شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۵۵۷
تاریخ انتشار : ۳۳ : ۱۲ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
گفتگو «دیباچه» با مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران از راه‌اندازی غرفه‌های تره بار در شهر زیر زمینی خبر داده و اظهار داشت: مصرف کنندگان واقعی، خریداران کالاهای ارائه شده در شهر زیر زمینی خواهند بود.

مدتی است که در مجلس با ارائه بودجه 1401 حرف از حذف ارز ترجیحی کالاهاست ،اما اینکه حذف این ارز چه تاثیری بر قیمت کالاها خواهد گذاشت مشخص نشده کما اینکه در این میان برخی سازمان‌ها در یک کار جهادی تصمیم گرفته‌اند که کالاهای ضروری را بدون واسطه به دست مردم برسانند تا هم مردم کمتر متضرر شوند هم بتوانند با بهترین قیمت کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

یکی از این سازمان‌ها سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران است که با امضای تفاهم‌نامه‌ای قصد دارد تا اقلام مورد نیاز مردم را بدون واسطه به دست شهروندان تهرانی برساند.

در همین راستا خبرنگار دیباچه با مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به گفتگو نشست.

« ایوب فصاحت »  مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ،پیرامون راه‌اندازی غرفه‌های تره بار در متروی تهران اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این غرفه‌ها ،عرضه کالاهای اساسی و میوه با کمترین واسطه گری است.

فصاحت در ادامه افزود: قرار است این کالاها بدون واسطه به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به احتمال بسیار زیاد سال آینده ارز ترجیحی به برخی از کالاهای اساسی مردم اختصاص خواهد یافت، تصریح کرد:‌ قرار است کالاهای فوق با کمترین واسطه گری  و با نازلترین سود به دست شهروندان و مسافران شهر زیر زمینی برسد.

سازمان میادین تره بار شهرداری تهران به شهر زیر زمینی می‌رود/ عرضه کالا‌های اساسی بدون واسطه به مردم

وی در پاسخ به اینکه آیا عرضه محصولات به صورت نمایشگاهی است یا غرفه‌ای افزود: عرضه محصولات به صورت غرفه‌ای خواهد بود .

فصاحت در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر به سود و زیان طرح فکر نشده و در حال حاضر قرار نیست سودی ازاین طرح به شهرداری برسد کما اینکه شروع این طرح مصادف با ماه رجب و ورود به ایام عید و ماه مبارک رمضان است.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از دستفروشان شهر زیر زمینی برای اجرای این طرح استفاده می‌شود یا خیر تصریح کرد: به احتمال زیاد این اتفاق نمی‌افتد و از همه بهره برداران دارای شناسنامه برای این طرح استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدای این طرح از بهره بردارانی استفاده می‌شود که در فاز اول کالاهای اساسی مردم را بتوانند در غرفه‌ها در اختیار مردم قرار دهند افزود: تفاهم نامه میادین میوه و تره بار با شرکت مترو تا یکسال ادامه خواهد داشت و سایر محصولات مصرفی خانوارها نیر به این غرفه‌ها اضافه خواهد شد.

فصاحت در پایان با اشاره به انواع کالاهای ارائه شده در فاز اول این طرح خاطر نشان ساخت: از مجموعه ۲۵ کالای اساسی که مهمترین آنها  در فاز اول برنج،روغن، قند، شکر و روغن است دراین غرفه‌ها عرضه خواهد شد .

مدیر عامل سازمان تره بار شهرداری تهران در پایان خاطر نشان ساخت: در فاز دوم اجرای طرح میوه و تره بار نیز در این غرفه‌ها ارائه می‌شود که در روزهای پایانی و منتهی به سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

گفت و گو از : آذر رجبی 

انتهای پیام /

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳