فرزین محدث گفت: مهم ترین انتظاری که هنرمندان از مسئولین دارند این است که امنیت شغلی برای آن ها فراهم شود که بخش بزرگی از این امنیت مالی و بخش دیگر اجتماعی است.
مینا قنبری : « فرزین محدث » فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است، او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و به بازی در سینما و تلویزیون رسید و حالا مدرس فن بیان و بدن است. او اولین تجربه خود را در تلویزیون با سریال «پرانتز باز» آغاز و سپس با فیلم «مارملوک» وارد پرده سینما شد سپس با فیلم «شاعر زباله ها» به شهرت رسید.
فرزین محدث بازیگر سینما, تئاتر و تلویزیون درخصوص جدیدترین فعالیت خود در فیلم کوتاه « بو» به کارگردانی و نویسندگی آریان رضایی گفت: من امسال در دو فیلم کوتاه بازی کردم ؛ مضمون فیلم کوتاهِ «بو» این است که بعضی مواقع چیزهایی در زندگی ما را اذیت می کند که بهتر است آن ها را نبینیم و دریافت نکنیم یعنی زندگی ما تبدیل به یک زندگی مسالمت آمیز با آن جریان شود. این کلیت قرار است از طریق «بو» به مخاطب منتقل شود.
« محدث » درخصوص راهکارهای موثر برای جبران خسارت های وارده به گروه های تئاتری بیان کرد: من معتقد هستم که تئاتر هیچ زمان آسیبی نخواهد دید زیرا تئاتر مسیر خود را پیش می برد و این هنر پویا به فرد متکی نیست.حالا چه انتظاراتی هنرمندان از مسئولین دارند؟ مهم ترین انتظار هنرمندان این است که امنیت شغلی برای آن ها فراهم شود که بخش بزرگی از این امنیت مالی و بخش دیگر اجتماعی است. از طرفی به تئاتر به عنوان شغل نگاه شود که خوشبختانه این اتفاق از سوی خانه تئاتر رخ داده است بنابراین اگر هنر بازیگری و کارگردانی و... به عنوان شغل دیده شود اتفاق ها و محاسن اجتماعی شکل می گیرد.
او ادامه داد: بزرگترین درخواست هنرمندان این است که دولت از نظر مالی حامی باشد. بسیاری از هنرمندان از طریق تئاتر امرار معاش می کنند و در شرایط شیوع بیماری کرونا دیدیم که وضعیت هنرمندان چگونه بوده بنابراین دولت وظیفه حمایت دارد و باید به گروه ها و هنرمندان تئاتر وام های بلاعوض بدهد.این حمایت مالی و اجتماعی سبب می شود تا کسانی هم که قصد ورود به هنر تئاتر را دارند, احساس کنند که این حرفه آینده دارد .
بازیگر سریال « هیولا» با اشاره به ورود تئاتر آنلاین به پلتفرم های مختلف گفت: من با موضوع تئاترآنلاین موافق بودم زیرا پیش از آن در کشورهای دیگر اتفاق افتاده بود , حال با تجربه ای که به دست آورده ایم تئاتر آنلاین چه زمانی بهتر است ؟ نخست این که اطلاع رسانی درستی شود , دوم این که حمایت رسانه ای رخ دهد و سوم این که هنرمندانی که مردم آن ها را می شناسند شروع کننده این جریان فرهنگی باشند. حال چرا تئاتر آنلاین در ایران ناموفق بود ؟به این دلیل که تئاتر آنلاین بواسطه گروه های جوان روی صحنه رفت که برای مردم نا آشنا بودند . مردم دوست دارند بازیگرهای مورد علاقه خود را ببینند. به نظر من گروه هایی متشکل از بازیگران مطرح باید این طرح را آغاز کنند همانند زمانی که سریال های نمایش خانگی وارد پلتفرم ها شدند و حال آن پلتفرم ها با حضور بازیگران مطرح برای مردم شناخته شده است در نتیجه آغاز این راه تنها با حضور هنرمندان مطرح موفق خواهد بود. امیدوارم دوباره شرایط کرونا بازنگردد که با تعطیلی تئاتر مواجه شویم.
او افزود: همه آدم ها باید به یکدیگر کمک کنند تا بخش فرهنگی پویا شود , بنابراین هر کدام از ما که فعالیت فرهنگی داریم و مسئولینی که سمت های فرهنگی دارند وظیفه داریم در کنار هم کمک کرده تا وضعیت فرهنگی در مسیر درست قرار گیرد.