شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۲ : ۱۴ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
افشین سیاهپوش خواننده و آهنگساز در گفت وگو با دیباچه مطرح کرد

افشین سیاهپوش می گوید متاسفانه هیچ نظارتی بر انتشار این آثار وجود ندارد در صورتیکه باید موسیقی به گوش جوانان برسد که آنها را با بهترین ها آشنا کند.
افشین سیاهپوش خواننده و آهنگساز در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری دیباچه گفت: متاسفانه بیماری کرونا به موسیقی آسیب های فراوانی زده است و خیلی سخت است که در این مدت هیچ کسی از هنرمندان موسیقی سراغی نمی گیرد و مهم ترین سوال این است که کرونا فقط در سالن های برگزاری کنسرت وجود دارد؟ هنرمندان موسیقی در شرایط بدی قرار دارند و اگر این روند ادامه یابد چیزی از موسیقی باقی نمی ماند.
این خواننده در ادامه بیان کرد: البته این بیماری مزایایی هم داشته است زیرا بسیاری از هنرمندان با دقت بیشتری اثر خلق می کنند یعنی اینکه برای خلق اثر زمان بیشتری می گذارند و بیشتر مطالعه می کنند.
این آهنگساز عنوان کرد: در این مدت آثار بهتری خلق شده است زیرا هنرمندان در زمان قرنطینه ساعت ها فکر می کنند در حالیکه قبل از این بیماری آثاری منتشر می شد که هنرمند اصلا راجع به آن فکر نمی کرد و فقط می خواستند اثری منتشر کنند.

نظارتی بر انتشار آثار یک بار مصرف وجود ندارد!

این هنرمند افزود: موضوع دیگر این است که هنرمندان موسیقی پاپ بیشتر آثار یک بار مصرف منتشر می کنند که این به ضرر این نوع موسیقی است. اگر برای مخاطب ارزش قائل باشیم نمی توانیم هر اثری را منتشر کنیم. متاسفانه هیچ نظارتی بر انتشار این آثار وجود ندارد در صورتیکه باید موسیقی به گوش جوانان برسد که آنها را با بهترین ها آشنا کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته که بسیاری از این موسیقی ها به سرعت فراموش می شوند. همچنین با نظارت درست می توانیم به انتشار آثار پر محتوا کمک کنیم. موسیقی پاپ از مسیر اصلی خود دور شده است و بسیاری از موسیقی هایی که امروزه می شنویم اصلا موسیقی پاپ نیست بلکه موسیقی هایی است که اصلا محتوای درستی ندارند و از نظر شعر و ملودی ایراد بسیاری دارند. مخاطبان باید بهترین ها را برای شنیدن انتخاب کنند تا موسیقی درست راه خود را دیدا کند.
این هنرمند در پایان گفت: همچنین مسئولین باید در این دوران بیشتر به هنرمندان توجه کنند زیرا بسیاری از هنرمندان بیکار شده اند و دوران سختی را می گذرانند. امیدوارم این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شود تا بتوانیم مانند گذشته به راحتی هنر خود را ارائه دهیم.


گفتگو از غزاله سعادتی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار