پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ : ۱۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۹

به گزارش دیباچه،وحید خزایی متولد سال ۱۳۶۴ است و گفته می‌شود تحصیلات او در سطح دیپلم است. کار او پخش مانتو و لباس زنانه بود؛ خزایی با انتخاب نام «پسر ایران» برای خودش در فضای مجازی شهرت یافت و به دنبال معروف کردن خود با این نام بود. تا کنون نیز خبری مبنی بر ازدواج او و یا تصویری از همسرش در فضای مجازی منتشر نشده و بر این اساس، مجرد است.

دستگیری وحید خزایی؛ بلاگر معروف در فرودگاه امام خمینی « ره »

او یکی از افرادی است که با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام در تلاش برای جذب فالوور بود. در سال ۹۴ تصویری غیراخلاقی و مستهجن از خود در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و فالوور‌های زیادی را جذب صفحه خود کرد.

پس از این کار او، پلیس فتا وارد عمل شد و او را دستگیر کرد؛ خزایی در اعتراف‌های خود عنوان کرد که یک کارگر ساده در یک بنگاه معاملاتی است و افرادی که تصویر آن‌ها را منتشر کرده است دخترخاله‌های او هستند، اما دیری نپایید که خلاف این ادعا‌های او اثبات شد و تعدادی از افرادی که در عکس مذکور حضور داشتند از او برای پخش کردن تصویرشان در فضای مجازی شکایت کردند.

دستگیری وحید خزایی؛ بلاگر معروف در فرودگاه امام خمینی « ره »

پرونده او با پیگیری مجدانه مقامات قضایی همراه و سرانجام خزایی راهی زندان شد. این شاخ اینستاگرامی سعی کرد با جلب رضایت شاکیان خود از زندان آزاد شود، اما موفق نشد و با گذاشتن وثیقه از زندان بیرون آمد.

در این زمان خزایی از کشور متواری شد و به ترکیه گریخت، مدتی از او خبری در دست نبود تا اینکه با انتشار پستی در اینستاگرام از حضورش در ترکیه خبر داد. بر اساس پست‌ها و ویدئو‌هایی که از کشور ترکیه منتشر می‌کرد، در خانه‌های لوکس و گران قیمت حضور داشت و این موضوع حاکی از آن بود که ادعایش درباره کارگر ساده بودنش دروغی بیش نیست و خزایی یا اسپانسر‌هایی داشته که رفتار‌های او را رهبری می‌کنند و یا از ابتدا وضع مالی خوبی داشته است. همچنین گفته می‌شود در جریان فرارش ارز زیادی را از کشور خارج کرده‌است.

در این زمان رئیس پلیس فتای وقت در نشست خبری خود اعلام کرد که درصورت بریده شدن حکم‌های سنگین برای وحید خزایی امکان فرار از کشور از او سلب می‌شد، اما در حال حاضر او از کشور متواری شده و پلیس فتا برای یافتن محل زندگی‌اش پیگیر است.

دستگیری وحید خزایی؛ بلاگر معروف در فرودگاه امام خمینی « ره »

این شاخ اینستاگرامی در ترکیه نیز دست از اقدامات حاشیه‌ای خود بر نداشت و همچنان به انتشار محتوا‌هایی می‌پرداخت که دلالت بر سوءاستفاده از دختران و مصرف مشروبات الکلی داشت.

خزایی در این کشور اقدام به راه‌اندازی سایت شرط بندی و قمار کرد و از این راه به کسب درآمد خود افزود. او حتی برای افزایش فالوور خود اقداماتی مانند طراحی دعوا‌های مسلح سوری با دیگر چهره‌های معروف اینستاگرام و انتشار ویدئو‌هایی از این دعوا‌ها را نیز انجام داد.

دستگیری وحید خزایی؛ بلاگر معروف در فرودگاه امام خمینی « ره »

وحید خزایی در پی اقدامات غیراخلاقی خود در فضای اینستاگرام، با توهین به آتاتورک، پلیس ترکیه را نیز برای دستگیر کردنش ترغیب کرد. پس از دستگیری‌اش توسط پلیس ترکیه به مدت یک ماه در زندان ترکیه به سر برد و آزاد شد.

سرانجام خزایی ملقب به «پسر ایران» در اینستاگرام، صبح امروز پس از رؤیت و شناسایی توسط نیرو‌های اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر شد.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲