سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  |  Tuesday, 19 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۲۳۶
تاریخ انتشار : ۴۸ : ۱۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶
مدیر شبکه نسیم از آماده‌سازی برنامه «دورهمی» مهران مدیری برای پخش در ایام ربیع الاول خبر داد و گفت: دکور و فضای برنامه «دورهمی» کاملا تغییر کرده است.

به گزارش دیباچه، محمد احسانی از بازگشت «جناب خان»، ساخت سری جدید «دورهمی»، برنامه‌ جدیدی که قرار است اکبر عبدی در آن به اجرا بپردازد و همچنین سری جدید کودک‌شو و سریال‌های جدید این شبکه خبر داد.

احسانی درباره برنامه «دورهمی» گفت: در طرح برنامه «دورهمی» یکسری تغییرات صورت گرفته است و در حال حاضر مشغول تشکیل اتاق فکر و ساخت دکور هستیم و مقدمات آن برای تولید آماده شده است.

از حضور اکبر عبدی در شبکه نسیم تا بازگشت جناب خان به «خندوانه»

او درباره موضوعات برنامه «دورهمی» نیز گفت: موضوعات اجتماعی و نوع نگاه و زاویه دید در سری جدید این برنامه متفاوت خواهد بود. آیتم‌های جدیدی قرار است به برنامه اضافه شود اما به طور کلی برنامه با همان محوریت آقای مدیری پخش خواهد شد.

مدیر شبکه نسیم از ساخت سری جدید «خندوانه» برای پخش در ایام نوروز خبر داد و درباره جزئیات بازگشت «جناب خان» به این برنامه نیز گفت: «خندوانه» قرار است یک استراحت شش ماهه داشته باشد و برای نوروز بازمی‌گردد. با توجه به اینکه سری پنجم این برنامه قرار است تولید شود، هم توقع برنامه‌سازان بالاست و هم توقع مخاطبان؛ لذا باید یک مطالعه و بررسی به اتاق فکر تزریق شود و ایده‌های جدید اضافه شود تا اینکه برنامه افت پیدا نکند و تحقق این امر مستلزم یک زمان است. به احتمال زیاد جناب خان برمی‌گردد و اگر مساله غیرمترقبه‌ای پیش نیاید نوروز به روی آنتن خواهد رفت.

احسانی درباره برنامه جدیدی که اکبر عبدی قرار است آن را اجرا کند نیز توضیح داد: این برنامه در مرحله نصب دکور و تولید است و محتوای آن مبتنی بر آثاری است که از اکبر عبدی در سینما و سریال‌های تلویزیونی دیده‌ایم. در واقع این برنامه با محوریت اکبر عبدی ساخته می‌شود و ایشان در برنامه بازی خواهند کرد.

مدیر شبکه نسیم گفت: این برنامه ساختاری ترکیبی نمایشی دارد و مبتنی بر توانایی‌های اکبر عبدی است. امیدواریم این برنامه پس از ایام صفر به روی آنتن برود.

وی همچنین از پخش سری جدید برنامه کودک شو خبر داد و گفت: قسمت‌هایی از سری قبل برنامه کودک شو باقی مانده است که در ۱۶ قسمت به روی آنتن خواهد رفت و پس از آن سری جدید برنامه تولید خواهد شد.

احسانی همچنین از پخش مسابقه جدید همسران به تهیه‌کنندگی هنرور خبر داد.

مدیر شبکه نسیم از پخش سریال افسانه هزاران پایان از ابتدای زمستان خبر داد.

احسانی در بخش دیگری از سخنانش، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تا چه میزان بر روی کیفیت سریال‌ها نظارت کیفی صورت می‌گیرد، گفت: ما برای ساخت سریال تعجیل نکردیم. دو سریال هم در حال تولید بود که باید آن را به اتمام می‌رساندیم. در دوره جدید بنا شده است سریال بسازیم منتهی چون می‌خواهیم بر روی کیفیت تمرکز کنیم دنبال این نیستیم که تعداد سریال ها را زیاد کنیم.

او گفت: خیلی از دوستان در شبکه نسیم به دنبال لحن و شیوه خاصی از سریال هستند؛ به نوعی که زمانی که هر فردی سریالی را می‌بیند به جا بیاورد که آن سریال ویژه شبکه نسیم است. در حال حاضر نیز سریال افسانه هزاران پایان به لحاظ سر و شکل مطلوب است اما به هر حال باید دنبال طرح‌هایی باشیم که جنس متفاوت‌تری داشته باشد. در حال حاضر تیم‌هایی را گذاشته‌ایم که کارهای اولیه را انجام دهند منتهی خیلی تعجیل نداریم که به شکل موظف سریالی بسازیم که هم کیفیت افت نکند و هم اینکه یک تفاوت با سریال‌های دیگر داشته باشد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲