سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  |  Tuesday, 19 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۲۳۹
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶
خواننده موسیقی پاپ گفت: بعد از 15 سال با کنسرت 10 شهریور در برج آزادی مجددا وارد بازار موسیقی شدم و در حال حاضر تک قطعه های جدیدی در دست دارم که وقتی آماده شود، دی ماه کنسرت جدیدم را برگزار می کنم.

به گزارش دیباچه، محمدرضا عیوضی، خواننده موسیقی پاپ، درباره آخرین فعالیت های خود گفت: این روزها در حال تنظیم و آماده سازی قطعاتی هستم که پس از ماه صفر منتشر خواهد شد.

وی افزود: با تعدادی از آهنگسازان جوان چون احسان احمدی به عنوان آهنگساز و بابک صحرایی در مقام ترانه سرا فرصت همکاری پیدا کرده ام، مراحل تنظیم را پشت سر می گذاریم اما هنوز نام این قطعات مشخص نشده است.

کنسرت محمدرضا عیوضی دی ماه برگزار می شود

این خواننده پاپ درباره استقبال از انتشار آلبوم "حس خوب" اظهار کرد: متاسفانه باتوجه به نبود قانون کپی رایت استقبال از آلبوم تنها در حد حرف است و معنی ندارد، در واقع تهیه یک آلبوم یعنی هزینه کردن بدون بازگشت مالی، وقتی آلبوم بنده تولید و منتشر می شود به فاصله کمتر از دو ساعت 15 لینک دانلود برای من که خواننده آن آثار هستم فرستاده می شود و این اتفاق غم انگیزی است.

وی ادامه داد: باید با مراجعه به فضای مجازی و بررسی میزان دانلودها فهمید که یک آلبوم چقدر با استقبال مواجه شده و خوشبختانه بر اساس آمار تعداد دانلود قطعات آلبوم "حس خوب"، مشخص شد که استقبال مخاطبان بسیار خوب بوده است.

عیوضی تصریح کرد: هیچ قاعده و ضابطه ای وجود ندارد که از خواننده و اثرش حمایت شود به همین دلیل من و همکاران من که آلبوم یا قطعات خود را منتشر می‌کنند هیچ انتظاری از سود اثر خود ندارند چه برسد به آنکه میزان استقبال را تشخیص دهند.

این خواننده پاپ با اشاره به وضعیت اسفناک انتشار آلبوم افزود: چه در فضای موسیقی امروز و چه در آینده این هنر تا شاهد چنین وضعیتی در نبود قانون کپی رایت باشیم، تولید آلبوم به صرفه نیست و همه فقط سراغ انتشار تک قطعه می روند.

عیوضی درباره وضعیت این روزهای موسیقی اظهار کرد: موسیقی از یک سطح استاندارد و در کنار آن ذائقه مخاطب تشکیل شده است، اگر استاندارد را در کنار ذائقه قرار دهیم مقایسه ای بیهوده است چون در حال حاضر ذائقه مخاطب مسیر موسیقی را مشخص می کند و استاندارد جایگاهی ندارد. برای موفقیت در موسیقی باید این دو همیشه در کنار هم باشند اما واقعیت این است که اهالی موسیقی که از سابقه کاری برخوردار هستند به استاندارد اهمیت می دهند در نتیجه بازار را از دست می دهند و اگر بخواهند به بازار اهمیت دهند سطح استاندارد موسیقی و کیفیت آثارشان پایین می آید.

عیوضی درباره برنامه کنسرت های خود خاطرنشان کرد: بعد از 15 سال با کنسرت 10 شهریور در برج آزادی مجددا وارد بازار موسیقی شدم و در حال حاضر تک قطعه های جدیدی در دست دارم که وقتی آماده شود، دی ماه کنسرت جدیدم را برگزار می کنم.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲