جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ : ۱۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷
سانیا سالاری در گفت و گو با دیباچه مطرح کرد:

فائزه علیمردانی:  بازیگر نقش ارغوان سریال «دلدادگان» درباره نحوه ورودش به بازیگری به دیباچه گفت: سال 84 در رشته سینما قبول شدم در آن زمان سینما گرایش بازیگری نداشت به همین خاطر تدوین را انتخاب کردم و تصمیم گرفتم از طریق کلاس های بازیگری وارد دنیای بازی شوم.

وی با بیان اینکه بازی در سریال های تلویزیونی را ادامه می دهد توضیح داد : هدف اصلی من در زندگی کاری ام بازی کردن است . در این راه به کار کردن در کنار یک کارگردان خوب و انتخاب نقش مناسب نیز فکر می کنم. چه بازی در جلوی دوربین و چه بر روی صحنه تئاتر برایم خوش آیند خواهد بود.

با شیطنت فیلم مصاحبه من را تقطیع کردند!

بازیگر نقش ارغوان در پاسخ به این سوال که بازی در کنار بازیگران پیشکسوت برایش چه تجربه را به همراه داشت توضیح داد: این اولین باری نیست که با آدم های با سابقه این عرصه همکاری می کنم. 5 سال در گروه آقای محمد رحمانیان کار کرده ام .در تمام کارهایی که با ایشان انجام دادم نقش اصلی داشتم و در کنار بزرگانی چون امیر جعفری ، مهتاب نصیر پور حبیب رضایی کار کردم. هربار که در کنار این بزرگان قرار می گیرم قطعا از آن ها درس هایی یاد خواهم گرفت.

سالاری در ادامه درباره انتخابش برای نقش ارغوان در سریال دلدادگان گفت:این که در من چه ویژگی هایی وجود داشت که آقای هادی من را برای نقش ارغوان انتخاب کردند ، خودم نمی توانم پاسخ دهم . فقط این را می دانم که آقای هادی بازی من را در تئاتر «مجلس ضربت زدن» دیدن و بازی من را در این کار دوست داشتند و خب من را برای شخصیت ارغوان مناسب دیدند.

وی راجع به سریال دلدادگان این طور توضیح داد: زمانی که فیلمنامه کار را خواندم یک نکته برایم خیلی جذاب بود این که فیلمنامه بسیار قوی نوشته شده  و همه کاراکتر ها به درستی تعریف شده بودند.شخصیت ارغوان دارای فرازو نشیب بسیاری بود و باید بگویم چنین شخصیتی برایم خیلی دوست داشتنی است.

سانیا سالاری در ادامه راجع به فیلم تقطیع شده اش در یک مصاحبه توضیح داد: من یک مصاحبه ای با برنامه «بک استیج» انجام دادم که در این برنامه مجری از من راجع به گرانی قیمت های بلیت تئاتر سوال پرسید و من یک توضیحی راجع به این موضوع دادم و ویدئو های این گفت و گو هم در صفحه شخصی ام در اینستاگرام و هم در سایت آپارات موجود است.

وی ادامه داد: متاسفانه نمی دانم این شیطنت از سمت چه کسانی است که به دلخواه خودشان قسمتی از این مصاحبه را میکس کردند و با این تیتر که بازیگر دلدادگان حق اش را می خواهد منتشر کردند.


منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار