چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ : ۱۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

 محمدحسین توتونچیان، مدیر موسسه فرهنگی و هنری ققنوس و از تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذاران حوزه موسیقی  در گفتگو با دیباچه از چند و چون برگزاری یا لغو کنسرت های موسیقی گفت که در ادامه می خوانید : 

-با توجه به ورود اُمیکرون و امکان تعطیلی مجدد تجمعات و کنسرت ها در سالن های سر پوشیده آیا ممکن است کنسرت های تهران و کیش لغو شود؟

 آنچه که در جهان اتفاق افتاده همه تجمع ها لغو شده است و ما تور جهانی رضا بهرام را در 14 شهر اروپایی داشتیم که به محض رویه و روند پر سرعت اُمیکرون کلیه کنسرت ها لغو شد، بنابر این بالطبع شیوع این سویه جدید هم در کشور ما دیده شده و قرار هست در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا این موضوع بررسی شود که این کنسرت ها اتفاق می افتد یا خیر؟

به هر حال مجوزهایمان را از مراکز ذیربط گرفتیم و بلیت هایمان را هم فروختیم و منتظر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم تا ببینیم بعد از دوسال می توانیم در خدمت مردم هنر دوست کشورمان باشیم یا خیر؟البته جان و سلامتی مردم از هر چیزی برایمان مهمتر است و نزدیک به دو سال است که هیچ کنسرتی نداشتیم و میتوانیم صبر داشته باشیم و مردم را هم به صبر دعوت کنیم و متاسفانه کار دیگری نمی شود انجام داد.
به هر حال امیدواریم هر تصمیمی گرفته می شود بهترین تصمیم باشد، اما ما همیشه آماده خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم هنردوست کشورمان هستیم.

تور جهانی رضا بهرام در 14 شهر اروپایی، به دلیل سرعت ویروس اُمیکرون  لغو شد / برای اجرای کنسرت ها در ایران، منتظر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

- در  شهرهای کیش و تهران چه کنسرت هایی اجرا خواهد شد؟

در کیش که هر شب برنامه داشتیم ولی به تازگی در هتل اسپیناس تهران اجرای کنسرت داریم و در حال تبلیغات و اطلاع رسانی هستیم و صفحه فروش بلیت رضا بهرام را باز کردیم تمام بلیت هایش فروخته شد، هوروش بند را باز کردیم و در حال فروش بلیت هستیم، در حال فروش بلیت های چارتار و باقی خوانندگانمان هستیم ، البته ریوندی هم در سایت ما بلیت هایش فروخته و برنامه اش هم در سالن وزارت کشور برگزار می شود .
به محض اینکه اطلاع رسانی شود که کنسرت ها لغو شود، ظرف ده دقیقه سامانه ایران کنسرت قدرت و توانایی این را دارد که کلیه وجوه مردم را به حسابشان بر می گرداند.

-کنسرت آقای رضا صادقی در استانبول برقرار است یا خیر؟ تراک جدیدی هم در این کنسرت اجرا می کنند؟


بله هنوز این کنسرت در ترکیه لغو نشده است . کنسرت مجموعه ای از تراکهای نوستالژی و جدید هست و مردم دوست دارند از آهنگهایی که باهاشون خاطره دارند زمزمه کنند و ان شاءالله یک تراک جدید هم خواهند داشت.

-خبر جدیدی برای مخاطبان دیباچه دارید که هنردوستان خوشحال شوند؟

به امید خدا در حال طی کردن پروسه اخذ مجوز برای یک خواننده بسیار بسیار با استعداد هستیم که از لس آنجلس دعوتنامه دارد و کارهایی که اجرا کرده بسیار مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است و ایشان یک خواننده ، نوازنده ، آهنگساز و تهیه کننده بسیار قابل به نام یاسین ترکی است که امیدوارم پس از اخذ مجوز بزودی شاهد اجرای کنسرت های ایشان باشیم.

تور جهانی رضا بهرام در 14 شهر اروپایی، به دلیل سرعت ویروس اُمیکرون  لغو شد / برای اجرای کنسرت ها در ایران، منتظر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

-با تشکر از اینکه وقت برای مصاحبه با پایگاه خبری دیباچه گذاشتید.

سپاس از شما

گفتگو از : افسانه صدیقی 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳