سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۳۷۸
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
فيلم سینمایی «طبل» به کارگردانی «کیوان کریمی» به نمایندگی از سینمای ایران در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «آسیا پاسیفیک ولادی وستوک» روسیه به نمایش درمی‌آید.

به گزارش دیباچه، فيلم سینمایی «طبل» Drum نخستین ساخته بلند «کیوان کریمی» در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران و با حضور این کارگردان جوان؛ در بخش «حرکت به جلو» در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «آسیا پاسیفیک ولادی وستوک» IFF Pacific Meridian Vladivostok در روسیه به روی پرده می‌رود. هدف اصلی این جشنواره توسعه تبادل فرهنگی بین کشورهای این حوزه و نمایش فیلم‌هایی از قاره آسیا و اقیانوس آرام است.

حضور «طبل» از سینمای ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم «آسیا پسیفیک ولادی وستوک» روسیه

چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «آسیا پاسیفیک ولادی وستوک» با ریاست فدور بوندارچوک کارگردان سرشناس روسی برگزار شد و پانزدهمین دوره آن در چندین بخش رقابتی و غیررقابتی از روزهای 18 تا 24 شهریور ماه جاری (۹ تا ۱۵ سپتامبر 2017) در شهر ولادی وستوک روسیه برگزار می‌شود.

فيلم سینمایی «طبل» در نخستین نمایش بین‌المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی «هفته منتقدان» در هفتاد و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ونیز» در کشور ایتالیا به نمایش درآمد و مورد استقبال خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و منتقدان سینمایی جهان قرار گرفت و نقدهای مختلفی در رسانه‌های بین‌المللی در مورد آن نوشته شد.

«طبل» در دومین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی «سینمای کُردی» در چهارمین جشنواره بین‌‌المللی فيلم «دهوک» و همچنین در ادامه در بخش رقابتی «سینمای جهان» در نخستين جشنواره بین‌المللی فيلم «سليمانيه» در اقلیم کُردستان عراق به نمایش درآمد و از طرف اعضای هیئت داوران این جشنواره، دیپلم افتخار بهترین مدیر فیمبرداری به «امین جعفری» برای فیلمبرداری این فيلم به کارگردانی «کیوان کریمی» اهدا شد. 

فيلم سینمایی «طبل» در ادامه در بخش رقابتی اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم «ویزیونر» برلین در کشور آلمان روی پرده رفت و جایزه ویژه هئيت داوران این جشنواره به «کیوان کریمی» کارگردان این فیلم اهدا شد.


حضور «طبل» از سینمای ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم «آسیا پسیفیک ولادی وستوک» روسیه

این فیلم در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در جشنواره بین‌المللی «فیلم‌های برتر» 2016 اروپایی در کنار آثار کارگردانان مطرح اروپایی و همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم «ناپولی» در ایتالیا به نمایش درآمد و پس از آن در شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «حقوق بشر» ژنو در سویس، در بخش «حقوق بشر» در نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بوئنوس آیرس» BAFICI در آرژانتین، در چهل و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «لاچنودورو» Lacenodoro در شهر آولینو در ایتالیا و چندین جشنواره دیگر جهانی روی پرده رفته است. 
برچسب ها: دیباچه ، طبل ، کیوان کریمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲