جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ : ۱۶ - ۰۴ دی ۱۴۰۰
منصور ضابطیان به زودی یک ویدئو برای پاسخ به مردم منتشر می‌کند

به گزارش دیباچه ، ویدئویی به سرعت در فضای مجازی در حال انتشار است که نشان از یک سوتی مافوق عجیب در صداو سیما می دهد. 

آنطور که حالا رسانه های رسمی کشور هم به آن پرداخته اند ، ظاهرا ماجرا از این قرار است که در برنامه ای با اجرای منصور ضابطیان و تهیه کنندگی جواد فرحانی ، رشید کاکاوند مجری شناخته شده تلویزیون ، حضور پیدا می کند و برنامه سازان این برنامه هم  همراه با مهمان این برنامه به صورت کاملا هماهنگ ،یک آیتم تولیدی را به جای یک برنامه زنده به مخاطب قالب می کنند ( زنده نمایی ) . البته این موضوع زنده نمایی در صدا و سیما بارها پیش آمده و به شکل های مختلف هم رسانه ای شده و هر بار هم عوامل برنامه ها و روابط عمومی صدا و سیما با پاسخ های کودکانه ای تلاش کردند به قول معروف قضیه را ماست مالی کنند و قطعا  تجربه نشان داده اینبار هم عوامل این برنامه این کار را خواهند کرد . 

تعداد بازدید : 0

در ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست می شود ،  رشید کاکاوند به‌عنوان مجری در ویژه‌برنامه زنده شب یلدای شبکه چهار حضور داشته است و  آن طرف در شبکه دو در اتفاقی واقعا خنده دار  آرم زنده را می بینیم و  مجری ای  که  ( منظور رشید کاکاوند )  برای گرفتن فال حافظا حضور پیدا کرده است . هرچند کاکاوند این قضیه را جور دیگری توجیه کرده و خودش را به نوعی تبرئه ،اما آنچه از محتوای فیلم کاملا مشخص هست، همگی دوستان  در این سناریو جذاب! دست داشتند!

به قول خبرگزاری ایسنا که گفت : آنچه که در شبکه دو عرضه شد، دیگر فقط یک زنده‌نمایی نبود و عملا مرزهای خلاف واقع‌ گویی و تحریف و تقلب را در مواجهه با مردم به عنوان مخاطب درنوردیده بود.

در ادامه ، آنطور که خبرنگار دیباچه از منصور ضابطیان پیگیر این ماجرا شده ، این مجری قرار است به زودی ویدئویی در  فضای مجازی منتشر کند تا پاسخ این سوال را بدهد که  « مگر می‌شود که یک نفر همزمان با دو پوشش مختلف در دو برنامه زنده حضور داشته باشد؟! ».

البته ضابطیان این نکته را هم تاکید کرد که او فقط مجری این برنامه بوده و تهیه کننده این برنامه یعنی جواد فرحانی باید پاسخگو باشد. 

حال اینکه تهیه کننده مقصر این اتفاق است قطعا در آن شکی نیست اما قبل از تهیه کننده مدیر پخش و مدیر شبکه باید پاسخگوی این عمل غیرحرفه ای باشند که با چه اجازه ای این کار صورت گرفته است. 

امین نوروزی ، مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار نسبت به این موضوع هم واکنش نشان داده و گفته است که  « ویژه‌برنامه شب یلدای این شبکه زنده بوده است و کاکاوند در آن لحظه قطعا در استودیوی شبکه چهار حضور داشته است.» 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار