پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۵۵۴
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۸ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
پیشکسوت بسکتبال در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

عنایت آتشی، پیشکسوت بسکتبال به خبرنگار«دیباچه» گفت: بازی مقابل هر تیمی حساسیت خودش را دارد بنابراین نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. بازی نخست تیم ملی با قزاقستان خواهد بود ما قبلا هم مقابل این تیم قرار گرفتیم و اتفاقا برنده هم شدیم به همین دلیل پیروزی در این دیدار هم خیلی دور از ذهن به نظر نمی رسد. ولی این را هم باید در نظر بگیریم که قزاقستان کادر فنی خود را تغییر داده است و ازن نظر فیزیکی هم قد و سایز بلند و قوی دارند اما اگر یک آنالیز درست داشته باشیم و بازی سرعتی انجام دهیم مقابل این تیم در خانه می توانیم به پیروزی برسیم.

مقابل سوریه و قزاقستان محکوم به برد هستیم

وی در پاسخ به این سوال که ما سال گذشته مقابل سوریه نتیجه را واگذار کردیم آیا ممکن است این اتفاق در این دیدارهم رخ بدهد؟ گفت: بله متاسفانه ما سال گذشته طی یک اتفاق بازی را به تیم سوریه واگذار کردیم اما همانطور که گفتم یک اتفاق بود و نباید خیلی این تیم را برای خودمان بزرگ کنیم. سوریه شرایط خیلی مناسبی ندارد هم از نظر جنگی که در کشورشان بود و هم از نظر بیماری کرونا تیم ملی شان روزهای خیلی مناسبی را سپری نکرده است. به نظرم اگر تیمی را دست کم نگیریم می توانیم برنده از زمین مسابقه خارج شویم.
اتشی در مورد شانس صعود به جام جهانی توضیح داد: تیم ملی ایران در این دو دیدار محکوم به برد است چرا که در گروه بعدی باید مقابل تیم های قوی تری چون استرالیا، ژاپن و چین بازی کنیم بازی همیشه مقابل تیم های شرقی سخت است. حضور در جام جهانی کار آسانی نیست کار تیم ملی ایران هم فقط در مرحله دوم سخت نخواهد شد به هر صورت ما در این مسیر هرچه جلوتر برویم کار سخت تری خواهیم داشت. بنابراین نیاز داریم با یک برنامه مدون پیش برویم تا شاهد تکرارگرفتن سهمیه جاک جهانی باشیم. گرفتن سهمیه کار آسانی نخواهد بود ولی دور از ذهن هم نیست.
این کارشناس بسکتبال در پایان درباره تعویق مسابقات لیگ به دلیل اردوهای تیم ملی بیان کرد: تعویق مسابقات لیگ شاید منطقی به نظر برسد ولی به هر صورت تصمیمی بود که کمیته برگزاری مسابقات گرفته است. زمان جدید برگزاری مسابقات هم مشخص شده و قطعا با معرفی رییس جدید فدراسیون می‌توانیم شاهد نظم بیشتری در فدراسیون و برنامه های تیم ملی و رقابت های لیگ باشیم. حالا آنطور که شنیده می شود انتخابات ریاست جدید فدراسیون تا قبل ازعید برگزار خواهد شد.

گفت و گو از : فریبا جلیل خانی 

برچسب ها: عنایت آتشی ، بسکتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳