شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 04 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ : ۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

نیکلاس کیج در تلاش برای بازیافتن خود

برخی عقیده دارند که جایزه های سینمایی به خصوص اسکار باعث رشد کارنامه هنری یک بازیگر می شود. اما در واقعت اینگونه نیست و برخی از بازیگران بعد از گرفتن جایزه اسکار به دلیل انتخاب های غلط در سراشیبی افول قرار گرفته اند. کارنامه هنری بازیگرانی مانند هالی بری ( اسکار بازیگر زن سال 2001 برای فیلم بالماسکه هیولا)، آدرین برودی (اسکار بازیگر مرد 2002 برای فیلم پیانیست) بعد از دریافت جایزه اسکار مهر تائیدی براین ادعا است.

حالا به نظر می رسد که نیکلاس کیج هم در تلاش است که کارنامه هنری خود را که بعد از فیلم هواشناس (2006) رو به افول بوده بهبود ببخشد.

به گزارش IMDb News، نیکلاس کیج که کارنامه هنری وی در سال های اخیر مملو از شکست های تجاری و هنری بوده به پروژه جدیدی به نام جزیره بزرگ (Grand Isle) پیوسته است. جزیره بزرگ فیلمی در سبک ژانر جنایی است و براساس اطلاعاتی که منابع نزدیک به تهیه کنندگان فیلم منتشر کرده اند، داستان مردی را روایت می کند که در پرونده قتلی برای وی پاپوش درست می شود.

استیفن اس.کامپانلی (Stephen S. Campanelli) و ایوِر ویلیام جلاح (Iver William Jallah) کارگردانان جزیره بزرگ هستند.

نیکلاس کیج در سال 1995 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم "ترک کردن لاس وگاس" (Leaving Las Vegas) و در سال 2002 برای فیلم اقتباس (Adaptation) نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.


تونل سینما: از تلاش برای پربار کردن کارنامه هنری نیکلاس کیج تا درامد 40.5 میلیونی بازیگر زن سرشناس

فیلم اکشن جدید بازیگر 66 ساله !

شاید اولین چیزی که در مورد سینمای اکشن بتوان گفت نیاز فیلم های این زانر به بازیگران جوان و قوی از نظر بدنی است که بتوانند در بیشتر صحنه های اکشن فیلم با بازی خود فیلم را باور پذیر کنند. ضمن اینکه بازی در نقش قهرمانان شکست ناپذیر فیلم های اکشن به نوعی شیمی و کاریزمای خاص احتیاج دارد. شاید به این دلیل باشد که بازیگران سینمای اکشن مانند آرنولد شوارتزنگر، سیلوستر استالونه، ژان کلود ون دام، دولف لاندگرن و ...علیرغم بالا رفتن سن همچنان برای تماشاگران و دنبال کنندگان سینمای اکشن جذابیت دارند. هنگامی که لیام نیسون بازیگر فیلم هایی مانند فهرست شیندلر(1993) که تجربه بازیگری در سینمای اکشن را نداشت، در اولین فیلم این ژانر به نام ربوده شده (Takken) محصول 2008 و در 52 سالگی ایفای نقش کرد کمتر کسی انتظار داشت که این فیلم موفق شود. اما فروش تجاری و موفقیت هنری این فیلم باعث شد که نیسون تمرکز خود را بر فیلم های مشابه بگذارد و باعث شگفتی تماشاگران شود.

حالا خبر رسیده که نیسون در فیلم دیگری در این ژانر ظاهر خواهد شد.

به گزارش Slash Film، لیام نیسون قرار است در اکشن قدرت سخت (Hard Power) ظاهر شود. این فیلم بازسازی فیلمی نروژی به نام "به ترتیب خروج از صحنه" (In Order of Disappearance) محصول 2014 است. نیسون در این فیلم در نقش یک راننده برف روب ظاهر شده که بر اثر ماجراهایی با یک کارتل مواد مخدر درگیر می شود.

هانس پیتر مولاند (Hans Petter Moland) که "به ترتیب خروج از صحنه" را ساخته کارگردانی بازسازی هالیوودی این فیلم را برعهده دارد. فیلم احتمالا برای آوریل سال آینده آماده نمایش خواهد شد.

تونل سینما: از تلاش برای پربار کردن کارنامه هنری نیکلاس کیج تا درامد 40.5 میلیونی بازیگر زن سرشناس

اسکارلت جوهانسون در صدر جدول گرانترین بازیگران زن

مسئله دستمزد بازیگران از جمله مسائل جنجال برانگیز در صنعت سینما است که باعث حرف ها و انتقادات بسیار به پرداخت دستمزد های بالا به بازیگران سینما شده است. با این همه برخی عقیده دارند حضور بازیگران مرح با دستمزد های بالا می تواند فروش تجاری فیلم را تا حد زیادی تضمین کند. با این همه در بین بازیگران زن و مرد در مورد پرداخت دستمزد تفاوت زیادی وجود دارد.

با این همه بازیگران زن تلاش کرده اند که دستمزد های نزدیک به همتایان مرد خود دریافت کنند و این موضوع باعث شده برخی از بازیگران زن گاها دستمزدی بالاتر از بازیگران مرد دریافت کنند. هرچند که این موضوع چندان عمومیت ندارد و کمتر شرکت فیلمسازی حاضر به پرداخت دستمزد بالا به بازیگران زن است. اما راه دیگر برای بازیگران زن دریافت درصدی از سود فروش فیلم است که باعث بالاتر رفتن دریافتی آنها می شود.

مجله فوربس (Forbs) در گزارشی نگاهی به دستمزد های بازیگران زن انداخته است.

به گزارش The Wrap، براساس گزارش مجله فوربس، اسکارلت جوهانسون در فاصله زمانی 1 ژوئن 2017 تا 1 ژوئن 2018 درامدی معادل 40.5 میلیون دلار داشته است تا در رده نخست گرانترین بازیگران زن سینما قرار بگیرد. در دو سال گذشته اِما استون (Emma Stone) و جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) در صدر جدول گرانقیمت ترین بازیگران زن قرار داشته اند.

بازی در نقش بیوه سیاه در سری فیلم های انتقام جویان باعث شده که درآمد جوهانسون به طرز شگفت آوری بالا برود. قسمت آخر این سری فیلم ها به نام انتقام جویان: جنگ بی پایان (The Avengers:Infinity War) در حدود 2 میلیارد دلار در سطح دنیا فروش داشت.

براساس گزارش فوربس مجموع درآمد ده بازیگر زن که بیشترین دستمزد را در طول 1 سال داشته اند به 186 میلیون دلار می رسد. البته این درآمد ها قبل از هزینه ها و مالیات به دست آمده است.


تونل سینما: از تلاش برای پربار کردن کارنامه هنری نیکلاس کیج تا درامد 40.5 میلیونی بازیگر زن سرشناس

گزارش از : محمد حسن گودرزی



منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار