شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۴۹۳
تاریخ انتشار : ۵۸ : ۱۳ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
کارگردان فیلم سینمایی" لایه‌های دروغ"با دیباچه مطرح کرد؛

زهرا فرود : "رامین سهراب "کارگردان فیلم سینمایی "لایه های دروغ" ضمن بین المللی خواندن ساختار قصه این فیلم می‌گوید :بزرگ‌ترین مشکل تولید "لایه های دروغ"، توقیف ماشین کرایسلر و بُریدن جریمه سنگین برای ما بود .

"رامین سهراب" کارگردان فیلم سینمایی "لایه های دروغ "به خبرنگار دیباچه گفت: این فیلم که در ژانر اکشن تهیه و تولید شده ،روایتگر داستان زندگی یک آتش‌نشان است که در مسیر رسیدن به همسرش با مشکلات بسیاری روبرو می شود و در انتها قهرمان داستان به موضوعاتی دست می یابد که ماجرای لایه های دروغ است .

او افزود : از آنجا که ژانر اکشن و به تبع آن قهرمان و قهرمان پروری در این گونه آثار، در سینمای ایران کمرنگ است و بیشتر تولیداتی که به چرخه اکران راه می یابند از مضامین اجتماعی و طنز برخوردار هستند بنابراین، معتقدم ورود این فیلم به سینما می‌تواند این عرصه را به جهت ژانر تکان دهد. همچنین امیدوارم "لایه های دروغ "به عنوان اثری به یاد ماندنی در تاریخ سینمای کشور به ثبت برسد و به عنوان افتخاری برای هنر کشور مطرح شود.

"سهراب "که خود در این اثر به ایفای نقش پرداخته ادامه داد: امیدوارم فیلم سینمایی" لایه‌های دروغ "که در بستر هنر های رزمی ساخته شده بتواند در سینمای کشور جا بیافتد و مورد استقبال قرار گیرد و به طور کل می توان مدعی بود دیگر زمان آن رسیده که مردم کشور به جای علاقمندی و تماشای آثار اکشن هالیوودی ساخته های اکشن مختص به سینمای سرزمینشان را به تماشا بنشینند.

لایه‌های دروغ، می‌تواند ژانر اکشن را در ایران تکان دهد!

کارگردان این فیلم سینمایی با بیان اینکه" لایه های دروغ" یک اکشن با استانداردهای خاص و جهانی است افزود: یکی از چالش‌های این پروژه که در مسیر ساخت با آن مواجه شدیم ورود ماشین کرایسلر به همراه دوربین و مقداری تجهیزات بود که تصمیم داشتیم از آنها به ویژه ماشین ، در فیلم استفاده کنیم و این امر تا حدودی انجام شد اما به دلیل شکستگی پا مجبور شدم به فنلاند باز گردم و بعد از دوسال که برای ادامه فیلمبرداری به ایران بازگشتم ،متاسفانه پلیس ضمن ضبط ماشین و جریمه بسیار سنگین که برای آن قائل شد ،تمام حساب هایم را نیز مسدود نمود وتمام این موارد سختی های بسیاری را برایمان ایجاد کرد به گونه ای که برای آماده سازی فیلم جهت حضور در جشنواره دچار مشکل شدیم ولی به هرحال فیلم را به جشنواره فجر رساندیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳