به گزارش دیباچه،وبسایت ازکی (azki.com)
در ردیف سایتهای مقایسهای و به
اصطلاح Internet
Aggregator ها قرار میگیرد.
وبسایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و ... که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی
ایجاد کردند، تغییرات عمدهای
در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.
یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان
این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، میتواند موجب تحولات
بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد
بود.
این روزها بیشتر مشاغل از اینترنت برای انجام کسب و کارهایشان استفاده
میکنند. این فرآیند شامل خرید و
فروش کالاها و خدمات نیز میشود. در حال حاضر فروش اینترنتی بخش عمده ای از فروش
ها را به خود اختصاص داده است. در سالهای اخیر فروش اینترتی و مارکتینگ وارد حوزه بیمه هم
شده، و در این صنعت رشد بسیار سریعی نیز داشته است.

در این بخش قصد داریم به برخی از مزایای خرید و فروش اینترنتی نسبت
به خرید و فروش سنتی در صنعت بیمه اشاره کنیم:
حق انتخاب:
یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی بیمه قدرت بالای انتخاب در میان طیف
گسترده ای از طرح ها در شرکت های مختلف بیمهگر است. کاربران به جای آنکه محدود به
یک یا چند نمایندگی بیمه باشند، میتوانند به حجم بالایی از اطلاعات در زمینه
شرایط شرکت های مختلف دسترسی داشته باشند. این ویژگی می تواند روند انتخاب را ساده
تر نماید. همچنین باعث ایجاد رقابت بین بیمهگران برای کاهش قیمت، بالاتر بردن سطح
خدمات و همچنین افزایش و بهبود در سرعت پرداخت خسارتها میشود. این حق انتخاب
توسط شرکت ازکیـ در اختیار کاربران قرار گرفته است.
مقایسه آسان فروشگاه ها و کالاها:
در مقایسه با خرید سنتی، خرید آنلاین بیمه به خریداران این امکان را
می دهد که براحتی چند شرکت بیمه را در کنار هم مقایسه کنند، این کار بسیار ساده تر
از مراجعه به چندین نمایندگی بیمه مختلف و به یاد سپردن شرایط و مزایا و معایب
هریک از آنهاست.
یکی از برتری های فروش اینترنتی بیمه امکان نمایش بازخورد مشتریان
است، زیرا شما در سایت ازکیـ میتوانید از میزان رضایتمندی مشتریان هریک از شرکت
های بیمه در زمینه قیمت، سرعت در پرداخت
خسارت، خدمات ارائه شده و سایر موارد مطلع شوید.
مشتری مداری منحصر به فرد:
میزان مشتری مداری که در بخش فروش اینترنتی
ارائه میشود، هیچگاه در بزرگترین بازارهای فیزیکی یافت نمیشود. روزانه میلیون ها
نفر در سراسر جهان خرید آنلاین انجام میدهند، این افراد با فروشگاه های اینترنتی
یا وبسایت های ارائه خدمات اینترنتی مانند ازکیـ آشنا میشوند و میتوانند بدون
نیاز به صرف وقت و انرژی یا انتظار در دفاتر بیمه، انتخاب و خرید خود را به راحتی
انجام دهند، این عملکرد بسیار ساده تر از آن است که مشتری بخواهد برای خرید بیمه
بدنبال نمایندگی خاص در مکان جغرافیایی خاص باشند.
شرکت ازکیـ یکی از شرکت های فروش اینترنتی است که بستر
مناسبی برای مقایسه آنلاین چندین شرکت بیمه ای را برای کاربران خود فراهم کرده، و
بدون غرض ورزی اطلاعات کامل و جامعی از طرح ها، شرایط و قیمت های بیمه در شرکت های
مختلف در اختیار مشتریان خود قرار میدهد تا آنها بتوانند با آگاهی کامل از مزایا و معایب هر یک از بیمه
ها بهترین انتخاب را برای خود داشته باشند.
منبع: سایت ازکیـ azki.com