شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ : ۱۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
کارگردان «پیشونی سفید۲» از فیلمبرداری بخشی از این فیلم در جنگل های تایلند خبر داد و گفت فیلمی می‌سازند که برای بچه ها جذاب باشد.

به گزارش دیباچه، سیدجواد هاشمی کارگردان سینما با اشاره به اینکه قسمت دوم فیلم «اختاپوس آهوی پیشونی سفید» به زودی جلوی دوربین می رود، گفت: «پیشونی سفید ۲» هفته آینده در ساری جلوی دوربین می رود و در این قسمت بازیگرانی چون ترلان پروانه، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، امیررضا احمدی، هومن حاجی عبداللهی، امیر غفارمنش، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، ارسلان قاسمی، رکسانا وطنخواه و من حضور داریم.

وی ادامه داد: این فیلم از نظر ویژوآل افکت بسیار سنگین است و با توجه به اینکه چندان به انیمیشن اعتقاد ندارم، ویژوآل فیلم نیز به صورت رئال و نزدیک به واقعیت اجرا می شود.

فیلمبرداری بخشی از «پیشونی سفید۲» در تایلند

این بازیگر سینما و تلویزیون توضیح داد: قسمت دوم «اختاپوس آهوی پیشونی سفید» نیز مانند قسمت اول کاملا موزیکال است و هفت ترانه برای این فیلم سروده شده که در حال حاضر آماده شده اند تا در صحنه و هنگام فیلمبرداری پلی بک شود.

به گفته وی، «پیشونی سفید ۲» قرار است در ساری، همدان، فومن، تهران و بخش هایی از آن در یکی از شهرهای جنگلی تایلند جلوی دوربین برود.

وی ادامه داد: داستان این فیلم درباره تقابل میان خیر و شر است و به خانواده ها تذکر داده می شود که مراقب باشند شیطان سراغشان نیاید. مساله مهم این است که هدف این فیلم تنها بچه ها نیستند و به خانواده ها هم فکر می کنیم لذا امیدوارم خانواده ها از این فیلم مانند قسمت اول استقبال کنند و برای دیدن آن به سینما بیایند.

این کارگردان با اعلام اینکه یکی از پرهزینه ترین کارهای سینمای کودک را جلوی دوربین می برد، بیان کرد: ما مخاطب کودک را بسیار جدی گرفته ایم و در هیچ کدام از بخش های فیلم کم نخواهیم گذاشت و یک اثر بسیار خوب و متفاوت را جلوی دوربین ببریم.

هاشمی در پایان گفت: «پیشونی سفید ۲» آذر ماه آماده می شود تا در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

داستان «پیشونی سفید ۲» در ادامه اتفاقات قسمت اول این فیلم (اختاپوس) روایت می شود. با گذشت پنج سال، پدر و مادر آهوی پیشونی سفید سرانجام بازمی گردند و در این میان داستان دستخوش اتفاقات دیگری می شود.

جواد هاشمی خود تهیه کنندگی «پیشونی سفید ۲» را برعهده گرفته است. سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: جانشین تهیه و دستیار اول کارگردان: عباس دلدار، مدیر برنامه ریزی: یوسف طاهریان، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: علی شایانفر، آهنگساز: بهنام صبوحی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، مدیر تولید: ایرج طایفه، مجریان طرح: بهارک رمضانی، مرتضی وطن خواه، طراح لباس: سحر گوران.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار