جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ : ۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

اگر دولت نیز در خصوصی سازی کمک موثر کند موضوع بدهی های انباشته حل خواهد شد و این اتفاق بسیار مهمی است.

گروه ورزش دیباچه- مجتبی بیگلری: در زمانی که بحث خصوصی سازی، داغ ترین بحث محافل ورزشی کشور است، بسیاری از پیشکسوتان و هواداران به بیان نظرات خود در رابطه با این موضوع مهم می پردازند. خصوصی سازی سرخابی ها به اندازه کافی موافق و مخالف دارد، که هر جبهه دلایل خاص خودشان را دارند.

محمود کلهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت این باشگاه در ایام خصوصی سازی گفت: پرسپولیس الان شرایط خیلی خوبی دارد. فکر می‌کنم با خریدهایی که انجام داده‌ است، می‌تواند ششمین قهرمانی لیگ را بدست بیاورد. با توجه به این‌ که روند رو به‌ رشد خودش را ادامه می‌دهد. بازیکنان خارجی نیز با شرایط، سازگار می‌شوند و می‌توانند مثمر ثمر باشند. خوشبختانه تعامل کادر فنی با مدیرعامل هم بدون حاشیه انجام می‌شود. احساس می کنم حاشیه‌ها کمتر شده و این کمک می‌کند تا پرسپولیس نتایج بهتری بگیرد و انشاالله قهرمان شود.

وی در رابطه با عملکرد «رضا درویش» اظهار داشت: فکر می‌کنم شرایط روز به‌ روز بهتر می‌شود و آقای درویش هم به‌ نظر من کمک می‌کنند. مشکلات سال‌هاست در پرسپولیس وجود دارد. فکر می‌کنم این مشکلات در حال رفع شدن است. اگر مدیریت ثبات پیدا کند و حاشیه کمتر شود، شاهد روزهای خوبی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهیم بود.

خصوصی سازی می‌تواند پرسپولیس را از بحران‌های سال‌های اخیر خارج کند/ دلیل پایین بودن سطح فنی لیگ ما، نبود زیر ساخت‌های مناسب است

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با خصوصی سازی تاکید کرد: خوشبختانه پیشکسوتان و هواداران در این بخش مهم دخیل هستند و این می‌تواند خیلی به این‌ موضوع کمک کند. اگر دولت هم یاری کند این بدهی های چندین ساله حل خواهد شد. معتقدم در صورتی که این خصوصی سازی صورت بپذیرد، اتفاق بسیار خوبی است که می‌تواند تیم را از بحران‌ های سال‌های اخیر خارج کند.

کلهر در پاسخ به سطح فنی و کیفی لیگ تصریح کرد: لیگ ما لیگ پویا نیست، من فکر می‌کنم مشکلات زیادی وجود دارد. یکی از دلایل اصلی آن نداشتن زیر ساخت‌ های مناسب، نداشتن آموزش‌ های مناسب و آکادمی‌ به‌ صورت پیشرفته است. این عوامل باعث شده بازیکنان مستعد را کشف نکنیم. این‌ که باشگاه‌ های ما هنوز به‌ صورت حرفه‌ای اداره نمی‌شود نیز از معضلات اصلی است. اگر استقلال و پرسپولیس صد قهرمانی هم آورده باشند، ولی باشگاه به‌ صورت حرفه‌ای اداره نشود به درد نمی‌خورد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در این صورت، لیگ ما روز به‌ روز ضعیف‌ تر خواهد شد و در نهایت نمی‌توانیم بازیکن طراز اولی به جامعه فوتبال کشور معرفی کنیم. نداشتن زمین مناسب برای تمرین و بازی از عواملی است که باعث شده‌ است تا لیگ ما افت کند. همه این‌ها مسائل و موضوعات باعث کاهش کیفیت بازی بازیکن، تیم و در نهایت لیگ می‌شود. چرا لیگ ما این‌ قدر مصدوم دارد؟ ببینید پرسپولیس از اول فصل چند مصدوم داده‌ است. عالیشاه، نعمتی، آل‌کثیر و چند بازیکن دیگر، دلیل همه مصدومیت‌ ها نداشتن زمین هموار و مناسب است.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با بازیکنان خارجی پرسپولیس و «شرزود تمیروف» بازیکن جدید این تیم گفت: تمیروف به نظر بازیکن خوبی می‌آید. همان‌طور که «وحدت هنانوف» بازیکن خوبی نشان داده‌ است. نکته مثبت این ها جوان بودنشان است. در همه دنیا کسی دنبال بازیکن ۲۸-۲۹ ساله نمی‌رود. همه دنبال بازیکن جوان هستند. بازیکن باید زیر ۲۵ یا ۲۳ سال باشد و به خدمت گرفته شود. بازیکنانی که در تیم‌های خودشان مطرح باشند، می‌توانند در تیم‌ های دیگر فوق‌ العاده عمل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳