پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ : ۱۱ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش دیباچه ، در اولین شماره خبرهای کوتاه هفته در سال 1401 به سراغ مهمترین رویدادهای حوزه موسیقی می رویم ؛ 

حال «فرزاد فرزین» پس از انتقال به تهران چگونه است؟

آنطور که تهیه‌کننده کنسرت‌های فرزاد فرزین گفته  «وضعیت عمومی و جسمانی این خواننده پاپ رو به بهبودی است و به تجویز پزشک معالج، فعلا باید در استراحت مطلق باشد و حتی ورزش برای این خواننده فعلا ممنوع شده است.

ترابی با اشاره به بیماری فرزین در ترکیه و لغو کنسرت در آن کشور گفت: «این خواننده در ترکیه واقعا شرایط خوبی نداشت و برنامه طوری پیش رفت که فرزین با وجود این‌که ۱۶ ساعت از آمریکا برای اجرای کنسرت مشترک با الیاس یالچینتاش به ترکیه آمده بود، حال عمومی و آمادگی لازم برای روی صحنه رفتن داشت.»

اخبار کوتاه موسیقی / از شوکه شدن شرکت کننده «عصر جدید» از بازدید میلیونی صفحه اینستاگرامش تا آخرین خبر‌ها از وضعیت جسمانی «فرزاد فرزین»

تهیه‌کننده کنسرت‌های فرزاد فرزین گفت: «با توجه به شرایط نامساعد جسمانی فرزین در ترکیه با اورژانس ملی آن کشور تماس گرفتیم، او به بیمارستان منتقل، آزمایش‌های لازم انجام شد و حدود سه پزشک او را معاینه کردند، توصیه‌ها و داروها تجویز شد و پس بستری شدن و تحت نظر مطلق بودن و بهبودی وضعیت، اجازه داده شد که به ایران برگردد.»

فرزاد فرزین قرار بود یازدهم فروردین امسال، کنسرتی مشترک به همراه الیاس یالچینتاش در ترکیه برگزار کند اما این برنامه به دلیل ابتلای او به بیماری عفونی و افت بسیار شدید فشار خون، تنها با حضور یالچینتاش اجرا شد. این دو خواننده‌ موسیقی پاپ چندی پیش قطعه‌ نقاب را منتشر کرده بودند.

« در پناه عشق » و اجرای متفاوتی از « شهاب رمضان »

ویژه برنامه رمضانی «در پناه عشق» از  ۱۴ فروردین با اجرای مژده لواسانی روی آنتن شبکه دو سیما رفته است.

از شب گذشته و با دومین قسمت از «در پناه عشق»، تیتراژ ابتدایی برنامه نیز رونمایی شد که شهاب رمضان خوانندگی اش را برعهده دارد.

اخبار کوتاه موسیقی / از شوکه شدن شرکت کننده «عصر جدید» از بازدید میلیونی صفحه اینستاگرامش تا آخرین خبر‌ها از وضعیت جسمانی «فرزاد فرزین»

همچنین نیما معین ترانه سرا و آهنگسازی این تیتراژ را برعهده داشته و تنظیم کننده میکس مستر آن علی بیات است.

تیتراژ پایانی برنامه را هم علیرضا افتخاری با شعری از علیرضا قزوه خوانده است.

احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه «در پناه عشق» درباره ویژگی این تیتراژ بیان کرد: تیتراژی که شهاب رمضان خوانده است ۲ هفته زمان برد تا ساخته شود و تیتراژ بسیار متفاوتی است.

وی درباره فضای این تیتراژ نیز عنوان کرد: این قطعه یک اثر عاشقانه درباره خداست که از زبان بنده و خطاب به خداوند روایت می شود، ما تلاش کردیم با اینکه زمان محدودی داشتیم بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

«در پناه عشق» هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده به پخش می رسد و مخاطبان می توانند شاهد آیتم ها و اتفاقات مختلفی در این برنامه باشند.

احسان ارغوانی تهیه کننده و حسین متولیان کارگردان هنری این برنامه است.

بازدید رویایی از صفحه اینستاگرام شرکت کننده « عصر جدید 

 سیدوحید موسوی از استان لرستان، شهر خرم‌آباد یکی از شرکت‌کنندگان در مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» بود که توانست با قطعه‌ای که خواند چهار رای سفید داوران این برنامه را به دست بیاورد، او به روزنامه « فرهیختگان » گفته که  آخرین پستش در صفحه اینستاگرامش بعد از آن اجرا حدود پنج‌ونیم میلیون بازدید داشته و همچنین چیزی حدود ۱۵ میلیون نفر از صفحه‌اش بازدید کرده‌اند.

اخبار کوتاه موسیقی / از شوکه شدن شرکت کننده «عصر جدید» از بازدید میلیونی صفحه اینستاگرامش تا آخرین خبر‌ها از وضعیت جسمانی «فرزاد فرزین»

موسوی درباره تحولی که در فضای مجازی و بعد از اجرا در «عصر جدید» برایش رخ داد، گفت: «من بسیار مورد محبت هموطنانم قرار گرفتم و پیج شخصی من در اینستاگرام رشد چشمگیری داشت و تعداد دنبال‌کنندگانم به‌شدت افزایش پیدا کرد. آخرین پست من تا امروز که فقط چند روز از اجرایم گذشته، حدود پنج و نیم میلیون نفر بازدید خورده است و چیزی حدود ۱۵ میلیون نفر از صفحه من بازدید کرده‌اند. این تعداد تحول چشمگیری برای من بوده و نتیجه دیده شدن در «عصر جدید» است.»

بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی ، دست به قلم شد !

بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی دوشنبه شب در پیامی اعلام کرد که قصد دارد دست به قلم شود تا کتاب خاطرات جدیدی از خودش بنویسد.

طبق گفته او ،  این خاطرات به "رویدادهای دردناک" زندگی اش می پردازد که "هیچ وقت نتوانسته آشکارا بیان کند".

 سال ۲۰۰۸، برای این خواننده شاید بدترین سال زندگی اش بود ،  زمانی که او  با یک بحران سلامت روانی مواجه شد و در نهایت  تحت سرپرستی پدرش قرار گرفت . او در سالهای اخیر با چالش های زیادی برای رهایی از سرپرستی پدرش مواجه شد که نهایتا حدود ۶ ماه پیش یک قاضی به سرپرستی قانونی پایان داد که بسیاری از جنبه های زندگی او را برای بیش از یک دهه کنترل می کرد.

اخبار کوتاه موسیقی / از شوکه شدن شرکت کننده «عصر جدید» از بازدید میلیونی صفحه اینستاگرامش تا آخرین خبر‌ها از وضعیت جسمانی «فرزاد فرزین»

طبق اعلام رسانه ها، این تصمیم به او اجازه داد تا بر امور مالی و تصمیمات شغلی خود به علاوه مسائل شخصی مهم، مانند دیدار او با پسران نوجوانش و اینکه آیا می تواند دوباره ازدواج کند، مسلط شود.
در حالی که این خواننده پر حاشیه ،هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار یا ناشر احتمالی کتابش فاش نکرده است ، پیش از این گزارش شده بود که او به قراردادی ۱۵ میلیون دلاری با یک ناشر دست یافته تا زندگی، حرفه ای خود را شرح دهد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳