سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  |  Tuesday, 19 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۲۳۵
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۱۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶
تهیه‌کننده فیلم «قاتل اهلی» با اشاره به اینکه این فیلم پس از اربعین در سینماها اکران می‌شود، گفت: خوشحالم که به خاطر نمایش یک فیلم کودک و استقبالی که از آن شده «قاتل اهلی» با تأخیر نمایش داده می‌شود، اما در عین حال برای فیلمی که پس از «قاتل اهلی» اکران می‌شود هم ناراحتم و امیدوارم نابود نشود.

به گزارش دیباچه، منصور لشگری قوچانی در آستانه اکران فیلم «قاتل اهلی» آخرین ساخته مسعود کیمیایی بیان کرد: با توجه به استقبالی که از فیلم «قهرمانان کوچک» شده است، «قاتل اهلی» با تأخیر اکران می‌شود و البته استقبال از یک فیلم کودک جای شکر دارد و این از بخش‌های خوب ضوابط شورای صنفی نمایش است که باید به آن اشاره کرد، چرا که برخی دیگر از ضوابط شورا باعث فیلم‌سوزی شده و آنقدر دارای قابلیت سوءاستفاده و به نفع عده‌ای خاص مورد بهره‌برداری قرار گرفتن است که به نظرم بخش نظارتی مملکت باید ضوابط این شورا را بررسی کند تا فسادی را که در آن رخ می‌دهد مورد پیگیری قرار دهد.

نگرانی تازه تهیه کننده «قاتل اهلی» چیست؟

او افزود: با این حال به جز مسئله اکران «قاتل اهلی» در حال حاضر نگران فیلمی هستم که پس از کار ما اکران می‌شود و آن فیلم هر چه باشد قطعا خواهد سوخت، چون در آستانه جشنواره فیلم فجر قرار می‌گیرد.

لشکری قوچانی همچنین با اشاره به برخی حاشیه‌های پیش آمده درباره «قاتل اهلی» گفت: این را با قاطعیت می‌توانم بگویم که از دیدن «قاتل اهلی» در سینما لذت خواهید برد و متأسفم از اینکه بگویم عده‌ای، اختلافات جزئی را بهانه می‌کنند تا پیشکسوتان فقط زینت‌المجالس باشند.

جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته (دوره 35) رونمایی شد و نشست خبری این فیلم حاشیه‌ای و جنجالی‌ترین نشست جشنواره شد که تا پاسی از بامداد گذشته ادامه داشت.

بیشترین بحث‌های مربوط به این حاشیه‌ها هم اختلاف نظر میان کارگردان و تهیه‌کننده در تدوین فیلم و نسخه‌ آماده شده برای نمایش بود.

در «قاتل اهلی» پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پورحسینی، حمید رضا آذرنگ، هستی محمایی، رضا رشیدپور، لعیا زنگنه، یغما گلرویی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حاج اقا دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی) کارآفرین موفق بخش خصوصی تصمیم به افشای خیانت‌های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است، می گیرد. سیاوش مطلق (امیر جدیدی) و احمد کیا (حمیدرضا آذرنگ) ، فرزند خواندههای سروش هستند و سیاوش نه فقط مورد اعتمادترین فرد نزد سروش بلکه دلبسته مهتاب (پگاه آهنگرانی) دختر او هم هست اما مهتاب رابطه‌ای عاطفی با بهمن (پولا کیمیایی) خواننده پاپ دارد. تعطیلی کنسرت‌ها، دامنه اختلافات اقتصادی سروش و شرکت پیسارو تاوانی دارد که نه فقط اطرافیانش بلکه همه مردم باید آن را بپردازند و ...»

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲