پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۶۳۵
تاریخ انتشار : ۳۷ : ۱۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۷
حامد همایون در گفتگو با دیباچه با اشاره به مشکلات اقتصادی اهالی هنر خواستارشد:
خواننده برجسته کشور با اشاره به اینکه کارهای جدیدی را در حال ساخت داریم گفت: به زودی با دستان پر مجددا به عرصه موسیقی برمی گردم وخیلی دوست دارم کنسرت هایم پر از شور وهیجان باشد.
حامدهمایون خواننده مطرح کشور در گفتگو با "دیباچه" ضمن اشاره به این موضوع که پس از طی مدتی کوتاه که به صورت پشت سرهم کنسرت برگزار می کردیم مدتی است که از عرصه موسیقی کشور دور مانده ام افزود: به زودی شاهد پخش کارهای جدیدی از سوی من در عرصه موسیقی کشور خواهید بود.
وی با اشاره به اینکه از دوران کودکی عاشق هنر موسیقی بوده است گفت:بخش مهمی از موفقیت های من مربوط به خانواده ام است به طوری که از پدر ومادر گرفته تا خواهر وبرادر من همگی صداهای خوبی دارند اما من به دلیل علاقه فراوان به موسیقی به دنبال این هنررفتم ودر شرایط کنونی نتیجه زحمات خودم را نیز می بینم.
این خواننده مطرح کشور با بیان اینکه به موسیقی بسیارعلاقمند است افزود:طی مدتی که موسیقی پاپ را به صورت جدی دنبال می کردم به موسیقی کلاسیک هم گوش می دادم وتا حدودی به سبک های موسیقی کلاسیک آشنا هستم.
همایون با اشاره به اینکه کسانی که موسیقی را به صورت آکادمیک دنبال می کنند مدام در چارچوب های مشخصی قدم برمی دارند تصریح کرد:به نظر من خلاقیت وایده پردازی در موسیقی بسیار مهم است وبه جرات می توان گفت موضوع مهمی که یک خواننده را از سایر خوانندگان دیگر متمایز می کند خلاقیت در اجرای قطعه های موسیقی آن خواننده است.
وی گفت: مردم ایران موسیقی بد را گوش نمی کنند وحتی در انتخاب موسیقی موردنظر برای گوش کردن سخت گیر هستند ولی باید به این نکته مهم هم توجه کرد که موسیقی باید جذاب وجدید باشد به طوری که نظر شنونده را به خود جلب کند.
همایون اضافه کرد:وقتی من کاری را تولید می کنم در اتاق فکری که در آن مدیربرنامه های بنده یعنی آقای رجب پور حضور دارند این کار تحلیل و بررسی خواهد شد واشکالات آن برطرف می شود.
این خواننده برجسته کشور خواستار توجه بیشتر مسئولان به وضعیت اقتصادی ومعیشت مردم شد وافزود: اگر معیشت مردم مناسب باشد می توان قشرهای مختلف جامعه را به حضور در کنسرت های مختلف تشویق کرد اما وقتی مردم یک جامعه به لحاظ اقتصادی مشکل داشته باشند به طور قطع هنر وموسیقی آن کشورهم مورد استقبال قرار نمی گیرد.
وی خواستار حمایت ویژه مسئولان از هنر موسیقی در ایران شد وگفت: بسیاری از خوانندگان برجسته وموسیقی دانان کشوردرشرایط کنونی برای ضبط کارهای خودشان با مشکلات مختلفی به خصوص معضلات اقتصادی روبرو هستند که مسئولان برای حل این چالش ها باید تلاش کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار