پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۶۳۵
تاریخ انتشار : ۳۱ : ۱۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاوه خداشناس بازیگرسریال « صبح آخرین روز » در گفتگو با دیباچه مطرح کرد:

کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید مجید شهریاری به دیباچه گفت: میخواستم با کاراکتری متفاوت درسریال صبح اخرین روز ظاهر شوم اما گویا سرنوشت چیز دیگری برایم خواست وسعادت بازی در نقش شهید مجید شهریاری را نصیبم کرد.

خداشناس بابیان اینکه اولین تجربه بازیگری رادر سال۷۸ همزمان باقبولیش دررشته تئاتر برای خود رقم زده بیان کرد: خدا حافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزاد پور درسال ۸۲فیلم شاخصی بود که باعث شد بیشتر وعمیق تر به مخاطب شناسانده شوم بنابراین بعد از خدا حافظ رفیق جایگاه مشخص تری در عرصه بازیگری برایم ایجاد شد.

میخواستم در جنس نقش هایم ساختارشکنی کنم ونقش منفی داشته باشم | میخواستم با کاراکتری متفاوت درسریال صبح اخرین روز ظاهر شوم!

وی با اشاره به اینکه دنیای هنر با رشته ها،سبک ها وزمینه ها،جهانی مرتبط وگره خورده به هم است گفت: درتلاشم بتوانم با تجاربی که طی این سالها در عرصه بازیگری،دستیارکارگردانی وکارگردانی چندفیلم کوتاه وتله فیلم بدست آورده ام وارد عرصه کارگردانی درحوزه سینما شوم.

بازیگر نقش شهید شهریاری  درباره حضورش درمجموعه ی صبح اخرین روز گفت: با توجه به تجربه ای که درگذشته با آقای « علمی فرد »  داشتم ومطالعه فیلمنامه این مجموعه،وارد صبح اخرین روز شدم وایفای نقش این شهید به من سپرده شدولی چون تاکنون نقش های بسیاری را در این جنس شخصیت ها ایفا کرده بودم خواستم این نقش را رد کنم چون دوست داشتم به عنوان یک بازیگرفضای متفاوت تری را به لحاظ شخصیت پردازی داشته باشم بنابراین برای ساختار شکنی در جنس کارهایم پیشنهادنقش خاکستری ویا حتی منفی تر رادادم ولی گویا این سعادت نصیب من بود که نقش این شهید رابازی کنم چرا که آقای حسین تبریزی کارگردان و آقای مصطفی علمی فرد تهیه کننده  این مجموعه هم نظر وهم باور بودند که بازی در نقش شهید شهریاری بهترین گزینه برای من است واکنون ازایفای نقش این شخصیت خوشحال وخرسند هستم.

میخواستم در جنس نقش هایم ساختارشکنی کنم ونقش منفی داشته باشم | میخواستم با کاراکتری متفاوت درسریال صبح اخرین روز ظاهر شوم!

خداشناس گفت: جنس قصه « صبح اخرین روز » به گونه ای است که رفت وبرگشت به حال وگذشته زیاد در آن دیده میشودوماجرای شهادت این شهید در قسمت اول سکانس بسیار متبحرانه ای بود ودر واقع این سکانس میتواند یک خلق عادتی برای مخاطب باشد که قهرمان قصه اش در قسمت اول حذف شود.

وی  بابیان اینکه ماجرای صبح اخرین روز مدام در زمان حال وگذشته جریان دارد بیان کرد: باپایان یافتن سکانس های مربوط به دوران کودکی این شهید و وارد شدن به روزگار جوانی شهید مجید شهریاری دوباره وارد این مجموعه میشوم وتا پایان سریال حضور خواهم داشت ودر انتها نیز با تکرار سکانس شهادت حذف خواهم شد.

میخواستم در جنس نقش هایم ساختارشکنی کنم ونقش منفی داشته باشم | میخواستم با کاراکتری متفاوت درسریال صبح اخرین روز ظاهر شوم!

کاوه خداشناس بیان کرد:طبق گفتگوهایی که باهمسرشهید،دوستان وهمکاران او دردانشگاه شهید بهشتی وسازمان انرژی اتمی داشتم،همه اذعان داشتند شهید شهریاری درحوزه کاری خیلی سخت کوش بوده ودرخانواده وجایگاه همسری نیزانسانی عاطفی ودارای روابط شایسته ای بودند همچنین بافرزندانشان علاوه براحوالات پدرانه روابطی دوستانه نیز داشتند ودر جایگاه علمی نیز بسیار شناخته شده بودند واین فاکتورها را به عنوان یک آدرس خوب قرار دادم تا بتوانم خود را به این شهید نزدیک کنم و درنقش شهید شهریاری بازی کنم.

وی گفت: بازی درنقش شهید شهریاری تجربه دل انگیزی بودوتمام تلاشم را کردم تا به ریز رفتارها وحتی تکه کلام او نزدیک شوم، امیدوارم این کار به دل مخاطبان بنشیند ومهمتر ازهمه خانواده  این شهید بزرگوار وهمه کسانیکه سالها در کنار شهید شهریاری این دانشمندنخبه لحظه لحظشون را گذراندند.

خداشناس بیان کرد: امیدوارم در آینده بتوانم کارهای بهتری ارائه کنم و  به واقع، تا از مدل قاب بندی وروایتها در این مجموعه راضی هستم واگر صبح اخرین روز را در وادی مقایسه با آثاری دراین قالب و ژانر قراردهیم ،قطعا امتیاز خوبی را از آن خود خواهد کرد.

بازیگر نقش شهید شهریاری در پایان گفت: جای دارد از حسین تبریزی کارگردان ومصطفی علمی فرد تهیه کننده این مجموعه وهمه عوامل قدردانی کنیم چرا که این سریال حاصل کار گروهی جوانانی بود که دست در دست هم ودلسوزانه در راستای بالا نگه داشتن پرچم ماندگاری این مجموعه تلاش کردند.

گفت و گو از :  زهرا فرود

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار