پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ : ۲۲ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

رحیم شهریاری می گوید در دوران کرونا فضای مجازی سبب شد هنرمندان احساس تنهایی نکنند و بتوانند از طریق این فضا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.
رحیم شهریاری خواننده و سرپرست گروه «آراز» در گفتگو با خبرنگار موسیقی دیباچه گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار چند اثر جدید هستیم که این آثار در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی این قطعات که آذری هستند، منتشر می شوند. همچنین قرار است به همراه گروه آراز در تهران و شهرستان ها به صحنه رویم که به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس می یابد.

فضای مجازی در دوران کرونا  سبب شد هنرمندان احساس تنهایی نکنند / موسیقی آذری جای خود را در میان همه مردم باز کرده است

این خواننده در ادامه بیان کرد: من سعی کردم در این دوران کرونا که بیماری همه دنیا را گرفته بود، در کنار مردم باشم و با قطعات شاد حال و هوای مردم و جامعه را تغییر دهم،زیرا در جامعه امروزی ما هنرمندان باید کاری کنند تا مردم شاد شوند.
او افزود: موسیقی جزو هنرهایی است که می تواند روح انسان را سرزنده کند، پس هنرمندان در درجه اول باید قطعاتی را منتشر کنند که مخاطبان با آن قطعات ارتباط برقرار کنند. به نظر من بیماری کرونا زنگ خطر برای همه ما بود و الان که بعد از دو سال کنسرت ها برگزار می شود ،هنرمندان می دانند که نباید هر اثری را به گوش مخاطبان برسانند، بلکه برای انتشار هر اثر موسیقایی زحمت می کشند و بعد آن اثر را منتشر می کنند.
این خواننده خاطرنشان کرد: خوشبختانه موسیقی آذری جای خود را در میان همه مردم باز کرده است. در بیشتر مواقع تعداد زیادی از کسانیکه مخاطب ما هستند ،فارسی زبان ها هستند که با آثار ما ارتباط برقرار کرده اند و گاهی حتی معنی اشعار را نمی دانند و این برای ما خیلی خوشحال کننده است که همه با آثار ما ارتباط برقرار کرده اند.
این خواننده در ادامه عنوان کرد: در هر شرایط بحرانی باید راهی پیدا کنیم تا آثار خود را به گوش مخاطبان برسانیم. در این دوران فضای مجازی سبب شد هنرمندان احساس تنهایی نکنند و بتوانند از طریق این فضا با مخاطبان خود در ارتباط برقرار کنند.
سرپرست گروه «آراز» در پایان گفت: به نظر من کنسرت ها پرشور تر از گذشته برگزار می شود زیرا هنرمندان و مخاطبان متوجه شدند که در کنار هم می توانند از فضای موسیقی لذت ببرند و امیدوارم هنرمندان با آثار جدید و ماندگار به استقبال مخاطبان خود بروند.


گفتگو از غزاله سعادتی

برچسب ها: رحیم شهریاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار