پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰  |  Thursday, 23 September 2021

دیباچه

کد خبر: ۴۷۲۹۰
تاریخ انتشار : ۵۵ : ۱۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
بازيگر نقش حرمله گفت:متاسفانه در برخی آموزشگاه ها نرخ های سنگین و غیر منطقی را به جوانان تحمیل می کنند. سعی من این است که مبلغ یک چهارم این هزینه های نجومی را دریافت کنم.

به گزارش دیباچه، انوش معظمی بازیگر سینما٬ تئاتر و تلویزیون٬ درخصوص آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد خود را برای بازی در سریال از یاد رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان به ثبت رسانده و به امید خدا به زودی برای بازی جلوی دوربین خواهم رفت.

وی درباره حضور دوباره اش در عرصه تئاتر افزود: در عین حال نگارش نمایشنامه "گرمابه پر ماجرا" را نیز در برنامه دارم. این نمایشنامه در فضایی کمدی و قالبی آیینی و سنتی نوشته شده و جزو آثار فاخر سال جاری تئاتر محسوب می شود. کارگردانی این اثر را یکی از دوستانم انجام داده و تا اواخر سال ۹۶ در یکی از بهترین سالنهای تئاتر تهران روی صحنه خواهیم رفت.

بازيگر «مختارنامه» در تلاش برای تاسیس کارگاه آموزشی تئاتر

بازیگر سریال مختارنامه در مورد مضمون این نمایش تاکید کرد: این نمایشنامه زمانی در حدود سالهای ۱۳۰۰ تا ۱۳۱۰ را مورد بررسی قرار داده و ماجراهای این گرمابه را در محیطی کمدی روایت می کند.

وی با اشاره به تلاش خود برای تاسیس یک کارگاه آموزشی تئاتر تصریح کرد: متاسفانه در برخی آموزشگاه ها نرخ های سنگین و غیر منطقی را به جوانان تحمیل می کنند. سعی من این است که مبلغ یک چهارم این هزینه های نجومی را دریافت کنم.

بازیگر سریال دندون طلا در مورد دوره های کوتاه مدت بازیگری که به تازگی رواج پیدا کرده ادامه داد: من این نوع از آموزش را نمی فهمم. مثل این است که در ۱۰ جلسه بگویند که یک زبان خارجی را یاد می گیرید. بازیگری حداقل ۱۶۰ ساعت آموزش می طلبد و مهمتر اینکه در این جنگل بی در و پیکر بازیگری نباید جوانان را به حال خود رها کنیم. قصد دارم بعد از این دوره های آموزشی تمام این جوانان را به تئاتر وارد کنم.

بازيگر «مختارنامه» در تلاش برای تاسیس کارگاه آموزشی تئاتر

بازیگر نقش حرمله جشنواره های تئاتر و فیلم فجر را بی تاثیر در روند بازیگری دانست و خاطرنشان کرد: فجر هیچ تاثیری در آینده بازیگر ندارد یا بهتر بگویم زمان آنکه فجر موثر بود تمام شده است. فجر در جایگاه بازیگری حتی تاثیر منفی هم دارد و بازیگران بسیاری بعد از درخشیدن در فجر کم کار شده اند. اکثر اتفاقات در این جشنواره ها سلیقه ای است و هیچ فرمولی برای آنها نمی توان متصور شد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
«بهنام صبوحی»، موسیقی دان و ترانه سرای کودک در گفتگو با "دیباچه" مطرح کرد:

آهنگسازان ما از اینکه بگویند آهنگساز کودک هستند واهمه دارند | آخرین خبر‌ها از ساخت موسیقی پروژه " شهر گربه‌ها "

۱۰:۰۰  -  ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
گفتگو دیباچه با «مسعود صابری» جراح مغز و اعصاب و خواننده موفق این روز‌های موسیقی ایران

توانایی در تلفیق معنادار موسیقی سنتی و پاپ، انقلابی بزرگ در عرصه موسیقی کشور است | « دکتر مسعود » بزودی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد

۱۳:۰۴  -  ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
گفتگو دیباچه با «عباس غزالی» به بهانه ساخت فیلم جدید کوتاهش

"لبخند ماسک" نگاهی به قربانیان معضلات اجتماعی دارد | پلتفرم‌ها در ایران به لطف کرونا خیلی زود رونق گرفتند!

۱۰:۰۳  -  ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
وقتی ایلیا منفرد دیگر به اوج خود برنگشت

آهنگ مشهور «گل ارکیده» چگونه ساخته شد؟

۱۸:۰۷  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
حامد تأملی طراح و تولیدکننده اسباب‌بازی در گفتگو با پایگاه خبری دیباچه بیان کرد:

شورای نظارت بر اسباب‌بازی باید به عنوان یک نهاد کاملا مستقل عمل کند | بازی و اسباب بازی مختص رده بندی سنی کودک و نوجوان نیست!

۱۵:۲۶  -  ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
انتقاد‌های تند فیلمساز و منتقد جوان سینما در خصوص کیفیت آثار کمدی حال حاضر

بهارلو: فیلمِ وحشت می‌سازند، به جای ترساندن، مخاطب را به خنده می‌اندازد | آثاری نظیر «مردم معمولی»، «دراکولا» اثر فرهنگی نیستند!

۱۶:۴۳  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
پربازدیدها
آخرین اخبار