جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۷۲۴
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج با قبول شکست یک بر صفر از پیکان تهران در یک بازی بسیار نزدیک نایب قهرمان هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال شد.
نسا احدی، بازیکن تیم نصر فردیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص این بازی و کسب عنوان نایب قهرمانی تیم اینگونه توضیح داد: بازی فینال همیشه شرایط سخت خودش را دارد به هر صورت هر دو تیم حاضر در فینال به دنبال این هستند که با گرفتن جام قهرمانی نتیجه یک فصل تلاش خود را ببینند. این بازی هم مثل هر بازی فینال دیگر حساسیت و جذابیت خودش را داشت. ما هم به دنبال قهرمانی بودیم اما به هر شکل این اتفاق نشد و با گل به خودی که زدیم نتوانستیم جبران کنیم و در نهایت قهرمانی را از دست دادیم. برای یک لحظه در بازیآرایش دفاعی تیم بهم ریخت و گل را دریافت کردیم و در ادامه هم باتوجه به اینکه موقعیت‌های زیادی هم به دست آوردیم اما حتی با پاور پلی نیز موفق به گل زدن نشدیم و بازی را واگذار کردیم.

پخش زنده مسابقات لیگ فوتبال و فوتسال بانوان از درگاه‌های اینترنتی به جذب اسپانسر کمک زیادی می‌کند / اطلاع دقیقی از برگزاری اردوها ندارم
وی درباره وضعیت مالی تیم نصر گفت: خوشبختانه امسال به لحاظ مالی تیم نصر مشکل خاصی نداشت و تمام پرداختی‌ها منظم و سر وقت پرداخت شد. فکر می‌کنم تیم نصر با اینکه یک تیم خصوصی هست یکی از معدود تیم هایی بود که در این سال‌های حضورم در لیگ برتر شاهد بودم که قراردادها منظم و به موقع پرداخت می‌شد.
احدی درمورد میزان قرارداد خود اظهار داشت: قرارداد من با تیم نصر یکساله بود. بنابراین با پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شوم. تا شروع فصل آینده هم زمان باقی است حالا باید ببینم شرایط چگونه است و اوضاع چطور پیش می‌رود. مبلغ قراردادم امسال با تیم نصر رضایت بخش بود و راضی‌ بودم.
عضو تیم فوتسال نصر فردیس در واکنش به صحبت‌های مسئول برگزاری مسابقات لیگ مبنی بر پخش زنده مسابقات از فصل آینده بیان داشت: بله شنیده می شود که قرار است از فصل آینده مسابقات لیگ فوتبال و فوتسال بانوان از درگاه های اینترنتی پخش زنده شود، اگر این اتفاق رخ بدهد قطعا کمک بسیار زیادی به فوتسال بانوان خواهد کرد. چرا که اسپانسرهای بسیاری جذب این بخش خواهند شد. از طرفی این امر باعث می شود که لیگ بهتر و با کیفیت‌تری را داشته باشیم.
او با اشاره به نقاط ضعف لیگ برتر بانوان ادامه داد: مشکلی که لیگ ایران همیشه دچار آن بوده فکر می کنم نبوده همان اسپانسر و حامی مالی است که اشاره کردم با پخش زنده مسابقات می توان تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرد. اما در کنار این مورد، مسئله عدم برنامه ریزی درست برای تاریخ مسابقات هم خیلی با لیگ آسیب زده است. همیشه شاهد این ماجرا هستیم که یک تاریخی برای شروع مسابقات اعلام می‌شود و باز مدام تغییر می کند. امیدوارم برای فصل پیش رو این مشکلات برطرف شود.

پخش زنده مسابقات لیگ فوتبال و فوتسال بانوان از درگاه‌های اینترنتی به جذب اسپانسر کمک زیادی می‌کند / اطلاع دقیقی از برگزاری اردوها ندارم
عضو تیم ملی فوتسال بانوان در پایان در مورد برنامه های تیم ملی گفت: با پایان مسابقات لیگ همواره شاهد فعالیت تیم ملی بودیم. اما فعلا اطلاع دقیقی از برگزاری اردوها ندارم. امیدوارم در رده ملی هم برنامه دقیق و منظمی هم برای تیم ملی در نظر گرفته شود.

گفت و گو از:   فریبا جلیل خانی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳