چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۸۹۴
تاریخ انتشار : ۳۱ : ۱۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶
زورق با آژانس‌های مسافرتی قدیم فرق دارد، و علاوه بر خدماتی مثل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، تجربه‌ی دوست‌داشتنی مشورت با دوستان و آشنایان را هم در اختیار شما می‌گذارد.

رزرو هتل با توصیهی مسافران قبلی

وقت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل که میشود، خیلیها اوّل از دوستان و آشنایان خودشان پرسوجو میکنند تا بهترین فصل سفر و قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل را بدانند و با چشم باز انتخاب کنند. از روزگار قدیم، که حتّی آژانس مسافرتی هم وجود نداشت، این شیوهی انتقال تجربیّات بهترین راه برای پیدا کردن بهترین گزینهها برای سفر بوده و هست. امروز هم که در هر کاری با کلّی گزینههای مختلف روبهرو هستیم، این شیوه به کارمان میآید و در همهی تصمیمگیریهای زندگی گره از کارمان باز میکند. فکر کنید که بشود این شیوه را در همهی کارهای زندگی به کار بگیریم و از مثلاً سفارش ناهار گرفته تا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را با توصیهی کسانی انجام بدهیم که قبل از ما خوب و بد را تجربه کردهاند و هم میتوانند به ما هشدار دهند و هم توصیه کنند. که اگر این امکان را داشته باشیم اشتباهات دیگران را تکرار نمیکنیم و خاطرات خوش دیگران را هم تجربه میکنیم.

برای سفر فقط چمدانتان را ببندید!

بنبست آژانسهای مسافرتی

در گذشته بعد از اینکه قصد سفر میکردید، و مثلاً میخواستید قیمت بلیط هواپیما و هتل مشهد را بدانید یا ببینید که کدام هتل کیش با بودجهی شما میخواند، باید به سراغ یکی از آژانسهای مسافرتی شهر میرفتید و در آنجا از مشاور آژانس دربارهی قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد سؤال میکردید. آن مشاور هم از بین اطلاعاتی که داشت به شما میگفت که قیمت هتل مشهد در تاریخِ مورد نظر شما چند است، یا مثلاً هتل آپارتمان مشهد در آن تاریخ پیدا میشود یا نه، یا رزرو هتل کیش در چه فصلهایی آسانتر است، و یا اطلاعات قیمت هتل تهران و رزرو هتل تهران را به شما میداد.

هرجور که فکرش را بکنید یک مشاور در مدّتی محدود نمیتواند همهی اطلاعاتِ خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به شما بگوید، و باید هرطور که خودش صلاح میبیند این اطلاعات را غربال کند و آنچیزی را از اطلاعات مختلف مثلاً قیمت هتل کیش یا قیمت هتل مشهد به شما بدهد که فکر میکند به کار شما میآید. از طرفی هم وقتی دارید برای سفر برنامهریزی میکنید فقط قیمت مهم نیست و باید خیلی چیزهای دیگر را هم در نظر بگیرید. مثلاً اینکه دنبال هتل ارزان مشهد هستید یا اطلاعات قیمتی هتل هما 2 مشهد و هتل الماس مشهد یا هتل درویشی را هم که از لوکسترین مواردِ هتل مشهد هستند، میخواهید. یا مثلاً دنبال رزرو هتل ترنج کیش هستید و میخواهید در اتاقهایی باشید که زیرشان آب خلیج فارس را میشود دید، و حاضر هستید برای این تجربه هر قیمتی بپردازید، یا هتل ارزان کیش در نظر دارید و میخواهید به جای رزرو هتل لوکس با پولتان از مراکز خرید کیش خرید کنید. و بعد از اینکه قیمت هتلها را دیدید امکانات هتلها را هم باید در نظر بگیرید، و فاکتورهای دیگری مثل فاصلهی هتل ارزان تهران از فرودگاه یا موقعیت مکانی هتل مشهد یا سنّتی بودن فضای هتل، که مثلاً در هتل عباسی اصفهان اوج آن را میبینید، یا معماری باشکوهش، مثل هتل داریوش کیش، را هم به حساب بیاورید.

هر قصدی که داشته باشید بعد از این که جلوی مشاور آژانس مسافرتی نشستید متوّجه خواهید شد که محال است بتوانید همهی هتلهای شهر مورد نظرتان را یکبهیک بررسی کنید و تکبهتک درباره ویژگیهای این هتلها سؤال کنید. اگر هم فقط قصد سفر دارید و میخواهید بدانید کدام شهرِ ایران یا خارج از ایران با بودجه و وقتی که شما دارید مناسبتر و بهتر است، آژانسهای مسافرتی نمیتوانند همهی گزینههای ممکن را در اختیار شما بگذارند. و خیلیها در نهایت مجبور میشوند به گزینههای آژانس قانع باشند، یا مثلاً تور مشهد آن آژانس یا گزینهی پیشنهادی آن مشاور برای رزرو هتل رامسر را انتخاب کنند.

در زورق با توصیهی دیگران هتل رزرو کنید

زورق با آژانسهای مسافرتی قدیم فرق دارد، و علاوه بر خدماتی مثل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، تجربهی دوستداشتنی مشورت با دوستان و آشنایان را هم در اختیار شما میگذارد. زورق به اطلاعات 1000 شرکت هواپیمایی و بیش از 400 هزار هتل در سراسر ایران و جهان دسترسی دارد و وقت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به شما این امکان را میدهد که از بین قیمت بلیط هواپیما در شرکتهای هواپیمایی مختلف و قیمت هتل در شهرهای مختلف بهترین قیمت را انتخاب کنید.

زورق یک شرکت اینترنتی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است و برای اینکه از خدمات آن استفاده کنید حتّی لازم نیست جایی را که هستید ترک کنید. با زورق از هرجایی که هستید، چه محل کارتان باشد چه خانه یا حتّی در مترو و اتوبوس، یا توی راهبندان و ترافیکِ خیابان، میتوانید بهراحتی شهر مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و هتلهای آن شهر را به ترتیب قیمت ببینید. مثلاً اگر هتل استانبول میخواهید یا بهدنبال هتل دبی هستید، میتوانید بهسادگی عکسهای هتلرا ببینید، قیمت آن را با هتلهای دیگر مقایسه کنید، موقعیت مکانی هتل را در نظر بگیرید، و با امتیازها و نظرهایی که مسافران قبلی هتلدادهاند مطمئن شوید که تجربهی خوبی در آن هتل خواهید داشت.

بعد از آنکه شهر مقصد را در سایت زورق انتخاب کردید، فهرستی از هتلهای آن شهر را میبینید. این هتلها براساس قیمت هتل مرتّب شدهاند، و مثلاً اگر میخواهید به تهران بروید این فهرست براساس قیمت هتل تهران از ارزانترین هتل تهران تا بالاترین قیمت هتل تهران مرتب شده. بعد از اینکه این فهرست را دیدید، میتوانید با فیلترهایِ زورق ترتیب هتلها را براساس پرفروشترین هتل یا ستارههای هتل بچینید. در زورق میتوانید براساس امکانات هتل، مثل اینترنت، محل بازی کودکان، استخر، سونا و امکانات ورزشی هم هتل موردنظرتان را پیدا کنید. بعد از اینکه هتلی را در فهرست هتلها پیدا کردید، روی آن کلیک میکنید و عکس آن را میبینید. مثلاً عکس چند هتل آپارتمان مشهد را ببینید، امکانات و قیمت هتل کیش را بسنجید، تاریخهای رزرو هتل مشهد و رزرو هتل تهران را پیدا کنید.

به این ترتیب در زورق میتوانید هر جور هتلی که میخواهید پیدا کنید، و بعد با یک کلیک ساده کار رزرو هتل را انجام دهید و رسید قطعی رزرو هتل بگیرید. پشتیبانی 24 ساعتهی زورق هم خیال شما را از هر جهت راحت میکند و همیشه آماده است تا هر مشکلی را که پیش آمده حل کند. اپلیکیشن زورق هم همهی امکانات سایت زورق را به گوشی همراه شما میآورد تا هرجایی که هستید، در خانه یا محل کار یا حتّی مترو به زورق دسترسی داشته باشید. کانال تلگرامی زورق هم همیشه با پیشنهادها و تخفیفهای مختلف شما را به سفر دعوت میکند و یادتان میاندازد که سفر و تفریح هم یک جزء مهم زندگی است.

حتّی اگر ندانید که میخواهید به کجا سفر کنید هم زورق به کارتان میآید. زورق با مطالب متنوع بلاگ زورق به شما خواهد گفت که در هر فصل از سال کدام مقصد بهتر است، یا چه جشنها و برنامههایی در ماههای مختلف در جاهای مختلف دنیا برگزار میشود، یا برای تجربههای مختلف مثل بهترین خوردنیها یا هیجانانگیزترین تفریح یا ماه عسل کجا بروید. زورق در حین سفر هم شما را تنها نمیگذارد. مثلاً اگر در اروپا هستید و میخواهید از یک شهر اروپا به شهری دیگر پرواز کنید، زورق بهترین جا برای خرید آنی بلیط هواپیما و رزرو هتل است.

و در نهایت زورق آن دوست و آشنای قدیمی میشود که به همهجای دنیا سفر کرده و توصیههایی برای شما دارد که در بساط هیچ آژانس مسافرتی پیدا نمیشود، تا دیگر دغدغهای نداشته باشید و شما فقط چمدان ببندید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار