جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ : ۱۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
مدیر شبکه سه سیما امروز (چهارشنبه) با حضور در محل فیلمبرداری سریال بیمار استاندارد از تدارک برای سال نو خبر داد و گفت که برنامه نوروزی این شبکه تقریبا یک هفته قبل از سال نو آغاز می شود.



دیباچه:

سریال بیمار استاندارد به نویسندگی بهرام توکلی، کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی سعید ردایی برای پخش در نوروز در حال فیلمبرداری است.
در این سریال که تاکنون نزدیک به پنج قسمت آن فیلمبرداری شده است بابک حمیدیان، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، امیر غفارمنش و علیرضا خمسه ایفای نقش می کنند.
غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه که امروز برای اطلاع از روند ساخت سریال سرصحنه آن حاضر شده بود گفت: برنامه نوروزی این شبکه تقریبا یک هفته قبل از سال نو آغاز می شود و از ساعت 21 روز 29 اسفند تا ساعت 9 صبح روز اول فروردین 95 ادامه دارد.
وی هدف از این کار را دریافت نظرهای مخاطبان دانست و گفت می خواهیم برنامه ای جذاب تولید کنیم که در این ساعات مهم مهمان خانه های مردم باشد.
میرحسینی همچنین با سعید آقاخانی و امین صدیقی رییس مرکز گسترش فیلمنامه نویسی نیز صحبت کرد و هنگام فیلمبرداری سکانسی با حضور شیلا خداداد، فریبا جدی کار، مونا کرمی، امیر غفارمنش و نیز حاضر شد.
سریال بیمار استاندارد در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی سازمان صداوسیما نوشته و تصویب شده است و قرار است بعد از ساخت در اختیار شبکه سه برای پخش در نوروز 95 قرار گیرد. این سریال در مجموع 14 قسمت 45 دقیقه ای در مورد جوان تحصیلکرده ای است که یک راه جدید را برای درمان بیماری های روانی انتخاب کرده و می آزماید. به همین دلیل وی در موقعیت های مختلف طنزی قرار می گیرد.

دیباچه-بیمار استاندارد


مرکز گسترش فیلمنامه نویسی صدا و سیما شهریور ماه گذشته با حکم محمد سرافراز رییس این سازمان برای امین صدیقی تاسیس شد. این مرکز سه دفتر به نام های طرح و نظارت، امور پژوهش و نگارش و مطالعات را زیر پوشش دارد.

احصای اولویت ها و تدوین راهبردهای تولید متون نمایشی تلویزیونی، ایجاد ساز و کارهایی برای ارتقای سطح کیفی فیلم نامه نویسی مجموعه های تلویزیونی با توجه به عنصر جذابیت و اثرگذاری داستانی با محتوای مبتنی بر باورهای دینی و ارزش های اخلاقی، معنوی و انقلابی، نظارت متمرکز بر مراحل مختف تصویب، پژوهش و نگارش آثار نمایشی تلویزیونی در حوزه های برنامه ساز و حسن اجرای فیلم نامه های مصوب در مرحله تولید، ازجمله ماموریت های این مرکز است.

ایرنا نوشت: همچنین اهتمام ویژه به ایجاد سازوکارهای نوین در زمینه نگارش گروهی و کارگروهی سریال های تلویزیونی پرشمار، فراهم سازی زمینه جذب، دانش افزایی و همکاری نویسندگان جوان و دانش آموختگان فیلم نامه نویسی و ادبیات نمایشی دانشگاه ها، اهتمام به حمایت از داستان نویسی و رمان نویسی در راستای فراهم سازی منابع داستانی کیفی برای اقتباس، طراحی و راه اندازی بانک جامع اطلاعات آثار نمایشی تلویزیونی با هدف گردآوری، طبقه بندی و نگهداری اطلاعات مربوط به نیروی انسانی و متون نمایشی و پورتال جامع دریافت و بررسی طرح ها و ایده های مردمی از جمله ماموریت های این مرکز عنوان شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار