جذاب باشند و این موضوع بستگی به داستانی که روایت می شود, دارد.

صفری در پاسخ به اینکه چرا این روزها کارگردان ها علاقه بیشتری به کار کردن در فضای  شبکه نمایش خانگی دارند, گفت: به هرحال سریال های نمایش خانگی به دلیل ماهیت  و به سبب حمایت های مالی خوبی که از آن می شود، شرایط خاص خود را دارند. در حال حاضر هم تعداد این برنامه های تولیدی بیشتر شده و بسیار هم سرگرم کننده هستند.

بازیگر فیلم سینمایی «نفس» درخصوص کیفیت فیلمنامه های تلویزیونی خاطر نشان کرد: سریال های کمدی مورد اقبال بیشتری از سوی مخاطب قرار می گیرند و برنامه های کمدی برای مردم جذاب است , البته باید گفت داستان های جدی تر که حال و هوای سنگینی دارند, باز هم مورد استقبال قرار می گیرد اما  این موضوع بستگی به این دارد که سریال در روایت خود جذابیت ایجاد کند تا مخاطب راضی باشد.

گفت و گو از : مینا قنبری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار