سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۳۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ : ۱۷ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیباچه ، دیدار روز گذشته پرسپولیس با ذوب آهن اصفهان یک اتفاق عجیب و دیدنی به همراه داشت. دیداری که در نهایت با نتیجه 2-0 به سود پرسپولیسی ها به پایان رسید ؛ در این دیدار ، پارسا جعفری دروازه بان جوان تیم ذوب آهن به شکل جالبی سانتر وحید امیری را به اشتباه درون دروازه خودش کرد؛ 

بدون شک برای هر بازیکن جوانی در ورزشگاه آزادی ، مواجهه با تیم بزرگی مثل پرسپولیس کار آسانی نیست و شاید استرس او در این بازی باعث شد تا دروازه بان تیم ذوب آهن ، این اشتباه عجیب را مرتکب شود . 

تعداد بازدید : 0

او می گوید که ذوب آهن بازی خوبی از خود نشان داده است و موقعیت های خطرناکی را نیز روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند اما در نهایت جریان بازی طوری رقم خورد که او 2 گل را دریافت کند  و تیمش بازنده این دیدار شود.

او درباره گل به خودی اش اینطور گفته است :  « واقعاً از خودم تعجب می‌کنم چطور آن توپ را گل خوردم. یک مقدار آن را ساده‌تر از چیزی که بود در نظر گرفتم و تنبیه شدم. یک اشتباه محاسباتی بود و اصلا فکر نمی‌کردم توپ وارد دروازه شود. واقعاً ده هزار بار دیگر هم آن توپ به سمت دروازه‌ من بیاید امکان ندارد وارد دروازه شود. واقعاً هنوز نمی‌دانم چطور آن توپ گل شد. بعد از این گل لحظات طولانی واقعاً در حال خودم نبودم. خیلی سخت بود تیم 60 دقیقه مقاومت کرده بود و تازه بازی هم تحت کنترل ما بود که آن اشتباه جریان بازی را تغییر داد.هم‌تیمی‌ها لطف داشتند و سعی داشتند به من روحیه بدهند. شرمنده بچه‌ها شدم. بعد از آن گل لازم بود روحیه خودم را بازیابی کنم چرا که هنوز 30 دقیقه دیگر بازی داشتیم و اگر اجازه می‌دادم آن گل تمرکزم را بگیرد ممکن بود نتوانم ادامه دهم.حتی سعی کردم با دفع پنالتی جبران کنم . تلاشم را کردم و جهت را درست تشخیص دادم ولی خب نمی‌شد آن توپ مهدی ترابی را گرفت. این پنالتی در شرایطی گرفته شد که درست است دقایق آخر بازی بود ولی ما در حال فشار آوردن بودیم و ممکن بود به بازی برگردیم. به هر حال قسمت این بود برخلاف جریان بازی شکست بخوریم.

اما گلر تیم ذوب آهن نسبت به فشارها  قضاوت  های فضای مجازی اینطور واکنش نشان می دهد: 

من سعی کردم بعد از بازی تا الان به فضای مجازی سر نزنم. در مورد مقایسه با معمارزاده چیزی نشنیدم ولی این را می‌گویم که خواهشاً من را قضاوت نکنید. من خون دل خوردم و زحمت کشیدم تا به اینجا برسم و هنوز هم سنی ندارم و کلی اهداف دارم که تلاش می‌کنم به آنها برسم. دروازه‌بانی پست سختی است و همه اشتباهات شما را می‌بینند. همین سیدحسین حسینی چند هفته قبل یک اشتباه فاحش داشت ولی مگر می‌توانیم بگوییم گلر بدی است؟ او یکی از 3-4 گلر خوب حال حاضر ایران است. نویر و کورتوا که بهترین های دنی هستند هم اشتباهات فاحش دارند.من خودم را به تلاش بیشتر تنبیه کرده‌ام و سعی می‌کنم دیگر تا پایان فوتبالم چنین اشتباهی از من دیده نشود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار