جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۴۹۸
تاریخ انتشار : ۵۰ : ۰۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

الف. شکاری: فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان: پایان بازی» که آوریل امسال روی پرده سینماها رفت توانست با فروش فوق العاده اش گیشه های سینماهای دنیا را به تسخیر خود درآورد، این فیلم تاکنون 2.77 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته و همچنان هم اکران آن ادامه دارد. از این میزان فروش سهم «انتقام جویان» در بازار آمریکای شمالی تاکنون 848 میلیون دلار بوده است، رقمی که موجب شده از فیلم به عنوان دومین اثر پرفروش تاریخ سینما بعد از «آواتار» یاد شود. با این حال با وجود افت شدید فروش فیلم، این هفته «انتقام جویان» با اعلام رقم دستمزد بازیگرانش از سوی مجله فوربس در صدر خبرها قرار گرفت.

تونل سینما: از فاش شدن دستمزد ستاره های «انتقام جویان» تا تحریف گفته های اسکارلت جوهانسون

به گزارش ایندیپندنت، با فاش شدن رقم دستمزد 100 سلبریتی هالیوود از سوی مجله فوربس، طرفداران دنیای سینمایی مارول از میزان حقوق دریافتی بازیگران اصلی فیلم «انتقام جویان» مطلع شدند. بنا به اعلام فوربس مجموع دریافتی بازیگران اصلی فیلم 340 میلیون دلار بوده که در این میان سهم کریس همسورث بازیگر نقش ثور با 76.4 میلیون دلار بیشتر از سایر بازیگران فیلم بوده است. در این فهرست رابرت دانی جونیور با بازی در نقش مرد آهنی با 10 میلیون اختلاف نسبت به همسورث در جایگاه دوم قرار دارد. دانی جونیور برای این فیلم 66 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.

جایگاه های بعدی به ترتیب به بردلی کوپر با 57 میلیون دلار، اسکارلت جوهانسون با 56 میلیون دلار، کریس اوانز با 43.5 میلیون دلار و پل راد با 41 میلیون دلار اختصاص دارد.

*بازگشت مجدد کریستوف والتز به دنیای فیلم های «جیمز باند»

به گزارش رَپ، کریستوف والتز که اولین بار در سال 2015 در فیلم «اسپکتر» نقش منفی بلوفِلد را در مجموعه فیلم های «جیمز باند» بازی کرده بود بار دیگر به دنیای فیلم های «جیمز باند» برگشته است. این نقش که والتز هم اکنون در حال ایفای آن است پیش از این توسط دونالد پلیسنس، مکس فون سیدو و تلی ساوالاس در فیلم های قبلی این مجموعه بازی شده بود.

در بیست و پنجمین قسمت «جیمز باند» که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده دنیل کریگ برای پنجمین و آخرین بار نقش مامور 007 را ایفا می کند.

تونل سینما: از فاش شدن دستمزد ستاره های «انتقام جویان» تا تحریف گفته های اسکارلت جوهانسون

در این فیلم رامی ملک بازیگر برنده جایزه اسکار سال گذشته سینما نیز در نقش شرور فیلم ظاهر می شود. کارگردانی این قسمت را نیز کری فوکوناگا برعهده دارد.

از دیگر بازیگران این قسمت می توان به رالف فاینس، بن ویشاو، نائومی هریس، لیا سیدو، روری کینیار و آنا دی آرماس اشاره کرد.

بنا به گفته سایت اختصاصی 007.com در این قسمت، کاراکتر باند فعالیت های سازمانی خود را رها کرده و از زندگی آرام در جاماییکا لذت می برد با این حال دوران زندگی همراه با آرامش وی کوتاه است، جیمز باند در همان ابتدای فیلم توسط دوست قدیمیش فلیکس لیتر فراخوانده می شود تا یک دانشمند ربوده شده را نجات دهد.

قسمت 25ام «جیمز باند» آوریل 2020 اکران می شود.

*اسکارلت جوهانسون به جنجالی شدن صحبت هایش واکنش نشان داد

اسکارلت جوهانسون ستاره پرفروغ سینمای جهان در یک مصاحبه عجیب و غریب نشان داد همچنان از جنجال های پیش آمده بر سر حضور در پروژه «راب و تاگ» آزرده خاطر است. جوهانسون سال گذشته قرار بود در این فیلم نقش یک مرد تراجنسیتی را بازی کند که به خاطر مواجهه با هجمه های جامعه تراجنسیتی ها از پروژه «راب و تاگ» کنار کشید.

جوهانسون در مصاحبه جدید خود با مجله As If درباره بازی کردن در نقش شخصیت هایی با هر نژاد یا گرایش جنسی گفت: من یک بازیگرم باید اجازه داشته باشم نقش هر شخص یا هر درخت با هر حیوانی را بازی کنم برای اینکه شغل من این است و اقتضای شغلم همین است.

تونل سینما: از فاش شدن دستمزد ستاره های «انتقام جویان» تا تحریف گفته های اسکارلت جوهانسون

جوهانسون افزود: احساس می کنم هنر باید عاری از این محدودیت ها شود، من فکر می کنم اگر ما اجازه بدهیم دیگران احساسات خود را داشته باشند و انتظار نداشته باشیم که همه مثل ما حس کنند جامعه ما یکپارچه تر می شود.

این گفته های جوهانسون طبیعی بود که توجهات زیادی را به خود جلب کند زیرا این جملات وی منافی گفته هایش در هنگام خروج از پروژه «راب و تاگ» بود. جوهانسون در آنزمان گفته بود که احترام زیادی برای جامعه تراجنسیتی ها قائل است و عاشق آنهاست.

البته جوهانسون بلافاصله بعد از انتشار این گفته ها در خبرگزاری ها معتبر دنیا بیانیه ای صادر کرد و گفت که صحبت های او برای افزایش کلیک ویرایش و تدوین شده و بخش زیادی از متن حذف شده است.

او گفت که این جملات را در پاسخ به پرسشی درباره مواجهه بین سیاست و هنر که دیوید سیل هنرمند نقاش معاصر از او پرسیده بود، اظهار کرده است.

*ستاره «آنی هال» و «پدرخوانده» 35 سال است قرار عاشقانه ای نداشته است

دایان کیتون بازیگر نامدار آمریکایی برنده جایزه اسکار در مصاحبه جدید خود فاش کرد که بیش از سه دهه است هیچ قرار عاشقانه ای نداشته است.

به گزارش سی ان ان، دایان کیتون ستاره فیلم های «آنی هال» و «پدرخوانده» در مصاحبه با مجله InStyle گفت: بگذارید رو راست باشم در 35 سال اخیر هیچ قرار عاشقانه ای با کسی نداشته ام.

دایان کیتون به رغم روابط عاشقانه اش با ستاره های نامدار هالیوود از جمله وودی آلن، جک نیکلسون، وارن بیتی و آل پاچینو هرگز تا به حال ازدواج نکرده است موضوعی که در میان بازیگران هالیوود یک اتفاق کم نظیر است. با این حال دایان کیتون در این مصاحبه تاکید که دوستان مرد زیادی دارد اما آنها تنها دوستان معمولی وی هستند و هیچ رابطه ای با آنها ندارد.

تونل سینما: از فاش شدن دستمزد ستاره های «انتقام جویان» تا تحریف گفته های اسکارلت جوهانسون

دایان کیتون با نام واقعی دایان هال یک بار در سال 1977 برای بازی در فیلم «آنی هال» جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را بدست آورده است.

*پیدا شدن بازیگر نقش الویس پرسلی

باز لورمن کارگردان استرالیایی سرانجام بازیگر نقش الویس پرسلی خواننده اسطوره ای سبک راک ان رول را پیدا کرد.

به گزارش ورایتی، پس از انجام تست های بی شمار، آستین باتلر برای ایفای نقش الویس پرسلی در فیلم آینده باز لورمن برگزیده شد. باتلر قرار است در این فیلم روبروی تام هنکس بازی کند.

لورمن درباره انتخاب باتلر چنین گفت: می دانستم اگر گروه بازیگری کاملا درست چیده نشود قادر به ساخت فیلم نخواهم بود. ما به دنبال یک بازیگر با توانایی های منحصر به فرد بودیم.

این کارگردان افزود: در طول پروسه یافتن بازیگر نقش الویس، افتخار داشتم که با بازیگران با استعداد متنوعی آشنا شوم. من اما نام آستین باتلر را از بازیش در نمایش «شهاب سنگ یخ فروش» مقابل دنزل واشینگتن شنیده بودم. او می تواند تجسم بخش یکی از شمایل های موسیقی دنیا شود.

تونل سینما: از فاش شدن دستمزد ستاره های «انتقام جویان» تا تحریف گفته های اسکارلت جوهانسون

فیلم لورمن داستان رابطه میان الویس جوان و مدیر برنامه های کهنه کارش با بازی تام هنکس است. فیلم زندگینامه الویس اولین پروژه لورمن بعد از همکاریش با دی کاپریو در فیلم «گتسبی بزرگ» است.

فیلمبرداری فیلم قرار است در سال 2020 آغاز شود.


منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲