جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۶۴۴
تاریخ انتشار : ۳۱ : ۱۵ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش دیباچه،پس از درگذشت خسرو آواز ایران ، استاد محمدرضا شجریان ، حالا تمام عشق و امید طرفداران موسیقی سنتی، حنجره گرم استاد شهرام ناظری است ؛ خواننده غیور ایران زمین که موسیقی سنتی ایرانی را با نوای جاودانه خود ، به گوش جهانیان می رساند و چه خوش سعادتیم ما مردمانی که می توانیم حتی در شرایط کرونا هم از اجرای زنده این خواننده پیشکسوت کشورمان بهره ببریم. 

هرچند بَنِرهای تبلیغاتی در مناطق مختلف شهر تهران با تصاویری از شهرام ناظری، از کنسرت آنلاین خواننده نام آشنای کشورمان خبر می دهند اما  این خبر  تا این لحظه  به تایید رسمی خود شهرام ناظری نرسیده است.

موسیقی ایران همچنان از صدای  استاد شهرام ناظری بهره می برد حتی در شرایط کرونایی!

استاد شهرام ناظری در این یک سال اخیر اغلب در خارج از کشور به سر می‌برد و گویا حالا قصد برگزاری یک اجرای آنلاین با همراهی گروه مولوی را دارد.

به تازگی بنرهایی در سطح شهر تهران با جمله «شهرام ناظری بر صحنه ای به وسعت ایران» همراه با تصویر خواننده، نصب شده است که از اجرای آنلاین «آوای دوست» توسط او خبر می‌دهد. 

بر اساس این پوسترها قرار است ناظری جمعه ـ هفتم خرداد ماه ـ ساعت ۲۱ از طریق یکی از شبکه های تلویزیون اینترنتی برای مخاطبان به اجرای موسیقی بپردازد؛ البته حساب رسمی این خواننده در اینستاگرام هنوز خبری درباره برگزاری این اجرا منتشر نکرده است. 

این اجرا با حضور صابر نظرگاهی نوازنده تار، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، بابک باربد نوازنده عود، جمشید صفرزاده نوازنده سنتور، توحید وحید نوازنده کمانچه آلتو، فرهاد صفری نوازنده تمبک و شهریار نظری نوازنده دف برگزار خواهد شد. 

تلویزیون اینترنتی که مسوولیت برگزاری این کنسرت را عهده دار شده است، به یکی از شرکت های خدمات ارتباطی تلفن همراه تعلق دارد که پیشتر برپایی کنسرت خواننده هایی چون حجت اشرف زاده و همایون شجریان را بر عهده داشته است. هرچند پخش کنسرت همایون شجریان از این اپلیکیشن در خرداد ماه سال گذشته، با حاشیه هایی از جمله اختلالات اینترنتی و مشکلاتی به سبب فراهم نبودن زیرساخت ها برای دریافت توسط کاربران همراه بود.

موسیقی ایران همچنان از صدای  استاد شهرام ناظری بهره می برد حتی در شرایط کرونایی!

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳