جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۷۶۳
تاریخ انتشار : ۳۴ : ۱۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷

· در دهه 80 میلادی و همزمان با تغییر سیاست خارجی آمریکا فیلم های سینمایی این کشور رو به قهرمان پروری و قهرمان سازی هایی برای توجیه دخالت های نظامی امریکا در مناطق مختلف جهان کردند. سری فیلم های رامبو یکی از همین بازمانده های این دهه است که با ورود به هزاره جدید کم کم از رونق افتادند و جای آنها را قهرمانانی مانند جیسون بورن گرفتند که بیشتر از عضله به هوش خود متکی بودند. با این همه قهرمانان دهه 80 همچنان علاقه مندان خود را دارند و تلاش کرده اند که خود را با شرایط جدید دنیا وقف دهند. شاید دلیل استقبال از فیلم هایی مانند کرید و رامبو 4 نیز همین کاریزمایی باشد که قهرمانان دهه 80 همواره داشته اند و هنوز هم با استفاده از همین کاریزما تماشاگران خود را از نسل جدید جذب می کنند.

تونل سینما:از ساخت رامبو 5 با سیلوراستالونه تا نقش متفاوت شیا لابوف

پست اینستاگرامی استالون تائید کرد: رامبو 5 در راه است

به گزارشcomicbook.com، بعد از گذشت ده سال از اخرین قسمت سری فیلم های رامبو، شایعات و صحبت های ضد و نقیضی در مورد ساخت قسمت 5 این سری فیلم ها شنیده می شد. حالا یکی از پست های استالون در اینستاگرام وی به طور تلویحی ساخت قسمت جدیدی از سری فیلم های رامبو را تائید می کند.

پست جدید شامل طرحی از پشت سر شخصیت رامبو است با این توضیح است: چیزی شرارت بار از این راه می آید...(...SOMETHING WICKED IS COMING THIS WAY)

استالون علیرغم بازی در تعداد زیادی از فیلم های سینمایی بیشتر از همه برای بازی در شخصیت های راکی بالبوا در سری فیلم های راکی و جان رامبو در رامبو شناخته می شود. موفقیت تجاری و هنری فیلم کریید باعث شد که استالون بار دیگر به فکر زنده کردن شخصیت رامبو بیفتد.

داستان قسمت جدید هنوز به طور کامل رسانه ای نشده اما به نظر می رسد که رامبو اینبار به جای جنگیدن با نیرو های روس در خاورمیانه و شرق آسیا باید با کارتل های مواد مخدر مکزیکی که دختر دوست وی را ربوده اند، رو به رو شود.

براساس اخبار منتشر شده کار ساخت فیلم از سپتامبر آغاز خواهد شد و شاید به این دلیل استالون در حال حاضر خود را از دسترس رسانه ها دور کرده است. به نظر می رسد که فیلم جدید رویکرد قسمت قبلی را که هزینه پائین و خشونت بالا را داشت، دنبال کند. استالون علاوه بر رامبو در حال مهیا سازی شرایط برای ساخت قسمت چهارم بی مصرف ها (Expendables) است.

تونل سینما:از ساخت رامبو 5 با سیلوراستالونه تا نقش متفاوت شیا لابوف

· شیا لابوف را می توان یکی از همان بازیگرانی دانست که همزمان می توانید از وی نفرت داشته یا دوستش داشته باشید. بازیگری که با سری فیلم های ترانسفورمرز به شهرت رسید و در کنار هریسون فورد در «آخرین ایندیانا جونز» درخشید. با این همه لابوف تلاش کرده که در کنار رفتار های جنجال برانگیزی که داشته و باعث نفرت سینما دوستان می شود نشان دهد که استعداد بازیگری خوبی نیز دارد و این موضوع را هر از چند گاهی با بازی در یک فیلم سینمای مستقل مانند« نیمفومانیاک» نشان دهد. حالا به نظر می رسد که سینمای مستقل باز هم لابوف را فراخوانده تا بار دیگر استعداد بازیگری خود را نشان دهد.

تصاویر منتشر شده از فیلم جدید شیا لابوف وی را در ظاهر و نقشی کاملا متفاوت نشان می دهند.

به گزارشThe Wrap، دیوید آیر (David Ayer) تصاویری از فیلم جدید خود در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرده است که در آن شیا لابوف با ظاهری کاملا متفاوت حضور دارد. مالیات جمع کن (The Tax Collector) نام فیلم جدید آیر است که پیش از این فیلم جوخه خودکشی (Suicide Squad) از وی بر پرده سینما ها آمده بود.

مالیات جمع کن فیلم مستقلی است که از ماه ژوئن کار ساخت آن آغاز شده و به نظر می رسد که برای اکران در ماه نوامبر قرار است آماده شود. هنوز از داستان فیلم چیزی به رسانه ها درز نکرده اما به نظر می رسد که فیلم تِمی جنایی و گانگستری داشته باشد.

تونل سینما:از ساخت رامبو 5 با سیلوراستالونه تا نقش متفاوت شیا لابوف

· شاید آخرین چیزی که بتوان در مورد یک خواننده «هیپ هاپ» تصور کرد حضور بر صحنه تئاتر باشد. اما به نظر می رسد که در آمریکا و در برادوی همه نوع اتفاقی را می توان تصور کرد. اقدامی که ممکن است در کمتر از دو ماه دیگر رخ دهد و شاهد حضور یک خواننده هیپ هاپ بر صحنه تئاتر باشیم. با دیباچه همراه شوید:

رپر آمریکایی در تئاتر موزیکال ظاهر می شود.

به گزارشetcanada، اسنوپ داگ خواننده سرشناس موسیقی هیپ هاپ قصد دارد تئاتر موزیکالی را در برادوی به روی صحنه برود. جی کاریوس جانسون (Je’Caryous Johnson) کار نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این موزیکال را برعهده خواهد داشت. این موزیکال " رستگاری داگ" (Redemption of a Dogg) نام دارد و همزمان با بیست و پنجمین سالگرد اولین آلبوم اسنوپ داگ به نمایش در خواهد امد.

هنوز جزئیاتی از این نمایش به رسانه ها اعلام نشده اما به نظر می رسد این موزیکال براساس زندگی اسنوپ داگ ساخته شده است. این موزیکال احتمالا برای اکتبر اماده نمایش خواهد بود.

کَلوین کوردوزار بروداس جونیور (Calvin Cordozar Broadus, Jr) درٔ۲۰ اکتبر ۱۹۷۲ به دنیا آمد . وی خواننده و تهیه‌کنندهٔسبک رپ و ملقب به اسنوپ داگ (Snoop dogg) است. وی یکی از رپر‌های صاحب نام در گنگستا رپ و ساحل غربی هیپ-هاپ به شمار می رود.

گزارش از : محمد حسن گودرزی:


منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲