جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۶۹۷۸
تاریخ انتشار : ۴۱ : ۱۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
تهیه کننده سریال «سفر در خانه» درباره زمان پخش این سریال اعلام کرد که قرار است از ابتدای شهریور در شبکه نسیم به پخش برسد.

به گزارش دیباچه، سعید کمانی درباره سریال «سفر در خانه» که به کارگردانی بهمن گودرزی برای پخش از شبکه نسیم ساخته می شود، گفت: ضبط و تصویربرداری این سریال در لوکیشن های شهر تهران به پایان رسید و ما دو روز است که به سوادکوه در شمال کشور رفته ایم.

وی ادامه داد: در قصه این سریال آقا کریم با بازی حسن پورشیرازی در این قسمت ها با یک چالش جدی مواجه می شود که او و خانواده اش مجبورند چند روزی در این شهر باقی مانند و عوامل سریال هم حدود ۱۲ روز در این لوکیشن خواهند بود.

«سفر در خانه» از شبکه نسیم پخش می شود

تهیه کننده سریال «سفر در خانه» درباره ادامه کار توضیح داد: همه بازیگران از جمله سوسن پرور، شهرزاد کمال زاده، گیتی معینی، نسرین مقانلو، علی مسعودی، امیر نوری و... در لوکیشن شمال حضور دارند و بعد از آن برای ادامه ضبط به شهر مشهد می رویم. هم اکنون هم بخشی از عوامل تولید به شهر مقدس مشهد رفته اند و در حال هماهنگی امور هستند.

این تهیه کننده با اشاره به روند پیگیری سریال اظهار کرد: تدوین سریال به طور همزمان توسط مستانه مهاجر و موسیقی توسط آریا عظیم نژاد انجام می شود و سعی می کنیم زودتر کار را برسانیم تا از ابتدای شهریور بتوانیم آن را در شبکه نسیم به پخش رسانیم.

کمانی با اشاره به لوکیشن های سریال در تهران یادآور شد: ما در تهران لوکیشن های متعددی داشتیم که از جنوب تا غرب و شرق و شمال شهر گرفته تا اطراف تهران را در برمی گیرد چون تصاویر جاده ای زیادی داشتیم و اتفاقا همین باعث شد که تمپو کار بالا برود و رنگ های مختلفی هم به سریال ما بخشیده است. البته اینها موجب شد هزینه های سریال هم افزایش پیدا کند اما چون این هزینه های بالا در نهایت به ساخت اثری باکیفیت برای مخاطبان بدل می شود اشکالی ندارد.

وی در پایان درباره این سریال کمدی و اینکه چقدر می تواند ذایقه مخاطبانش را اقناع کند، عنوان کرد: داستان این سریال کمدی است و ما زحمت زیادی برای آن کشیده ایم و احساس می کنم که مخاطب لذت می برد. نویسنده این سریال هم علی مشهدی است و فکر می کنم قصه این سریال از «قرارگاه مسکونی» و «سه دونگ سه دونگ» و «سه در چهار» دور نیست. علی رغم اینکه این روزها در کار کمدی محدودیت هایی وجود دارد اما ما عامه مردم را هدف گرفته ایم.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار