پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۳۰۹
تاریخ انتشار : ۴۴ : ۱۶ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

گروه ورزش دیباچه - مجتبی بیگلری: در شرایطی که یازده هفته از لیگ بیست یکم فوتبال حرفه ای کشور می گذرد، تیم استقلال با ۷ پیروزی، ۴ تساوی و ثبت بهترین آمار به صدر جدول تکیه داده است.این شرایط در حالی رقم می خورد که تیم تهرانی با دو گل خورده، شانزده گل زده و شکست رقیب اصلی شهرستانی خود یعنی سپاهان اصفهان بیش از پیش امید به قهرمانی دارد.

 «حسن روشن» مهاجم اسبق تیم استقلال در گفتگو با پایگاه خبری دیباچه با اشاره به شرایط استقلال تاکید کرد: آن‌ طور که باید نمی‌ توانم نظر بدهم، چرا که فوتبال را دنبال نمی‌ کنم. اگر تماشا کنم باید نظر بدهم و فعلا شرایط، شرایط صحبت کردن در مورد ایرادها نیست و نمی‌ شود با صحبت اوضاع را بهبود بخشید. ان‌ شاء الله به‌ خاطر هواداران هم که شده‌ است این موقعیت را حفظ کنند. به دست آوردن یک جایگاه به مراتب راحت‌ تر از حفظ آن است. بنده هم آرزوی موفقیت دارم تا باشگاه به ثبات برسد، آن‌ وقت ما هم مسابقات را تماشا می‌ کنیم. نمی‌ خواهم به نقطه ‌ضعف‌ ها فکر کنم. فعلا باید به نقاط قوت‌ فکر کنیم، که آن‌ ها هم جواب داده‌ اند و البته  تیم کار بسیار سختی را پیش رو دارد.

او  در مورد شرایط لیگ بیست یکم اشاره کرد: لیگ را دنبال نمی‌ کنم، اما با شنیده‌ هایی که دارم لیگ امسال، لیگ با کیفیتی است اصولا وقتی دو تیم استقلال و پرسپولیس نتیجه می گیرند، فوتبال ما و لیگ ما قوی‌ تر و جذاب‌ تر و قشنگ‌ تر می‌ شود.

فوتبال را دنبال نمی‌ کنم / حاکمیت کمیته‌ های قضایی فوتبال نباید لطمه ببیند! / این‌ که آقای مجیدی اندازه استقلال است یا خیر، آن‌ قدر ها هم به بنده ارتباطی ندارد!

« روشن » در مورد راي كميته انضباطي مبني بر کسر امتیاز از تيم گل گهر به دلیل استفاده غیرقانونی از بازیکن خارجی تاكيد كرد: اگر تیمی تخلف کرده باید رسیدگی صورت بگیرد و اگر چنین نشد،فیفا نسبت‌ به ما بد بین می‌ شود. به‌ درستی و غلط بودن رای کاری ندارم، اما همین هم موجب بهتر شدن اوضاع ما نزد فیفا می‌ شود. این یعنی ما به مشکلات و تخلفات رسیدگی می‌ کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد ادعای باشگاه استقلال مبنی‌ بر تلاش بعضی برای اثر گذاری در رأی کمیته استیناف نیز افزود: رای‌ کمیته استیناف و انضباطی باید آن‌ قدر درست و محکم باشد که هیچ اعتراضی به آن وارد نشود. از طرفی اگر به هر رای اعتراض شود که نمی‌ شود، این مسئله به حاکمیت کمیته‌ های قضایی فوتبال لطمه خواهد زد.

او ادامه داد: آن‌ هایی هم که رای به بازنده شدن تیم سیرجانی داده اند، فکر نمی‌ کنم پسر خاله این باشگاه‌ ها و مسئولینشان باشند. قطعا اگر برای هر تیم دیگر این اتفاق افتاده بود همین رای صادر می‌ شد. وقتی کمیته انضباطی رای می دهد، فقط طرفین دعوا می‌ توانند اعتراض کنند، اما بعد از رأی کمیته استیناف اعتراض دیگر بهانه است.

مهاجم سابق استقلال در مورد شرایط بازیکنان این تیم پرطرفدار افزود: بازیکنان زیادی به استقلال و پرسپولیس می‌ آیند که قبل‌ از آمدن به این تیم‌ ها عملکرد خوبی داشته‌ اند. اما نمی‌ توانند با تیم هماهنگ شوند و مجبور به جدایی می‌ شوند. اما یکسری بازیکنانی داریم که در ابتدا عملکرد خوبی ندارند و به‌ مرور زمان جا می‌ افتند و فلسفه تیم را درک می‌ کنند. این‌ که شنیده می‌ شود بازیکنان جدید استقلال خوب بازی می‌ کنند، بسیار خوب است. البته به شرطی که قرارداد آن‌ ها بلند مدت باشد و نه این‌ که انتهای فصل جدا شوند. در این‌ صورت مشکلات زیادی برای تیم به وجود خواهد آمد.

 بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران   در مورد فرهاد مجیدی نیز تصریح کرد: آقای «مجیدی» نتیجه خوبی گرفته اند. که اگر بر خلاف این بود باید از استقلال می‌ رفتند. بنابراین وقتی خوب کار می‌ کنند و نتیجه می‌ گیرند، باید فرصت داد، کمک کرد و صحبت‌ های متفرقه نکرد. بنده قبل بازی با گل‌گهر مصاحبه‌ ای نکرده بودم. فردای آن روز بعضی رسانه‌ ها نوشتند: " روشن گفته مجیدی اندازه این تیم نیست". این‌ که آقای مجیدی اندازه استقلال است یا خیر، آن‌ قدر ها هم به بنده ارتباطی ندارد که تذکر بدهم. ایشان نتیجه می‌ گیرند پس باید بمانند. فقط به‌ خاطر شادی مردم نه این‌ که من خوشم می‌ آید یا خیر.

فوتبال را دنبال نمی‌ کنم / حاکمیت کمیته‌ های قضایی فوتبال نباید لطمه ببیند! / این‌ که آقای مجیدی اندازه استقلال است یا خیر، آن‌ قدر ها هم به بنده ارتباطی ندارد!

حسن روشن ، در آخر در رابطه با کادر حقوقی و مدیریتی استقلال نیز اضافه کرد: کادر مدیر حقوقی را نمی‌ شناسم اما آقای «آجرلو» دارند زحمت می‌ کشند. با اینکه کمی زود است بگوییم مدیریت خوبی دارند یا خیر، اما فعلا بسیار خوب عمل کرده‌ اند و ان‌ شاء الله که ادامه داشته باشد و روزبه‌روز بهتر عمل کنند. بنده به‌ عنوان پیشکسوت استقلال از کادر مدیریتی و فنی استقلال فعلا راضی هستم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲